maanantai 23. kesäkuuta 2014

Juhannus -14




Holaa !

Juhannus on ohi ja on aika palata arkeen. Mun juhannukseni meni Oulussa, jonne lensin pikkuveljeni kanssa aikaisin torstai aamuna. Kentälle meitä vastaan tuli äitimme, tosin parin mutkan jälkeen, koska hänen suunnastusvaistonsa (thank god en ole perinyt sitä geeniä) oli jälleen pettänyt, mutta lopulta odottelujen jälkeen pääsimme äitillemme, heitettyämme hänet ensiksi töihin. Mamalla odotti tietenkin lempiruokamme ja kaapit täynnä herkkuja ja lisäksi oli äitini onnistunut leipomaan mulle lempi suklaakakkuni ! Oi, sitä ruuan määrää, mitä on tullut nautittua ! Hyvinsyönyt olo on kyllä ! :DDD


Oli ihana nähdä äitiä pitkästä aikaa ja varsinkin pikkusiskoani, joka oli kasvanut pään verran pituutta, oh my ! Tuntuu ihan kuin mulla menis ohi mun pikkusiskon kasvu, mut siihen on ollut pakko sopeutua ja olenkin tottunut näkemään todella harvoin noita kahta. It sucks but I can't help it. Yritin nauttia parhaani tästä ajasta, mutta 3-4pv on oikeesti ohi sekunnissa. Viimiset hetket on aina pahimmat, mutta oon oppinut peittämään tunteeni varsinkin äidiltäni. Pikkusiskoni itki lauantai illasta aina lähtööni saakka, mutta oli vain esitettävä vahvaa, äidiltä sulkeudun, mutta murrun aina, kun auto hurahtaa aseman pihalta ja pääsen junaan istumaan ja kun there's only me and my thoughts. Pikkusiskoni näen onneksi taas parin vkn kuluttua, kun hän tulee tänne etelään käymää, mutta äidin näkemisestä ei ole tietoakaan...


Tää loma oli pelkkää syöpöttelyä :D Tämän aterian mamani oli tehnyt mulle sen jälkeen, kun olin nukkunut päikkärit edellisen aterian jäljiltä, huh ! Rakastan sushia <3 Noi pullat tosssa vasemmassa kulmassa on pan de coco nimisiä leivonnaisia, jossa on erityist pullataikinaa ja sisällä kookoshiutalesokerimassaa, oi oi <3


Yksi lempiruuistani, pancip nuudeleita ! Riisinuudelia, possua/kanaa ja vihanneksia 


Spanish rolls, filippiiniläinen leivonnainen, jonka sisällä on voi/sokerimassaa.. Täydellinen herkku tälläselle sokerinhimoselle :3



Loman aikana treenaminen jäi lähes täysin. Kävin kerran lenkillä ja jtn vatsoja koitin tehdä, mutta kaikki tuo epäterveellinen ruoka vei kyllä energiat. Ihana palata taas kotiin, kun pääsee salille ! >:) Olin tehnyt ennen Ouluun menoa jalat ja oh my miten kipeänä mun jalat oli Ouluun mennessä :D Kokeilin paria uutta liikettä ja ne kyllä tehos ! Se on hyvä aina välillä vaihdella rutiinia salilla :') 

Eräs lukija oli kiinnostunut kuulemaan, miten treenaan peppuani, joten päätin, että tekisin tässä tän vkn aikana jonkinlaisen "Mun pepputreeni" postauksen, heti kun vaan saan kaverin (Aleksin) salille mukaan vähän kuvailemaan ! Kiinnostuneet, stay tuned <3


Vähäiset vuorot vain jatkuvat ja olen alkanut käyttämään aikaani enemmän lukemiseen. Löysin yhden erittäin mielenkiintoisen kirjan luettuani Kardashianin kirjan (yksi Khloen lempikirjoista) ja päätin ladata sen iPadilleni. Kirja on "48 laws of Power" ja se käsittelee historian avulla valtaa ja miten valtaa voi saada ja tulee käyttää mielenkiintoisilla esimerkeillä ja tulkinnoilla. Olen löytänyt aika monta inspiroivaa kohtaa kirjasta ja olen lisäksi löytänyt myös useamman muun kirjan, jotka luen sitten myöhemmin. I guess I can be bookworm too :') Oon unohtanu, miten kirjat saattaa avartaa maailmankuvaa ja auttaa ymmärtää maailmaa paremmin. Tai muuten vaan viihdyttää :')  

Mun oli tarkoitus kirjoittaa vähän syvällisempiä mietteitä tähän ja avautua vähän asiasta jos toisesta, mutta I got distracted hetki sitten, kun äitini soitti, että isälleni on käynyt vähän huonosti Thaimaassa ja olen itse asiassa vähän shokissa tällä hetkellä, enkä tiedä yhtään mitään tapahtuu enkä saa yhteyttä isääni, mutta toivon, että iskäni palaisi ehjänä kotiin mahdollisimman pian..

Ihanaa alkuviikkoa kaikille teille, pus xx C

3 kommenttia :

  1. Jee, peppureenipostaus! Odottelen täällä jo kynän ja paperin kanssa valmiina ;D

    Katsoin myös tuon woppaa -musavideon ja täytyy myöntää että peppusi on pelottavan suuressa osassa videolla! Mutta nimenomaan hyvällä tavalla! Harvalla olisi kanttia tuollaiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla, että on innostuneita lukijoita ! Siellähän se peppuni pyörii :D Oon sitä mieltä, että jos on jtn mitä esitellä, why not ! :')

      Poista
    2. Toisilla on, toisilla ei :(

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*