maanantai 30. joulukuuta 2013

Merry oh Black Christmas




Kuten aikasempinaki vuosina, en odottanut joulua taaskaan kovin innoissani. Tai ainakaan sitä osuutta, joka liittyy perheen kanssa vietettävään aikaan. Joulu on aina ollut vanhempieni riitelyä, alkoholilla on ollut omat osuutensa ja lisäksi vanhempieni erottua on ollut riitoja siitä kumman luona lapset sitten joulunsa viettävät. Tänäkin vuonna tuo jälkimmäinen oli syy siihen, miksi en oikeen pystynyt kunnolla nauttimaan joulusta, vaan mulla on ollut kauhee stressi ja hieman sekavakin olo. Asiaa ei auta se, että vanhempieni lämpenevät välit aiheuttavat kauheasti myös stressiä itselleni, mutta en viitsi asiaa sen koommin tässä puida.. Joka tapauksessa äitini on piinannut mua lähes koko kuukauden siitä, miten ikävää hänestä on, ettemme vietä joulua Oulussa ja miten hän niin paljon unelmoi yhteisestä täydellisestä joulusta ydinperheen kanssa. Well I say that is shit and is never going to happen, mikä suututtaa mua kauheasti. Lisäksi, kun sitten olin isäni luona Keravalla, äiti onnistui pommittamaan minua kymmenillä viesteillä, miten hän on niin surullinen, mutta pitäkää te kuitenkin hauskaa. Kehtasi laittaa myös itkevän kuvan itsestään ja soittaa perään. Siitä tuli vaan niin kauhean paha fiilis ja syyllistetty olo. Tämä ja yhdessä isäni käyttäytymiseen johti lopulta vain siihen, että itkin koko taksimatkan takaisin kotiin, ja vietin siis jouluaattoiltani sitten tunnin purkiessa tunteita salilla ja katsoin pitkälle yöhön Sinkkuelämää. Sama meno jatkui sitten joulupäivänä, jolloin ainoa päivän saldo oli sinkkiksen neljännen ja viidennen tuottarin saaminen päätökseen. 

Toisaalta, vaikka joulu ei ollutkaan kauheen iloista aikaa taaskaan, oon yrittäny kuitenkin, jonkun verran luoda jtn omia uusia juttuja jouluun, tai ainakin siis sellasia asioita siis, jotka tekis joulusta positiivisemman ja yrittäny sitten mm. toitottaa jtn joulumusiikkia, erityisesti Aleksin Kelly Clarksonin joululevy on ollut melkosessa soitatuksessa. Suomalaisia perinteisiä joululauluja en kyllä siedä tippaakaan enkä niille aio lämmetä ainakaan vielä vähään aikaan. Musta myös lahjojen ostaminen on ollut tosi kivaa ja joulu on muutenkin saanut mut miettimään mennyttä vuotta ja muistelemaan kaikkia hyviä hetkiä ja asioita, joista oon kiitollinen ja asioita, jotka on mulle tärkeitä. Viime ajat onkin ollu mulle aik paljon pohtimisen aikaa ! Mitä ruokapuoleen sitten tulee, en oo kauheasti lipsunu kaidalle tielle, tietty oon muutamat tortut herkutellut ja mun pahin joulusynti on ehkä piparkakkutaikina ja annas piparit, jotka pursotan täyteen sitä sokerimassaa. I must say LOVE. Mä siis rakastan, RAKASTAN, pipareit överisokerimassal. I know I'm bad. Mutta siis muuten en oo koskenu joulukuun aikana mihinkään hiilareihin (valee leipä, pasta, riisi, peruna) enkä syöny kinkkua tai laatikoita (hyi). Niitä ei oo oikeastaan koskaan edes syöty meillä kotona. Tänäki vuonna "joulupöytä" koostuu lihapullista bolognesekastikkeessa ja sit tietty oli pastaa ja riisii, mut niihin en sit koskenu:)

Ja sitten taas asiasta toiseen. Oon ylläri pylläri aik pahasti taas laiminlyöny tätä blogii ja ollu kirjottelematta ja postailematta ja jne, mutta oon päättäny tarttuu haasteeseen nimittäin JANUARY CHALLENGE:en eli tammikuun ajan pyrin postaamaan jotain joka päivä Näin mä saan taas ehk vähän paremman otteen tähän hommaan ja muutenkin tammikuussa on odotettavissa kaikenlaista vipinää ja uutta menoo tähän elämään, I really can't wait ! Suomen seksikkäin -14 pitäis lähteä käyntiin ja tulee PartyBoxin 1v synttärit ja kaikenlaista ! Ja muutenki kaikkee arkielämään liittyvää. Aika alottaa uutena vuotena puhtaalta pöydältä. Ok mä en oikeestaan tykkää siitä, että pitää odottaa uuteen vuoteen, että tekee joitaki asioita, ja tekee kaikenlaisia lupauksia, mut toisaalt oon kyl iteki kieltämättä pohtinu joitaki uuden vuoden lupauksia itelle, jotka vaan saa sit jostain ihmeen syystä sitten vahvemman merkityksen ja motivaation asiaa kohtaan, kun ajattelee, että on uusi freshi vuosi. I dunno. Hyvää myöhäistä joulua kaikille joka tapauksessa ja muistakaa pitää lippu korkeella myös uutena vuotena ;) puspus xx C

Underneath the xmas tree
Who doesn't love Fazer's blue <3 Näki on ollu aika kova pala mulle, itse asiassa lahjotin pois ton kolmannen paketin ja laitoin sit osan "piiloon" Aleksin huoneeseen. Poissa näkyvistä, poissa mielestä.
Mun lahja Aleksille, mun kämppikselle ! 
Pari pientä lahjaa itelle BikBokista
Näin Aleksi muisti mua <3 haha
Äidiltä vähän tuoksua

Äitipuolelta kenkulit


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*