keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Day 8, BusyBusyBusy

Tänään mulla on aikaa aivan liian vähän ! Tarttisin yhden vuorokauden, että saisin hyvissä ajoin kaiken tehtyä, mutta asiat on hoidettava tältä päivält juoksujalkaa. Aamulla heräsin jo 7.30, jotta ehtisin ehtisin solkun kautta salille treenaamaan vikat treenit ennen matkaa. Aiaiai bad me, solkku, njäh, mut oli turvauduttava siihen nyt tän kerran... Tuntuu kuin olisin kalpee ku kalkkuna, kun en oo saanut mitään päivetystä sitten kesän.. Salilta juoksin jalat tulessa kotiin, pyykit pesuun ja kunnon suihkuun, sillä illalla en ehtisi tukkaani pesemään. Mulla on sellanen ongelma, että jos menen nukkumaan märillä/kosteilla hiuksilla, lopputulos on mun luonnonkiharoillani ihan kauhea. KAUHEA. Kestää muutaman tunnin, että ne kuivuvat ja koska herätykseni huomenna on jo viiden aikoihin aamulla, on saatava jonkinmoiset unet yöllä. Eli it's a nou nou for the evening to be done.

Heti sen jälkeen, kun olin saanut pyykit ripustettua kuivumaan, oli mun juostava Hakaniemeen isotätini luokse hakeakseni matkaani varten matkalaukun, sillä tänne Töölöön en sellaista ollut tuonut. Pikavisiitin jälkeen mulla oli vajaat puoltoista tuntia aikaa järjestää suurin osa tavaroista valmiiksi, mitä haluan mukaan ottaa ja syödä ennen töitä. Nyt mä tässä istunkin jo dösässä kohti töitä ja pääsen ysiltä eli oon himassa varmaan kymmenen aikoihin. Mulla ei jää mitään aikaa chillata hetki, sillä jätin illalle pakkaamisen ja mun on vielä laitettava kynnet kuosiin XD oh well, 🇬🇧 xx C



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*