lauantai 21. joulukuuta 2013

Gym Work Gym Sleep Repeat



Siinä meikkii ja myös mä ilman mitään......
Gym Work Gym Sleep Repeat.

Musta tuntuu, että toi on ollut mun rytmi nyt viimiset pari viikkoa. Herään, käyn aamulenkillä (tosin sisällä salilla juoksumatolla tai pyörällä haha), tuun himaan syön aamupalan, lähen töihin, tuun himaan, meen salille, ja sit nukkumaa. Pikkuasioita siinä välissä. Vitsi mulla on iso kasa asioita, mitä pitäis hoitaa, mut nyt jouluna, ku tulee pakollista vapaata niin tietty paikat kuten pankki ja kela on salee kiinni. Ehk mä sit käytän ne ajat itteeni ja itteni rentouttamiseen. Musta alkaa tuntuu, et oon tulossa hulluks kaiken tän treenaamisen ja terveysjuttujen kaa sekä sitten käyn töissä ihan liikaa. Vapaa-aikaa ei tunnu olevan ollenkaan, nytki kello on kohta yks ja pitäis mennä lauantai aamuks kasiks töihin yh. Tätä jatkuu ainaki ens tiistaille, sillä sit tulee pari pakollista vapaata, jollon oon suunnitellu vaan chillailevan ja tietty sit ehdin lukea mun pari uutta kirjaa ja ottaa rennosti ja tietty pump siinä välissä.. 

Mutta mitä tällä viikolla on nyt muuta ehitty tekemään, meikkimalleilua, kavereiden tapaamista, turhaa draaman hippusta ihmisen kanssa, joka ei selvästikään ole kartalla asioista ja tänään kävin kunnon hella big ruokaostaksilla ja vähän lahjoja ostelemassa.. :) Maanantaina kävin siis mun kaverilla, joka siis opiskelee meikkaajaks/maskeeraajaks, niin meikkimallina ! Oli niin kiva taas vaan istuu ja rentoutuu ja olla meikattavana ! Tehtiin pari ei niin arkista meikkiä, kuten varmaan huomaatteki, no ei ehk toi toinen, mut en oikeen kuitenkaan koe sitä ihan omanlaiseksi meikiksini.. Hauskaa kuitenkin oli ! Oon ehtinyt onneks nähdä tässä muutamaa kaveriaki viikon aikana, joiden kanssa ei oo pitkään aikaan tullut taas juoruiltua. Tuli käytyä muun muassa isolla saldella Factoryssa, jota oikeasti suosittelen lämpimästi kaikille, hyvä hinta-laatusuhde ! Mutta ei tosin kande mennä, jos on vasta syönyt, sillä siellä on oikeasti niiin täyttävät annokset, että huh ! Omastaki salaatista tuntu, että söin ehkä puolet :D ja kävin myös pyörähtämäs eilen Kontunlan salilla yhen frendin kanssa, joka pisti kyl mut treenaa kunnol ja oli muutenki mukavaa vaihteluu tehdä salilla vähän erilaista treeniä ja jonkun kanssa ! Sain lisäks ihan sikkenä hyvii neuvoja, mut täst lisää seuraavas postaukses..

Aargh mä en nyt yhtään oikeesti jaksais raapustella enempää, kun tulee nii rikkonaist tekstii XD Pääsen huomenna onneks jo kolmelta nii mulla on sit koko loppupv aikaa miettii mun next juttua, joka onki mulla jo mielessä, I just don't have time for it now !!! Ärsyyy, sniff.. Anyway öitä ja good night xx C



Ei tyylillisesti ehk mitä käyttäisin, mut noi huulet oli kyl aik muikeet !
Tää oli ihan söpö ! ja noi korut myös. Rakastuin noihin ripsiin niin, että oli pakko heti tilaa netist noita itelle :)))

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*