sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Day 12, Takaisin arkirytmiin




Erityisesti ton matkan aikana huomasin, miten tärkeä ruokavalio on ja siinä pysyminen. Yleensä syön vähähiilihydraattisesti, mutta matkan aikana hiilarit tulivat inevitably mukaan kuvioihin ja huomasin heti muutoksen kehossa ja olotilassa. Kyllä sen huomaa heti ! Hiilarit saavat turvonneen ja tunkkasen olon ! Pullottaa ja ällöttää. Sen takia oonki ollu tosi tyytyväinen mun vhh-ruokavalioon ja se on itse asiassa jopa pudottanu mulla painoa. Mulla ei varsinaisesti ole painonpudotus oikeen tähtäimenä enkä seuraile painoani vaan enemmänkin sitä miltä näytän peilistä, mutta olinhan mä vähän ohhoh fiiliksissä, kun huomasin vaa'asta, että painoni on viimeisen kuukauden aikana pudonnut lähes 3,5kg ! En oo painanut näin vähän sitten kesän 2012, hehehe.

Mitä ruokavalion lisäksi olen tavoissani muuttanut on se, että juon juon juon todella paljon ! Juon myös hyvin paljon vihreetä teetä, sillä juominen yleensä pitää aineenvaihduntaa yllä ja poistaa kuona-aineita. Olen käynyt myös 3-5krt viikossa riippuen töistä aamuisin puolen tunnin juoksulenkillä, hoitamassa päivän cardion pois alta.. Muutaman vkn käytin myös noita vihreä tee tabletteja, joiden on tarkoitus auttaa rasvanpoltossa.. Että sellasta. Oon kyl ilonen Lontoon matkastani, mutta superhelpottunu, että pääsen rytmillisesti takaisin omiin tapoihini ! xx C



3 kommenttia :

  1. vau, sulle paljon respectiä kun pystyt pitämään ruokailusi ja liikuntasi noin hyvässä jamassa! itselläni olisi tuollainen hakusessa, mutta olen vasta oppimassa. mistä ostit noita green tea-pillereitä ja paljonko maksoi?

    VastaaPoista
  2. Kiitos:)) itsekin oon oppimassa koko ajan, mutta ainakin vinkkinä voisin sanoa, että se vain vaatii päättäväisyyttä, sinnikkyyttä ja omistautumista. Jos jotain haluaa todella kovasti, löytää keinot sen saavuttamiseksi !

    VastaaPoista
  3. Noita kapseleita saa luontaistuoteliikkeistä ja hyvin varustelluista tavarataloista, esim. Lifesta ! Myös netistä esim www.fitnesstukku.fi sieltä löytyy:) tsemppii !

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*