sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Day 5, Happy Day


I can do Anything - Hedley

Uaah, arvatkaa mitä !!!! Tää tyttö on sit vissiin aika saletisti ens torstaina ja perjantaina Lontoossa !! Huahuaaaaaa WEEEEEHEEEEE !!!!! 

Juttelin tänään uudelleen minuun yhteyttä ottaneen promoottorifirman pomon kanssa ja ovat ottamassa mua innolla mukaan ja myös tohon Lontoon tiimiin. Lentoliput ja hotla ovat nyt sit ilmeisesti varattuna mulle !!!! Can't believe it !!!! Näen vielä firman bossin tossa tiistai aamuna, jollon saan tarkat tiedot yms informationii, mut kai se vissiin sit on aika varmaa kerran kun liputki on nyt varattu !

Ette arvaakaa, miten innoissani olen !! Tää on vaan niiiiiiin uskomaton mahdollisuus mulle ! Vaikka nyt en sit vielä tiedä jatkosta tai mikään ei ihan 100% varmaa oo,enkä oikeastaan koko homman nimeä, niin harvoin sitä varmaan tulee vastaan tälläisiä tarjouksia. Ainakin eka keikka olis siis Lontoossa Lontoon venemessuilla. Lontoossa. I ain't complaining. Mä en voi vielkää uskoo, et mulle tuli tää tarjous. Mua jännittää ihan sikana !! Koska sitten ollaan lähes tuntemattomilla vesillä, but I'm gonna work my ass of sitten ! Koska tälläset promokeikkailut yms markkinointi ja myynti hommat oikeasti kiinnostaa mua, oonhan mä koko lukion ajan unelmoinut esim. kauppikseen pääsystä eli liiketalouden alaa :)))) Ja se vaan ois niin makeet päästä tekee jtn promohommia, koska suoraan sanottuna tää kassahomma, mitä oon nyt jonkin aikaa tehny, ei oo mikään unelmaduuni, mutta tuo leivän pöytään niin sanotusti. Vaihtelu virkistää ja tuo lisää mahdollisuuksia. 

Oon oikeasti niin happy tällä hetkellä ! On ollut pari vaikeeta viikkoa takana, mutta nyt on taas nousun aika. Vihdoin. Ihana olo, kun tuntuu, että asioita tuntuu menevän putkeen ja mut on taas vihdoin vallannu sellanen hyvä olo ! Pakko hypettää tätä fiilistä !!! Me girl very happy <3 xx C

Olin tänään kaverin kanssa mukana tänään hieman shoppailemassa, tai oikeastaan auttamassa kiertelemässä mukana, mutta pitihän sitä jotain napata itelleki ! Mukaan siis napsahti tuo ylläoleva cropped shirt Monkista vain hintaan 15€, I loves it ! Oon alkanu tykkää tosi paljon tollasist halkaistuista paidoista, kun mun massu on alkanu näyttää hyvält XD :))
Geordie Shore play-aaaaaaaaaah !!! Uus kaus alko tänään <3 Rakastan tätä sarjaa XD And oh myyyy, new bitch in da house !! Dramalicious I sayyyy

3 kommenttia :

  1. IIIIiiii oon niin innoissani sun puolesta!! ja äh mua ärsyttää ku huomasin et season 7 alko eilen sit olin alkamas kattoo sitä nii huomasin et en oo nähny kutost viel!! :(( onneks sain ladattuu seiskan ja kutosen koneelle nyt nii oon puoles välis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon ihan yli innoissani, etten ees tiiä mitä ajatella !!!!

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*