maanantai 16. joulukuuta 2013

Talk Dirty to Me




Huh, menipä viikonloppu taas supernopeesti ohi ! Pertsun ja lartsun tuli oltuu koko päivät taas töissä, mut onneks lauantai-iltaa kevens ihana onnistunut tyttöjen ilta showroomissa/namussa mun dreamteam girlin kaa <3 Töistä aiheutunu väsymys pyyhkiyty heti pois, kun tietää, että on tulossa hyvä ilta. Oon tykänny käydä viime aikoina tosi paljon tuolla ja ah, oon taas päässy ulkonakäymisen makuun. Mullahan siis oli melkeen kuukauden tauko tossa jokunen aika sitten eikä yhtää huvittanu käydä ulkona..

Mulla vaan taas perus selfie-kuvia iPhonelta, mutta siis oli taas ihana laittautuu kunnolla ulos ja laitoinki päälle noi mun uudet Steve Maddenin kengät (mun jalat ei oikeen tykänny enää loppu illasta...) ja sitten tein ton hamelöydön Oulussa ollessani HM:stä ja tuntu, että oli oikee hetki laittaa se päälle ! Tykkäsin tost asust ihan sikana, mut hitto kun tuolla ulkona on niin kylmä !! Ei yhtään sen mukanen sää, että noin pärjäis ja mulla oliki pari neuletta nahkatakin alla ja mun uudet ihanat uggit lämmitti nyt sen verran, et selvis kotoa ulos ja sit takas himppeen, mut mitäs sitten ku viel kylmenee ?! Ok, tiedän, enemmän vaatetta päälle.. XD Onneks kuitenki päivät alkaa pitenee kohta ja voi jo sanoa, että ollaan puolessa välissä kesään, jee, lohduttaapas ajatus paljon, not, mutta kuitenkin. :DDDD Vitsi ku vaa pääsis jonneki lämpimään NYT, mut ei vaan oo nyt mahollist, sniff..

Sunnuntaina oli sit ihan ihme päivä, sillä kotiin päästyäni yöllä simahdin heti sillon, mitä, neljän viiden välillä, mut heräsin jo ennen ysiä ?! I guess I have to blame the shots. They're fatal. Nothing else to say. Olin koko päivän sairaan väsynyt, mut en vaa saanu millään unta ! Oli siis ihan perus chillaxing sunday, with the desperate housewives ja sohvalla löhöily ja doing nothing <3. Ilta päätty sit hyvin, hihihi, ainaki siihen asti kun se ei sitten päättynytkään vaan päädyin puhuu iltamyöhään vielä toista tuntia kaverille puhlussa ja sit mä lähin metsästää viel safkaa lähi alepasta ja sanompa vaan, et tän päivän aamu kuuden herätyksen jälkeen oon yhä enemmän univelassa, hurray.. Juu öitä, puspus, yritän palailla mun täst päivisest myöhemmin, koska mä olin nimittäin taas sillä mun yhdellä kaverilla meikkimallina, uuu ! xx C







Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*