perjantai 13. kesäkuuta 2014

Tykityksellä (Miss Helsinkiin, pääsykokeet, treenaus ja pälpätystä :') )




Hellou hellous !

Mun pitäis niin päivitellä useemmin, koska tälläkin kertaa mulla on taas niin paljon liikaa sanottavaa, etten tiedä mistä alottaa ja on kaikenlaist, mistä oon halunnut aikasemmin kirjoittaa, mutta en oo vaan saanut aikaseks. Luulis nyt, kun töitä ei oikein ole, et jotenkin käyttäis sitä aikaa muuten hyödyks, mut ei, ei mua oo jotenkin innostanut, jotenkin stressi ja huolet painaa ja on ollut ahdistunut fiilis. Toivon vaan, että tulis lisää duunia tarjolle tai tulis muit hommii, I dunno. HALUAN TÖIHIN.

Onneks ens viikolla saa kuitenkin hieman mielenrauhaa, ainakin hetkeks. Pääsen nimittäin karkaamaan pois arjesta mamitsun luo Ouluun, jossa kaikki huolenpito on A-luokkaa a la mi madre <3 En ole nähny äitiä kun viimeks mun valmistujaisis viime joulukuun alussa, enkä siis myöskään mun pikkusiskoa, joten ihana nähdä heidät pitkästä aikaa. Kun soitin heille tulostani, kummatkin meinasivat purshkahtaa itkuun ilosta ja onnesta ja taisin mäkin tirauttaa siinä pari kyyneltä. Perhe kun on aina perhe ja 7kk on tosi pitkä aika </3. Ja huh sitä ruuan määrääki mikä mua odottaa <3 asian food, pastry and goods into my as :P :'D

Ja eckerö linellä tietty :'D
Ei liittynyt mielestäni liiketalouden opintoihin ja tätä lukiessa himotti vain namit if you can guess why 
perus yh settiä, ugh
Ei kyllä kiinnostanu tippaakaan tän lukeminen XD harmi, sillä yli 1/3 kokeesta on oli mun harmikseni just täst :D

Viime viikon keskiviikkona päätin karata yksin Tallinaan hiemaan viettämään omaa aikaa ja tekemään vähän shoppailuja. Stressin lievitystä ja pääsykokeisiin lukemista. Olin kaivannu pitkään ostoksia Bershkasta ja kun Viru keskukseen oli tullut River Island, niin kaikki oli perfection ! Muun muuassa noi kengät (joihin oon ihan inlööv) tossa alapuolella ovat molemmat RI:stä ja suurin osa vaatteista ostin juuri Bershkasta. Se on vaan niin mun kauppa ! 

Päivä meni muuten tosi chillisti, kun olin niin kaunis pv ja tosiaan mulla oli viime perjantaina Haaga-Helian liiketalouden pääsykoe, niin noi laivamatkat oli just hyviä lukemiseen kesittymisaikaa. En nimittäin ollut kauheasti lukenut aikaisemmin ja turvauduin koetta varten muutaman päivän lukemisilla. Ei mulla kauheasti ollut pistetarvetta kokeesta hyvän yo todistuksen takia ja luulenkin, että pääsen juuri ja juuri sisään. Katotaan nyt meenkö sinne sitten ollenkaan loppujen lopuksi. Jotenkin mun kiinnostuksen kohteet on ihan muuttunut ja oon alkanut kyllä jo luomaan sellast melko vahvaa kuvaa, mitä haluaisin tehdä, kerron siitä lopussa hieman enemmän ! :)


Hups hieman kärsi jo viime lauantaina Kaivohuoneella Monte Carlon avajaisissa.. 

Tää oli niin fiilikseni Tallinnan jälkeen XD kenkiä, housuja, hameita ja ties mitä. But I'm happy now. Ainakin hetken. Materialism happiness <3



Kuten ehkä huomasitte tukkani väri on vaalentunut ! Kyllästyin tukkaani ja olen jo pitkän ajan halunnut kokeilla vaalentaa tukkaani. En ole täysin blondiksi uskaltanut vetää, musta tää näyttää tosi kivalta ! Ehkä joskus myöhemmin vois vain kokeilun vuoksi vaikka ihan platina blondiksi vetää, u never know :D

Vaalensin tukkaani tosiaan kotikonstein ja muutama boxi siinä meni ! Kellertäähän nää hieman joo vielä, mut voin sanoa itseäni enemmän blondiksi kuin bruneksi :DD Suomesta ostamani vaalennustuotteet eivät olleet kovin hyviä tai siis tehokkaita ja vähän pelkäsinki tukkani puolesta. Noi Jerome Russelin tuotteet sen sijaan, mitkä ostin Virosta (noin 8e/purkki) oli mun mielestä erittäin hyviä ja vaalensi tumman pigmentin erittäin hyvin !! Suosittelen kaikille tummapigmenttisille ! Aine ei myöskään tehnyt hiuksistani jouhen tuntuisia, u know, sellaisia kuivia ja kovia, vaan hiukseni tuntuivat vaalennuksen jälkeen erittäin hyvältä ! Huomatkaa myös aineen sininen väri !




