perjantai 3. tammikuuta 2014

Day 3, It was a Good Morning




Mun joulun alla ja joulun jälkeen tekemät nettiostokset on alkanu nyt vihdoin tupsahtelemaan (tai ainaki niiden saapumisilmoitukset) postilaatikosta ja tuo yllä oleva kirja oli today's package ! Mua on alkanu kiinnostaa enemmän, miten saan enemmän irti mun treenistä ja mitä liikkeitä tekemällä oikein sitten saan tuloksia ja mikä treenaa mitäki.. Tossa pari viikkoa taaksepäin, kai, kävin treenailemassa kunnon jalkatreenit uuden tuttuni kanssa ja sain siitä matkaan nii hyviä vinkkejä sekä yllä olevan kirjan, mutta vaan ilman tota venyttely osiota. Kirjaa selattua innostuin heti ostamaan kirjan myös itselleni !

Kirja on hieman hintava, mutta täysin sen arvonen ! Kirja sopii mielestäni kaikille, alottelijoista varmasti myös niille, jotka ovat jo pitempään treenanneet. Kirjassa on todella hyvin havainnoillistavia kuvia ja ohjeita liikkeidensuorittamiseen ja laitteiden käyttöön. Se ongelma, mikä mulla just on ollut välillä salilla käydessä on se, että I don't know what the hell to do monilla laitteilla ja välillä tylsistyttää, kun tuntuu, että alkaa mennä rutiininomaseksi tehdä aina samoja asioita. Sen takia tää kirja oli varsin täydellinen mulle, koska oon saanu siitä enemmän motivaatiota ja monipuolisuutta salilla käyntiin, mikä taas sitten on innostuttanu mua yhä enemmän. Oon kantanu tota kirjaa nyt monesti mukana salilla stick on lappujen kanssa ja oon saattanu jo ennenki treenii valita muutamia liikkeit, mitä sit lisään mun pumppiin, yeah ! On oikeesti ihan sika mahtava fiilis, kun oon nyt viime aikoin huomannu lisää lihaserottovuutta mun kropassa ja näkee treenin tuottavan tuloksia, wihihihii !

Sen lisäks, että on ihana saada "lahjoja", se, mikä teki täst aamust aivan supermahtavan ja tosi hyvän, oli uskomaton viesti yllättävältä ihmiseltä Facebookissa ! Kun sain viestin, mun piti lukea se pari kertaa, ennenkuin sisäistin, että se viesti oli oikeasti mulle ! Okei, ei pitäisi vielä olla liian innostunut, mutta voin myöntää, että aamulla heitin kyllä muutamat kiljahdukset ! Saan kuulla asian tiimoilta lisää huomenna ja saan myös lisätietoa, nothing vakavaa vielä siis, omg! Mutta sanotaan vaikka niin, että sain aikas mukavan tarjouksen tän blogin kautta ! ;)) Palaan siihen sitten myöhemmin, jos on jtn mihin palata XD Toivottavasti, ainakin kuulosti ihan sika hyvältä, etten malta oottaa kuulevani lisää !!! Iiiiii !!! Hyviä öitä, puspus xx C





1 kommentti :

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*