keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Freshiä Viikonalkua !



Heipparallaa !

Tätä viikkoa on suunniteltu edellisellä viikolla hyvin ja viikon piti alkaa freshisti. Sunnuntai iltana mentiin semi ajoissa nukkumaan EMAn ja Geordie Shoren jälkeen ja herätyskin oli laitettu niin, että pitäis ehtiä aamurutiinit tehdä ilman kiirettä. Kuinkas kävikään, herättiin molemmat minä ja Aleksi siihen, kun talonmiehemme tai mikä putkimies olikaan tupsahti oven taakse yhdeksältä. Tunti sen jälkeen siis kun Aleksilla olis koulu alkanut ja puoltuntia ennen kun mulla oli kampaamoaika. Siinä sitten mr. Putkimies sääti lämpöpattereidemme kanssa, kun mä juoksin kämppää edestakasin puolalasti yrittäen saada kamppeet päälle ja päästä lähtemään kampaajalle, sillä mulla on ollut kauhee tukkakriisi jo pitemmän aikaa ja tätä en todellakaan halunnut missata..

En mä sit loppujen lopuks myöhästyny kun 10 minuuttia, mut juosta kyllä sai ja kotoa lähdin meikittä ja tukka kiestastuna nutturalle. Jäi aamupalakin syömättä, jonka sitten söin vasta päivällä ruokatauolla. Tukasta tuli tosi ihana, vaikka se nyt taas menetti pituuttaan. Suoristusraudan tehokäytön vuoks, mun latvat kuivuu niin nopeasti, nii ne sai sit lähteä.. Oon jo pitemmän aikaa kaivannu jtn muutosta ja oon kyllästyny tähän ulkonäköön :D Tekis mieli repäistä ehk isomminkin täs jossain vaiheessa tukan suhteen.. 

Joka tapauksessa, UUTTA, uutta. Mulla tekee mieli uudistaa itteäni ja mikä eniten kaipaa lisäystä, on mun vaatekaappi. Tässä ollaan just suunniteltu Aleksin kanssa, että lähdettäis shoppailureissulle päiväks Tallinnaan ens viikolla ! En malta odottaa, sillä me ei olla tehty kodin ulkopuolella kauheesti mitään viime aikoina yhdessä ja A:n kanssa on aivan ihana käydä shopping popping tags, koska sillon on all crazy out... Hehehe



Tässä hieman uudistusta keittiön puolelta ! Jotenkin kyllästyin nyt lopulta siihen, etten ole paljoa kokkaillut. Kävin ostamassa ison kasan kaikenlaisia mausteita, ja mukaan nappasin myös ensimmäistä kertaa herkkusieniä, joita en ollut siis ikinä ennen syönyt. Sai siinä vähän googlettaa, miten noi valmistetaan, mutta erittäin hyvin mä mun mielestä onnistuin. Mitä siis tein ? Paistoin ja kuullotin noi sienet paistinpannulla samaan aikaan ton lohen kanssa, paistoin myös noi pinaatit, sillä emmä tiiä tuleeks se mun äidin puolelta sitten, mutta tykkään enemmän siitä, että vihannekset yms. valmistetaan jollain tapaa, esim. porkkanaa en tykkää yhtään syödä raakana, mutta jos se keitetään tai paistetaan, niin maistuu heti paremmalta. Tomaatin makua en pysty yhtään sietämään, mut lisäsin niitä mun ruokaan, koska terveellisyys jaadijaadijaa. Maustoin mun ruuan lisäks timjamilla ja pippurilla, hyvää ja täyttävää tuli !



Talking about the freshness, niin mulla loppu vihdoin sopimus Saunalahden kanssa ja juoksin heti päivittämään mun iPhone 4:s iPhone 5S:n ! Mun entinen puhelin oli jo jonkun verran käytössä saanut kolhunsa ja mulla ei oo varmaan puoleen vuoteen sii toiminu toi pyöree nappi :D Saunalahteen onoltu tyytymättömiä jo pitkän aikaan "supernopean" netin takia (joka ei siis toimi meillä kotona melkeen lainkaan). Lisäksi kuten tos kuvassa näkee niin muutama pudotus on sitten myös aiheuttanu tollasta ruudun mustumista.. Uus puhelin ja liittymä oli musta paras ratkaisu and so I made it happen !

Tossa alussa oli myös kuvia noista tekoripsistä ja mä nyt päätin luopua ainaki jokski aikaa pidennyksistä. Jotenki mua alko kyllästyttää se, et lähes jokaisella vastaantulevalla on pidennykset ja itseniki kohdalla en vaan jaksa "luonnollisen" näkösiä ripsiä :D just a little bit of fakelicious olis mun juttu nyt vähän aikaa.. :P Tykkään, kun ripset on isot ja näyttävät, joten tekoripset hoitaa nyt homman kotiin;). Ja pidemmän päälle kukkaro kiittää ja ripset ei kärsi, sillä ainaki nyt ripsien poiston jälkeen ei kyllä näyttänyt hyvältä, joten nou nou. Mutta ihanaa päivän jatkoa teille, mä jään odottelemaan vastausta työhaastattelusta sekä alotan työt, pus xx C


4 kommenttia :

  1. Millasta työtä oot hakenut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hain promoottorin hommii vähän vaihtelun vuoks, mut en sit valitettavasti saanukaan sitä..

      Poista
  2. filippiineil kaikki kuolee - mieti tekoripsejä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkun kaikkialla muuallakin.. En nyt usko, että mun ripsiasiat paljon vaikuttaa asioihin maailmalla :D

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*