sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Day 4, This is Getting Crazy !!!


Oli pakko luukuttaa tätä, koska toi sydäri osio oli nii fiilis tänään (siis positiivisel taval) !

Eli siis, taisin kertoo eilen, et sain aikas mukavan tarjouksen tän blogin kautta ! Tai välityksellä. Ja tänään sain sitten puhelun, joka sekotti loppuillan ja sai mut menettämään täysin keskittymiskykyni salilla, alkutreeni meni muutamat puhelut soittaessa ja treenin aikana muutenkin oli sellanen olo, etten pysy housuissani !! 

Mistä sitten oli kyse ? Well, mä taisin saada hommia eräässä pr-toimistossa ja mulle tarjottii ensi töiksi hommia jo ensi viikolle Lontooseen. Kyllä. Lontooseen. LONTOOSEEN. Onks tää hullua vai hullua ?! Saan huomenna vielä varmempaa tietoa ja juttelemme asiasta ja saan lisäinfoo, mutta aika mahtava fiilis mulla on sillä hella yeah, matka Lontooseen työkeikalle. I need say nothing more. Olis aivan mahtavaa, en kestä !!!! En tajuu miten tää on mahollista, että tuli tällänen chanssi, mut kai se vaan on ! Kiitos herra X:n. Pitää vielä saada lisätietoo yms ei oo viel täysin varmaa, mut sanompa vaan, että oon aika innoissani, sillä kuka nyt ei haluaisi Lontooseen, työmatkalle. Lontooseen OHMYGOD. En kestä. xx C


4 kommenttia :

  1. oh my god oon niin kateellinen! D: onneee!! :))) mikä pr-toimisto tarkkaan ottaen on? xD

    VastaaPoista
  2. Jooo Aino, tää on ihan uskomatonta !!!!

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*