maanantai 18. marraskuuta 2013

Do what you Want




Hey babyt !

Viime viikko sujui semi rapsakasti ja tänään lähtee taas uusi viikko käyntiin. Toissapäivänä kävimme parin hyvän ystäväni kanssa Kiila Saturdaysin 1-vuotissynttäreillä ja tää kerta oli eka kerta, kun olin käynyt bailaamassa kuukateen, mikä on ihan erilaista verrattuna siihen, mikä tahti mulla on ollut koko viime kevään ja kesällä varsinkin.. Mulla ei oo ollut kauheen bailufiilis ja oon vaan keskittyny muihin asioihin, mutta lauantaina kyllä teki mieli taas irrotella ja oli kyl fun fun ! Ei ollut sen enempää draamailua kuin ehkä ainakin mun mielestä hassu kohtaaminen fab4n tyttöjen kanssa, kun ei olla nähty yli kuukauteen melkeen. Ei erityisesti minglailtu eikä kohdattu, mutta mulla tuli vaan vähän haikeen hassu olo..

Tää sunnuntai on kulunut perus chillailu sunnuntaina Aleksin kanssa. Herättiin puolenpäivän jälkeen ihanaan auringonpaisteeseen, syötiin yhdessä aamupala ja alettiin laittautumaan, sillä oltiin suunniteltu päivälle vähän valokuvaamista ja tuloksia näkyypi tässä postauksessa.. Kuvat on välillä vähän ärsysti kasvojen kohdalta tärähtänyt, mutta ei se mitään, kun se ei ollut se pääjuttu tässä. Löysin nimittäin ylläri pylläri Bikbokist ton ihanan valkosen pitsisen bodyn, jota olen metsästänyt/toivonut pitkän aikaa. Ihan noin en ehkä lähtisi ulos dunno, haluaisin sellaset korkeet mustat bootsit tohon asuun ja/tai sitten sellasen muhkeen lyhyen turkiksen,  saman tyylisen ehkä kuin mitä Miley Cyruksella oli päällä EMA:ssa..




Kunhan halusin esitellä löytöni ja vähän legsejäni, joita oon kovasti treenannut viime aikoina ! Oon nyt kovasti treenannut salilla, koska haluaisin kovasti näkyviä tuloksia.. Jotenkin myös, kun en saa itseäni mitenkään niskasta kiinni saatua lopetettua herkuttelua olen alkanut "rankasemaan" itseäni pyöräilemällä ja juoksemalla sun muuta hikisiä treenejä tekemällä, sillä oikeasti _vihaan_ cardiota, mutta kai se nyt on sitä, että pitäis astua comfort zonen ulkopuolelle. Mutta hyvin oon saanut pyöreyttä peppuun ja mitä me Allun kaa sanotaan niin "lisälihasta" näkyviin, millä tarkotamme siis tota, että peppuun tulee toi lihasviiva XD. Haha. Musta on ihana treenata ja paras on se tunne, kun sattuu ja tuntuu, että tehnyt työtä. Salitreenaaminen on tehnyt mut ihan sika onnelliseksi, vaikka olenkin salilla useimmiten yksin ja pitkään, mutta se on toiminut mulle ja tulokset, dat is the motivation:)))


Kivillä keimailua







Kuvausten jälkeen olimme ihan jäässä - tai no mä, kun A:lla oli tollanen superlämmin superturkki päällä - kiiruhdimme kohti keskustaa, sillä halusimme definitely käydä Stockalle avatussa Starbucksissa ! Caramel frappuccinot <3<3 Rakkautta rakkautta rakkautta. Olen lukenut tosi paljon, miten monet ajattelee, että bucksi on yliarvostettu sun muuta, mutta onhan ne kahvit siel taivaallisen hyviä oikeasti ! Napattiin siis frapet mukaan hirveän tungoksen takia ja kipitimme suoraa päätä Skyexpress pizzeriaan, joka on meidän ykkös pizzarafla, sillä pizzat siellä on hella good ja sanon vaan, että oli kyllä taivaallista pizzaa ja oon jo pitemmän aikaa himonnut tota tuplajuusto aurajuusto tuplapepperoni pizzaa, oh my !!!!! 


Tätä oli odotettu ! Onneks meillä on sama pizzamaku <3


Tuli nimi melkein oikein, positiivinen ylläri XD Cheyenne vs. Chayenna ?


Dat Pizza


Viime viikolla on muutakin tehty, kun vaan perus salityö rundia ja olenkin varsin aika paljon suunnitellut tarkemmin mun ylppärijuhlia, mähän saan nimittäin lakin tossa joulukuun alussa ! Mamatsulleni ja filippiiniläisessä kulttuurissa valmistuminen on melkosen iso juttu näin olen ymmärtäminen tai ainakin äitilleni se on huge juttu, niin on Oulussa, jossa äitini siis asuu, mega Asian paardit luvassa ! Eli superisti hyvää aasialaista ruokaa (ruoka on siis ihan mieletöntä ja yleensä tarjolla on oikeasti suunnattomasti safkaa), juotavaa sekä vannon, että 100 prosenttisen varmasti karaokea XD Interesting thing about those philippinos.. Ne vaan rakastaa laulamista ja se luo yhteisöllisyyttää ja se vaan on tosi hauskaa, mitä olen ajan kanssa oppinut. Varsinkin oma mamitsuni rakastaa laulamista ja on sen kautta jopa löytänyt nykyisen miehensä.. Siellä maassa on todella paljon lahjakkaita laulajia muun muassa mun esikuva Nicole Scherzinger sekä lovelovelove Enrique Iglesias ovat osittain filippiiniläisiä ! Juhlista tulee varmasti todella hauskat ja Aleksi on tulossa varmaan myös mukaan, koska äitini on ihan in lööv with him ja haluaisi Allun mukaan juhlimaan Ouluun :DD Ei ne juhlimiset vaan sinne Ouluun sitten tietty jää, vaan olen jo vähän suunnitellut tässä omia bileitä sitten stadin päässä tietty ;) xx C


Mun rakas hotten totten kämppis <3





Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*