keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Heittereille < 33




Ihan aluksi haluaisin sanoa ison kiitoksen kaikille teille vihaajille siellä.
Yes, you heard me right, kiitos. 
Kiitos siitä, että jaksatte käyttää energiaanne kaikkeen negatiivisuuteen, tuomitsemiseen ja paskan jauhamiseen. Kaikki tuo energia, mikä muhun kohdistuu, on vain yksi energianlähteistäni.
Teidän avullanne saan yhä enemmän motivaatiota olla vain oma itseni; voimaa tehdä ihan mitä vaan itse haluan, sitä mikä tekee juuri mut onnelliseksi sekä halua näyttää, mistä mut on tehty.
Toisaalta mun pitäisi ehkä pyytää anteeksi teiltä. Mikä vääryys, että joudutte ensinnäkään edes tuhlamaan energiaanne tällaiseen tytön tylleröön, joka ei suostu asettumaan normi muottiin. Mikä vääryys, ettei mua voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa teidän mielipiteenne tekemisistäni. Kauheaa, miten itsekäs olenkaan.
Just kidding. En aio ikinä pyytää anteeksi sitä, että olen kuka olen. :)
Joten vielä kerran, kiitos.
Kiitos, että jaksatte lähettää energiaanne minulle ja ruokkia minua.
Olen vain tyttö, jolla on unelma ja vain rajat rikottavana.


Oon tässä mietiskellyt, erityisemmin ehkä viime päivinä, miten teillä oikeasti riittää jaksamista puhua pahaa toisista; puuttua asioihin, jotka eivät teitä koske, paisutella asioita ja keksiä välillä aika järjettömiäkin juoruja. Miten pystytte tuomitsemaan jonkun kuulopuheen perusteella ja vielä analysoimaan syvemmin jotain ihmistä tuntematta edes koko henkilöä ? Mitä saavutatte sillä ? Tuottaako se jonkinlaista mielihyvää, että voi mahdollisesti luoda toiselle pahan mielen ? Ehkä jonkinlainen oman itsetunnon pönkittämis keino ? Mitkä ovat motivaatiot negatiivisuutenne takana ? Kateus ehkä jollain tasolla ? Eikö teillä ole muuta sisältöä elämässänne, joten ainoa vaihtoehto on paskan jauhanta ? Honestly, musta ois oikeesti kiva kuulla ja herättää jonkinlaista keskustelua aiheesta, joten kaikki ja kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita ! :)

But seriously though.
Onko positiivisuus jotenkin niin kaukainen ja vaikea käsite ? Onko se oikeasti vaikeaa iloita jonkun toisen puolesta ? 
Joskus oli aika, kun mä otin kritiikin aika kovinki itteeni, enkä osannut sitä käsitellä. Näin myöhemmin oon oppinut olla välittämättä suurilta osin negatiivisuutta, koska itse tiedän paremmin. Miksi mun pitäisi vaivata itseäni asioilla, joista joku toinen luulee tietävänsä paremmin ? Tää koskee nyt lähinnä juoruilua.

It is easier to believe in lie you have heard a thousand times than a truth you have only once.

Siinäpä teille mietittävää.

 


Word. Pyrin aina olemaan oma itseni ja tekemään asioita, jotka tekevät mut onnelliseksi. En ole täällä hakemassa hyväksyntää muilta olemalla jotain, mitä en ole. What's the point in that ? Mielestäni ihmisten pitäisi enemmän uskaltaa elää itsensä vuoksi. Sen verran itsekäs saa ja pitääkin olla.
 Vaikka ehkä saattaa tuntua, että korostan tässä aika paljon me, me, me:tä, niin älkää sekottako tätä ylimielisyyteen. Mielestäni muiden mielipiteitä on kunnioitettava, vaikka olisikin eri mieltä. On kunnioitettava toisia ihmisiä ja heidän valintojaan. En esim. ajattele olevani parempi kuin muut, en vaadi muita olemaan kuin minä, ajattelemaan kuin minä, tekemään kuin minä.


Loppupeleissä, tilanne tulee aina olemaan tämä. Kaikkia ei voi miellyttää, miksi pahottaa siitä mielensä ?

Toivottavasti tekstini herätti jonkinlaisia ajatuksia.. Pusuja ja ihanaa positiivista päivää itse kullekin <3
xx C 

Saatiin muuten Aleksin kanssa kuvattua kuvia mun pepputreenipostaukseen ! Tulee loppuviikosta <3



2 kommenttia :

  1. Niiiin hyvä teksti! jatka samaan malliin, oot mahtava! :)

    VastaaPoista
  2. go girl. ur my inspiration 4evrythng ♡

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*