perjantai 27. kesäkuuta 2014

Friday, freeday



<3  Mä . En . Kestä. <3 
<3 I'm in loooooooove !! <3
  <3 Love . Love . Love  <3
<3   Amor . Amor   <3

 Tää biisi sai mut rakastumaan Enriqueen 1000000x enemmän, aah, oon soittanu tätä biisii toistolla huolella, et huh huh <3 Enrique Iglesias on kyl mun ehdoton numbah ONE mancrush <3 Ellette sattunu huomaamaan <3
Sen lisäks, että mies on ihan sairaan seksikäs ja kuuma, niin Enriquen musa onnistuu saamaan mut aina hyvälle tuulelle. Espanjalaiset, latinot ylipäätään, ENRIQUE, saavat mun sydämen pamppailemaan ja jalat alta like crazyyyeh ay caramba, no tengo palabras :')


Se siitä rakkaudentunnustuksesta :')

Mulla on ollut melko tehokas päivän alku näin perjantain kunniaksi. Mulla on vapaapäivä töistä sekä salilta niin mikä parempaa kuin hoitaa siivoushommat pois alta. Heräsin ennen yhdeksää, söin aamupalan ja ryhdyin heti siivoamaan. Tasot check, imurointi check, kaappien ovet puhdistettu check, peilit puhdistettu check ja pyykit pesty check. 
Mulla ja Aleksilla on ollut projektina tässä viedä kirpparille kaikki turhat tavarat ja ne on nyt kasattu lukuisiin isoihin Ikean kasseihin, jotka ovat olleet vähän siellä sun täällä. Mun vaatehuoneeni on esimerkiksi ollut ihan räjähdysmäisen näköinen näitten ihanien sinisten kassien koristaessa sitä, niin tänään meni lopulta hermo ja päätin hoitaa ne pois sieltä ! Järjestelin uusiksi varastosäilytystilamme ullakolla ja roudasin kaikki 7 jättikassia pois silmien ulottuvilta ! Vaatehuone sai siis uuden ilmeen ja harmi kun en ottanut ennen ja jälkeen -kuvia, niin en pysty havainnollistaa, miten paljon pelkkä tavaroiden järjestely ja poistaminen parantaa ilmettä. 
Lisäksi meillä on ollut pikku probleemo, mihin laittaa kaikki kenkämme. Kenkiä vain tursuu joka paikasta ja sain niille keksittyä tänään pikkuisen järjestelyn, että mahtuu ovesta tullessa eteisen läpi sisälle kompuroimatta mihinkään. :')


Siivoukset hoidettu on nyt aika lailla hoidettu ja sit onki vapaata koko loppupv. Oon tässä välissä vaan tanssinut tän biisin tahtiin, mietiskellyt asioita ja ai niin ! Martina soitti Miss Helski karsintapäivän aikatauluja ! Hui enää viikko aikaa prepata itteään tota varten, mutta oon aika luottavainen itseeni. Pitäisi lähteä metsästämään mustia korkkareita niitä varten.. Vinkkejä ? :)

Mut eipä täs muuta, alan raapustelee nyt sitä salipostausta !
xx C





10 kommenttia :

  1. Ei kande kirpparille lähtee kun ne pöytäpaikat kumminki aina maksaa ja saattaa jopa jäädä miinukselle. Stadi on täynnä ilmaiskirppis-tapahtumia kesällä ni niitä suosittelen! :)

    VastaaPoista
  2. Ai nii ps. toi 'hyväksyntä' moodi kommenteissa on semi shitti. Jos esim ne heitterit ihan VÄLTTÄMÄTTÄ haluu kommailla niin anna tulla vaan. Näkee kaikki sit kuinka ääliöitä neki on
    (Kirppari kommentin lähettäjä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ihan ymmärtäny :D siis pitääks kommentoijankin hyväksyy oma kommenttinsa vai ? mä julkasen kyl yleensä lähes kaikki kommentit, nyt ei oo tullu mitään, mitä en ois julkaissu :)

      Poista
    2. ja jos kyse oli nyt mun hyväksymisest nii se on vaan sen takia, et haluan nähdä kommentit ennenkun ne päätyy kaikkien nähtäväks, koska oon joskus törmnnyt aik henkilökohtasiin/superilkeisiin kommentteihin, joita en halua kaikille sit vältsyy näyttää

      Poista
  3. Enrique on kyllä aina ollut hyvä, mutta täytyy munkin myöntää, että nää uusimmat saa kyllä autossa hymyn korviin ja bileet pystyyn yksinkin - jopa aamukuudelta töihin ajellessa! :) Mahtavaa kesämusaa!

    VastaaPoista
  4. nää sun postaukset on aina niiin kivoja! oli ne sit jotain valituspostauksia tai sit ihan vaan tällaisia "perus" :) ja tykkään kun aina linkittelet jotain biisejä niin saattaa itsekin löytää jotain uusia lemppareita, esim. just tää enriquen biisi ♥ haha:D ei muuta kun hyvää loppuiltaa tai päivää sulle, oot ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, sinä olet ihana <3 kiitos piristävästä kommentista ! :)

      Poista
  5. Oi hitsi :) Mä niin kadehdin sun ulkonäköö. Oot ihan uskomattoman kaunis. :)

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*