tiistai 7. tammikuuta 2014

Day 7, Sanoinkuvaamaton fiilis !




En osaa oikeesti kuvailla tällä hetkellä mun fiilistä. Oon niiiiin I N N O I S S A N I !!! Tää on vielki uskomatonta, että sain tän mahdollisuuden ! Ei tälläst vaan oikeesti tapahdu !!!

Eilen illalla sähköpostiini tupsahti lentoliput Lontooseen ja lähtö on torstaina eli JO ylihuomenna. H U L L U A ! Sekosin, haha ! Lähden siis siis promokeikalle Lontoon venemessuille ja kuulosti kyllä huikeelta ! 

Tapasin tänään aamulla tulevan bossini aamukahvien merkeissä ja sain tietää kaikkea lisää, mitä matkaan kuuluu. Lähdinhän mä tähän tietämättä mitä varsinaisesti tuun tekemään XD, mutta nyt olen varma, että olisin niin kadunnut, jos olisin jättäny tän chanssin käyttämättä ! Ei se käynyt kyllä mielessäkään, sillä Lontoo ! XD U S K O M A T O N T A. Vietämme torstai päivän messuilla, illan osalta olisi luvassa tietty shoppailua. Ja ai niin, yövytään Four Seasons at Canary Wharfissa. Pertsuna olisi voitu tulla jo aamusta takaisin, MUTTA kun kerran ollaan Lontoossa, niin pitäähän siellä kaupungissä ehtiä jtn tehdä :P

Matkan aikana keskustelemme myös jatkosta ja muista promootio mahdollisuuksista. Oon niin innoissani ! Vihdoin pääsen tekemään jotain supersiistiä ja sellaista, mistä tiedän, että varmasti pidän ! Isoin ja Suuurin KIITOS kuuluu blogini bonganneelle ja olen kyllä sanoinkuvaamattoman kiitollinen, siunattu ja onnellinen. Eipä mulla muuta. Paitsi, että mul on kauhea kriisi mitä pakkaan matkaan. xx C




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*