maanantai 6. tammikuuta 2014

Day 6, Chickenlicious



Sen lisäks, että eilen tuli chillattua, treffattua ystävää, käytyä salilla, niin päätin jälleen panostaa ruuanlaittoon. Ennen en pitänyt itseäni varsin hyvänä kokkina, eikä ruuanlaitto ollut musta mitenkään mielenkiintoista tai mukavaa. Nyt tunnen olevani ihan eri ihminen, sillä haluan tehdä ruokaan ja panostaa ruuanlaittoon ja vaikka itse sanonki, niin en usko, että mun ruoka mitää shittiä ole ! XD :)) Ruuanlaittointoiluun on varmasti vaikuttanut myös se, että ku pyrin syömään vähähiilihydraattisesti, joten mun oikeasti tarkkailtava mitä laitan suuhun ja haluan ruuan maistuvan myös hyvältä. Enkä kyllä haluaisi jumittua siihen, että syön koko ajan jotain kanamuna juttua ja pekonia, vaikka kananmunaa on niin monessa karppireseptissä plus se on nii vaivatonta valmistaa.

Anyway, eilen oli siis chickenlicious päivä ! Ensimmäinen lämmin ateria koostui kanasta ja keitetyistä vihanneksista, jotka vielä paistoin valkosipulin kanssa. Tää oli eka kerta varmaan, ku ostin himppeen valkosipulia ja että keitin ekaa kertaa itse vihanneksia XD Well, it's never too late, haha. Mä en oikeen tiiä onks valkosipulin pilkkomisee jotain oikee oppistaki tapaa, kosk se oli must hankalaa XD Vihanneksii en kerta kaikkiaan siedä tuorekseltaan tai sellasina siis "just ostettuina", joten toi keitetty versio on must namii ja parempi keitettynä kuin ei ollenkaan ?





Illalla sitten väsäsin itselleni toiseksi pääruuaksi kanasalaatin, jossa aineksina mulla oli jäävuorisalaattia, pinaattia, kanaa, kurkkua, fetaa, auringonkukansiemenii ja mun uus rakkauden kohde, cashew pähkinöitä kera caesar kastikkeen ! En varsinaisesti oo kauheesti salaatteja väsäilly ja jossain vaiheessa en halunnut syödä salaattia, koska ainoana kastikkeena kelpuutan ton caesarin ja joku sano sitä epäterveelliseks ja lihottavaks niin en sit uskaltanu käyttää XD Yeah I know I may be stupid, mut nyt tutkiskeltuani lisää, nii ainaki hiilaripitosuus on vähäinen, nii kelpuutan sen takas ruokavalioon XD Ja oon oikeesti ihan lovena cashew pähkinöihin !! En oo uskaltanu aiemmin syödä niitä tai edes maistaa, sillä oon ollut tosi allerginen kaikille pähkinöille pienempänä. Nyt oon taas alkanu maistelee, mut oon kyl huomannu isompii määrii syödessä (meinaan täs tapaukses ehk 5 ja ylöspäin XD) nii saatan saada sellast vähäist ihottumaa. I better whatch out ! Toivottavasti se sietäytyy pois ! :)) 

Sellanen ruokapostaus tältä päivältä ! xx C





Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*