lauantai 14. joulukuuta 2013

Shoefreak on the loose !



¨
Ajattelinpa vaan kertoa, että mun kenkähulluus karkaa välillä vähin käsistä..........

Mä en voi sille mitään, et ku nään kauniit parit kengät, I just have to have them. Tuntuu, et iskee sellanen hulluus, jos em osta niitä.

Uusimpana tulokkaina Steve Maddensenin aivan ihanat ja upeet ja mudet ja kultasima kimaltelevat 16cm platform pumpsit ! Nothing more to say than LOVE at first sight.

Sit mua vaan himoitti Uggit, koska noh, uggit, ne on niin mukavat ja lämpimät <3 Ostettu Uggin popup storesta Helsingistä !

Jenkkikuosiset korkkarit sain mamalta osana mun yo lahjaa ja ah on neki kyl vaan löööv.

En vaan voi sille mitään. Kengät on mun heikko kohta. Piste.

xx C











8 kommenttia :

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*