tiistai 14. tammikuuta 2014

Day 13/14 No Time

Huiii !!!

Edellis yönä ei tullut nukuttua juuri yhtään ja aamulla olikin jo kahdeksalta herätys kohti yhdeksän tunnin työpäivää. Yök yök yök ! Jumissa töissä seitsemään, kotiin kahdeksaksi ja siitä heti eräälle kaverille kyläilemään... Mulla ei ollut missään välissä aikaa eilen postata, I'm sorry ! Mut teen tänää salee 2 postausta sitten XD. 

Mun kirjalliset saapumisilmoitukset kengistä nimittäi saapu eilen ja pääsen kengät vihdoin noutamaan tänään, jänskättää onko ne sellaiset, mitä toivon niiden olevan !!!! Hopefully !!! Voitte toimia sitten makutuomarina, kun saan kengistä kuvat napattua:)

Oon aika aikasin hereillä nytten, sillä kaverini heräsi melko aikasin, seitsemäksi töihin ja noh mä tavallaa heräsin nyt sit myös, koska muksu päivä tulossa ! Kyl mä salee nukahan heti ku saan tän postauksen ilmoille XD

Anyway, mulle on luvassa jälleen hieman töitä, mutta Suomen päässä ! Pääsen promoamaan Peugeotia muutamiin kauppakeskuksiin tulevina viikonloppuina täällä Helsingin päädyssä ! Torstaina mulla olis luultavasti tiedossa koulutusta ja tuun oppimaan kaiken autoista XD tai kyseisestä autosta, jota promoan. Exciting !

Tajusinpa muuten myös just äsken, että unohdin käydä lataamassa eilen salikorttini, SHIEEEEET !!!! Siitä nimittäin loppuu aika tänään ja seuraava mahdollinen aika, kun pääsen korttini lataamaan on torstai.. Mitä hittoa teen, jos mulla jää nyt kolmet treenit välistä, I'm doomed !!! XD musta tuntuu oikeesti pahalta !! Katon tai siis kyselen Aleksilta, jos se pääsis lataamaan kortin mun puolesta, se olis aika life saver !!!! 

Fabulicious päivää teille kaikille ihanille !!! xx C





6 kommenttia :

  1. Mielummin harvemmin postauksia ku joka päivä keksimällä keksittyjä paskapostauksia :) En siis väitä, että olisit kirjottanu huonosti nyt, mutta helposti lähtee huonoon suuntaa jos pakottaa itsensä kirjottamaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi:) tää on vaa tää tammikuun juttu:)

      Poista
  2. toi "todista ettet ole robotti" -juttu on kamala! mitään ei saa selvää ja kommentointi on jääny monesti välistä, ku ei vaan tiedä mitä pitäis kirjoittaa...........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, nevahööd ! :D yritin poistaa sen, en oo varma onnistuks...

      Poista
    2. kyllä taisi onnistua! t. toinen anonyymi

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*