keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Joulu tuli PartyBoxiin



Tää kuusi oli miljoonassa, siis miljoonassa osassa !

Viimiset pari viikkoa oon keskittyny vaan töissä käymiseen ja oon ollut aika uupunut, enkä oo jaksanu kauheesti päivitellä tai kuvailla yms. Täs on taas kaikenlaista tapahtunut sitten viime kunnon postaukseni, en ees muista mitä XD Lähinnä ollu nyt jouluvalmistelut, joista vähän kuvia tässä, sitten lakkiaiset ja lakkiasjuhlat ja sit mä hankin itelleni tavallaan personal trainerin !

Yks kaunis päivä (1.12) me päätettiin, että olisi joulun aika, sillä olihan jo joulukuun ensimmäinen päivä. Mua itseäni ärsytti kauheesti se, ettei mulla ollut joulukalenteria, murr, joten olihan mun pakko kipasta ostamassa mulle ja A boylle kinderkalenterit, yummyy <3, haha. Vähän vaan petyin, kun kalenterista oli poistunu perinteiset kinder buenot ja happy hippot XD Ne oli mun lemppareita pienenä. Samana päivänä me päätettiin A:n kanssa myös kohtalokkaasti käydä kiertelemässä Stockan joulu osastoa ja nappasimmehan me mukaan ihan aidon tekokuusen ja koristeita tietenkin ! Saatiimpa vähän joulutunnelmaa himppeen. Voi ku haluais kauheesti kaikkee muutakin krääsää, vaikka en kauheen jouluihminen ole. En esim. melkeen yhtään siedä joulumusiikkia, jota A sattuu rakastamaan ja jotenkin jouluun on aina liittynyt huonoja muistoja..

Sitten tuli 5.12, lakkiasipäivä, ai että ! Aluksi en ollut innoissani, mutta pakko myöntää, että siinä vaiheessa, kun lakkia odotteli lenteli vähän perhoset mahassa. Tavallaan iski sellanen haikeus, et hitto täs se oli niinkun _officially_, koulussa kun en ole ollut melkein vuoteen :D Mutta tavallaan nyt on sellanen piste elämässä, että on pakko alkaa, tai no ei varmaan pakko, mutta ainaki itse haluaisin, miettiä tavallaan, mitä haluaa tulevaisuudelta, koska hell not en aio olla kassatäti C for the rest of my life XD Ihan hyvä toikkariki mulla vissiin tuli, olihan siellä yks L ja sitten taas A, että...... Teen oman postauksen yo C:stä ja reissusta Oulussa myöhemmin ! :)

Tän hetkisestä tilanteesta, mmm, eilen maanantaina mulla alko real deal treeni ja "dieetti" XD. En tiiä oonko täs blogis koskaan kertonu, eräästä tyypistä, johon tutustuin salilla, jolta oon saanut salivinkkejä sun muuta. Mutta anyway, oon nyt tavallaan tehnyt sopimuksen itseni kanssa ja sitten on ihanaa, että on sellanen ihminen, joka vähän ohjaa ja seuraa edistystä, niin että siis kovaa treenii vaan, aerobista enemmän ja sitten ehkä pahinta täs näin joulukuun aikana, niin mun pitäis yrittää sitoutua mun uuteen ruokavalioon, joka kieltää herkut (kas kummaa) ja sit mun pitäis syödä mahdollisimman vähähiilihydraattisesti eli byebye leipä ja riisi. Let's see mitä tästä tulee, mut motivaatiota mulla riittä, kun on se kisa, joka alkaa tammikuussa:P Ja siihen kuuluva lisäpalkinto, I so need to get it XD Oon kyl ihan sika innoissani ! Mut katotaan nyt tää jos selviäisin mun joulukuun haasteesta, sen verran herkkupeppu oon, et this gon be hard, mut ei kipuu ei hyötyy !! 

Hitsi, mun pitäis kyl kirjottaa wayyyy more often, koska tulee tälläst pitkää sekavaa shittii, enkä ees muista kaikkee oleellista ja aik pintapuolisesti tuli taas kaikki XD Mut palaan varmaa näihi samoihi asioihi tulevis postauksis paremmin. I'll get back to you guys later ! Nyt Zzzzzz... xx C

Meidän kuusi <3 I thinks it needs a bit more decs !
Kinder kalenterit nyt oli vaan pakko hankkia..


Tällä alotettiin melkein vk sitten.. "Virallisen" ohjelman sanon alkaneen vasta eilen, koska u know them asians and their parties, emmä nyt voinu olla syömättä kaikkee namii mitä mun yojuhlissa oli tarjottavana, varsinkaan mun maman tekemiä, so good I could have died <3
Tehtiin ekaa kertaa uunilohta ja perunaa yum ! Mut perunat jäi kyl vikaks kerraks vähään aikaan, koska mun "dieetti" lol ei salli niit, my ass
Ja pientä sneakpeakia mun yo juhlista :)) Chiara mun pikkusisko sekä mama :)) <3

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*