tiistai 13. toukokuuta 2014

I conquered myself




Woppaaa !!

Ah, miten hyvä fiilis on ollut tänään ! Tiedättekö sen tunteen, kun voittaa itsensä taikka tuntee saavuttaneensa jtn, mitä ei ehkä uskonut saavuttavansa ? Mä koin sen tänään, kun lähdin aamulla just ennen sateita hölkkäilemään Töölönlahtea ympäri ja tein ennätykseni: 3 kierrosta ! Mulle se on tosi paljon, sillä mä olen yks niistä, joka on vihannut juoksemisesta ja oonkin hidas juoksija ja hengästyn nopeasti :D Olen viime aikoina ottanut asenteekseni, että aina, kun tuntuu ettei pysty/jaksa, niin mähän pystyn. Loppujen lopuks, kun sain ton mun kolmannen kierroksen juostua, tuli niin voittajafiilis ja sellanen, et mitä mä oon oikeen pelänny sitä, etten jaksais juosta enempää, koska siin vaihees tuntu, et neljäskin kiekka ois menny.. Pitää siis vain pitää positiivinen asenne ja uskoa itseensä, niin varmasti pystyy voittamaan itselle asettamat haasteensa ja se fiilis sen jälkeen, ah. :')



Perjantaina oli sitten isot bileet Ugglassa, jossa olin mukana houstaamassa sellasta tapahtumaa kuin Magic Mike. Teemansa mukaisesti paardit koostuivat komeista paidattomista miehistä ja tarjolla oli myös mm. bodyshotteja, joita me sitten siellä tarjoiltiin. Not a bad gig at all ;) 
Our crew


Magic Chics <3



Selfie Queen


Word. Haters be hatin, I'll be not caring.


Lenkkeilyn lisäksi kävin myös vähän salilla pumppailemassa ennenkuin näin ystävääni Niklasta. Vuorossa oli selkä- ja rintalihakset ja oli kyl hyvä treeni. Oon tasaiseen vauhtiin pystynyt lisäämään painoja sarjoihin ja lisäksi muhun on uppoutunut "ei kipuu ei hyötyy" fraasi aika hyvin, sillä salilla treenaan oikeesti niin, että hiki valuu ja liikkeet tuntuvat raskailta. Sekin saa aikaan sen voittaja fiiliksen, kun yhtäkkiä huomaa jaksavansa paljon enemmän kuin aikaisemmin. Tänään esimerkiksi penkkipunnersin 18kg:lla, kun joskus alotin sen ehkä täs kuukaus pari sitten ilman mitään painoja :D 

Lisäksi näin nopeasti isääni, joka oli juuri palannut työmatkalta jenkeistä ja oli ostanut mulle pikkuisen lahjan, lempihajuveteni <3<3 Se oli nimittäin päässyt loppumaan tai oikeastaan katoamaan ja saatoin mä ehkä vähän iskälle mainitakin asiasta, hehhehe.. Anyway now I have it again <3 Lancomen Midnight Rose, loveeeeee iiiit !!! Happy meee :')


Ja kuten alussa näitte ton Woppaa biisin teaserin, niin video ulkona 16.5 !! Do not miss it !! 

xx C


1 kommentti :

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*