tiistai 17. kesäkuuta 2014

Bored, bored, bored !




Hang hang !

Oi että, kun mulla on tylsää ! En uskalla oikein tehdä suunnitelmia pidemmän päälle, kun koko ajan vain odotan, että tulisi vuorotarjous ja tarkistelen koko ajan netistä, josko vuoroa tulisi tarjolla. Suoraan sanoen vituttaa, että vuorojen vähyydestä kesällä ei varoitettu. Mulla on kauhea stressi, heräilen öisin, nukun huonosti ja just toi, ettei uskalla pläänejä tehdä. Jos oisin tiennyt, oisin tietty hakenut muuta työtä. Olen nyt hakenut, mutta ei oikeen ole kuulunut mistään ja vähän myöhäsessä haen duunia. Well, after a rain there comes a sunshine, tällä mennään nyt hetken aikaa..




Nyt, kun on niin paljon aikaa, oon yrittäny keksii kaikenlaist tekemist, but I still feel so bored. Olen siivonnut, järjestäny mun vaatehuoneen (joka oli pommin jäljiltä), lenkkeillyt, käynyt salilla, venytellyt, tehnyt ruokaa, viettänyt aikaa peilin edessä (kuulostaa ehk hassult, mut must se on välil ihan terapeuttista) ja sit olen lukenut. Oon lataillut kaikenlaisia kirjoja iPadilleni, joista muutama yläpuolella. Noita kirjoja on ollut hauska lukea, niin girly girl books ! Paris on niin bimbolicious ja Kardashianit fabulicious <3



Tänään juoksulenkillä tallensin lenkkini sports trackeriin, sillä halusin tietää, kuinka pitkä peruslenkkini on ja kuinka paljon jaksan juosta. Kävin siis kiertää jälleen Seurasaaren ja hui kui kylmä tänään oli. Kahdeksan jälkeen herättyäni ajattelin, että tänään varmasti Hietsu, koska aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta. Palatessani kotiin taivaalta tuli jtn ihanaa ja valkoista, lunta ! Go Suomi ja kesäkuun puoliväli :D 

Missä (lähinnä Helsingissä) te tykkäätte käydä juoksemassa ? Hölkkäilin ennen Töölönlahdella, mutta asfaltti ei oikeen sovi mun jaloille (tai sit mul on huonot kengät) tai sit vaan juoksumatoolla, mutta nyt kun sää sallii on kiva juosta luonnossakin. Vois selvittää lähiseudun lenkkimahollisuuksia, vaihtelun vuoksi !



Ootteko muuten koskaan törmänneet salistalkkereihin ? Tai muuten vaan ehk epämielyttäviin ihmisiin salilla ? Must on välillä ihan kiva saada neuvoja salilla tietty ja näin, mut se on vaan niin rasittavaa, kun huomaa, et samoilla ihmisillä on aina jtn sanottavaa siitä miten ja kuinka paljon ja millä painoilla pitäis tehdä ja niin ja näin. Kauhean ärsyttävää :D Alkaa jopa ahdistaa välillä, kun sit tuntuu, et joku kyylää koko ajan. Mulla kävi eilen niin, että joku random vaan salilta laittoi, että paljonko juoksit tänään. Vastasin, että en juossut (lukuunottamatta alkulämppää, jota en maininnut) ja sain kuvan itsestäni juoksumatolla ja viestin "I have eyes everywhere". Must se oli vähän creepyy O_o. Vaikka tuntuikin, että vähän vitsillä laittoi, niin anyway creepy much, that's a nou nou for me.. 


Ens viikolla mulla on meetingiä eräästä asiasta, joka voi olla mulle elämää muuttavaa, let's hope for the best ;) Liittyy niihin mun tulevaisuuden suunnitelmiin, mut enpä kerro vielä sen tarkemmin, koska voi olla, että mitään ei ehkä tapahdukaan :D Enää pari pv ja olen Oulussa, ah ihanaa <3 Postailua sen jälkeen taas ! Eipä mulla muuta
xx C

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*