keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Enjoying Life



Woppaa !

Siinä se video sitten on ja it's looking awesome ! Joku kyseli, että oonko mä siellä ollenkaan :D mut no eipä mun naamaa siellä kauheesti näkyile, mutta peppuni voi bongata useammasta kohtaa lol XD eli sieltä niin metsästämää kukkapöksystä mimmiä, niin that's me haha !



Toinks ! Viime aikoina olen ollut aika busy, kun aikaa on mennyt töissä ja ulkona ilmasta nauttiessa. Sitten tietty salilla ja myöskin uuden tuttavuuden kanssa.. Viime viikolla mulla oli itse asiassa vain kaksi vuoroa, mikä oikeastaan stressaa mua tosi paljon, sillä normaalistihan mulla olis about 35h/vk ja nyt vain 14h, shiii ! ja sama tällä vklla ei ole ollut duunia vielä yhtään.. Töitä on ollu kauhean nihkeesti nyt tarjolla ja oon alkanu miettii, et pitäis kyl varmaan hakee jtn toista duunii ehkäpä... Kosk tätä menoo ei kauheen hyvä seuraa :D So much spare time, silti tuntuu, ettei aika riitä mihinkään :D oonkin koittanu nauttia siitä, että voi vaan olla ja esim. brunaa on tullu otettua ja alkaa olla jo ihana väri ihossa ! 




Kauheen ärsyy, et toi sään lämpötila tipahti täs täl viikol, mut tos vähän fiilistelyy mun sunbathingist ! Mä oikeesti rakastan auringossa makaamista ja brunaamista ja oon saanuki nyt erittäin hyvän pohjarusketuksen, yeah buddy !



Ja salilla on käyty ahkerasti ! Oon nyt vähän muuttanu mun treeniä ja alkanu syömään enemmän. Oon saanut noottia vähän siitä, että syön aivan liian vähän suhteessa siihen, että haluan kasvattaa lihasta ja jos kalorit ovat miinuksella niin eihän se kroppa siitä mihinkään kasva. Tää on ollut mulle tosi vaikea oppia ja sisäistää, että voi syödä enemmän, kunhan syö laadukkaasti ja oikein. Haluisin oppia ehdottomasti lisää ravinnosta ja ruuanlaitosta ja se on sellainen asia, mihin haluaisin tulevaisuudessa panostaa vähän enemmän :) Varsinkin nyt, kun mulla on reilu kuukaus tai kaksi aikaa olla oikeesti elämäni kunnossa, koska big things happening ja oon niin superhyperinnoissani, ettei mitään rajaa !! Mutta siitä sitten myöhemmin, kun olen saanut lisäinfoa asian tiimoilta;) Hihhi, can't wait !


Ja mitäpä muuta. Tossa viikko taaksepäin olin Seiskan tähtityttö kuvauksissa ! XD Hauska juttu ! Oli ihan sika kiva olla siel meikattavana ja kuvattavana ja kuvat tulee sitten jossain vaiheessa heinäkuuta lehteen :)


En muista postasinkohan tänne johonkin aikaisempaan kirjotukseen tällaisen samantyyppisen kuvan, jossa äitini avautuu mun/hänen pepustaan :DDDD Tää oli vaan niin läppä keskustelu, etten kestä, äitini on niin höpsö <3


Ja tähän on hyvä lopettaa. Amen. xx C


4 kommenttia :

  1. Onko sulla poikaystävä? Oon nähnyt sut jonku miehen kans:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole:) A littl dating never killed nobody ;)

      Poista
  2. Onko tossa seiskan tähtityttö kuvassa lattialla pikkuhousunsuojia? Näyttäs ainaki siltä paketilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon odottanuki millon joku huomaa ! :D On :D seiskan omaisuutta, haha

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*