Ja sit peruspälpätys salilla käynnistä :D Mä en tiedä pitäiskö mun alkaa kirjottaa enemmän myös treenaamisestani sen sijaan, että lisäilen selfieitä ja sellasta.. Anyway, oon nyt treeannut suunnilleen 5 kertaa viikossa salilla ja olen jakanut treenini seuraavalla lailla: kiertäen aina noin 3-5pv putkeen ja 1-2 taukopäivää väliin.

1. päivänä jalat/peput/ojentajat
2.päivänä vatsat/selät
3.päivänä rinnat/olkapäät/hauis

I ain't no professional (changes coming hopefully !;) ), mut tolleen mä suunnilleen treenaan ja tuntuu, että saan parhaiten treenist irti, kun olen jakanut treeniä ja pystyn myös monipuolisesti treenaa lihasten eri osia. :) Salilla vietän sitten aikaa noin 1,5-2h tuntia..

 Lisäksi olen myös alkanut tehdä sellasia noin 30-45 minuutin hölkkä/juoksulenkkejä pari kolme kertaa viikossa. Erityisesti oon tykännyt juosta Seurasaaressa, jossa on kivat maisemat ja lepposa hölkätä ja maasto on kivaa !  


Kaiken tän treenaamisen lisäksi oon erityisesti kiinnittänyt huomiota mun syömiseen. Mulla on jotenkin aikasemmin ollut vaikeeta tajuta ja ymmärtää se, että haloo tietenkin syödä enemmän kuin kulutan, jos kerran haluan lihaksia kasvattaa, sillä jos vain kulutan, niin mistä sen massan on tarkoitus ilmestyä ja massalla meinaan siis lihasta (:D). Tärkeintä on vain syödä oikein. Tarpeeksi proteiinia, hiilareita ja hyviä rasvoja. Täkin on sellainen aihe, josta haluaisin kovasti oppia lisää.. Pikkuhiljaa :)

Yllä kuva joistakin tuotteista, joita oon lisännyt mun ruokavalioon. Aamuni alkaa usein puurolla ja raejuustolla, jonka sekaan lisään maca jauhetta. Lisäksi juon vihreetä teetä muutaman kerran päivässä, mikä parantaa aineenvaihduntaa. Lisäksi popsin kaikenlaisia pillereitä vitamiineistä omega kolmoseen sekä olen myös alkanut tota biotiinia syömään hiusten hyvinvoinnin ja kasvun lisäämiseksi, en ole ihan varma tehoaako se, toivottavasti ei kai siitä haittaakaan ole.. Sitten riippuen missä välissä mulla on duunia ja muita menoja syön monesti ennen salia maitorahkaa ja banaanin ja salin jälkeen syön aina lämpimän ruuan (kanaa, lihaa, kananmunavalkuaisia, kalaa kera riisin ja parsakaalin ja vihannesten yms.). Ruuanlaitossa käytän oliiviöljyä sekä kookosrasvaa ja lisäksi hyvien rasvojen lähde ovat myös pähkinät. Rrrrakastan cashewpähkinöitä ! Toi maapahkinävoi (luomu ja makeuttamaton !) on ollu kiva lisä myöskin, tungen sitä johonkin about ruokalusikallisen pvssä.. Noi pähkinät on myös hyvä protskun lähde, on niissä jtn 32g/100g. Mutta rasvojen takia ei tietty liikaa pidä popsia :D 

Sellasta mun ruokavaliosta. Jotenkin viime aikoina tuntuu, että elämä pyörii oikeasti vain syömisen ympärillä XD syön noin 2-3 tunnin välein ja koko ajan mielessä mitä sitä sitten seuraavaksi söisi :D Oon huomannut kyl, että sillä, että olen kiinnittänyt ruokavalioon enemmän huomiota on ollut positiivisia vaikutuksia niin hyvinvointiinkin kuin siihen, että haba alkaa oikeesti näkyä. :) Vitsi oli läppä kun muuten tohon mun edelliseen kuvaan tuli joku pätemään instagramissa, että lihakset tekee naisesta miehen näkösen. Pisti melkeen vihaks. Härregod, se pv kun mä näytän miehelt (y) :D. Mieltymykset ja mielipiteensä kullakin. Itse ihailen ja pidän myös naisellisena lihaksilla hankittuja muotoja sekä sitä että "lihasviivat" näkyvät. Ei mulla edes olisi muotoja ellen treenaisi XD Mun oma tavoitteeni ei oo olla mikään sellainen super treenattu urheilija bodybuilderi, vaan timmi ja fitti vartalo. Bikini fitnesstä vois joskus jopa kokeilla, don't know :) 



Mitähän sitä keksis vielä raapusteltavaksi. Kävin katsomassa tietenkin Miley Cyrusta Aleksin ja yhteisen kaverimme Elinan kanssa 1.6 !!! <3 Konsertti oli ihan mahtava, LOVE HERRRR, vedettiin vaan Aleksin kanssa kaikki biisit mukana täysillä ja muutenkin oli fiilikset katossa ! Miley on niin asenne muija, I like her and her style :')


Ja kyllä mulla sitä asiaa riittää kuulkaas vielä ainakin vähäsen XD Pitäis kyl oikeesti pilkkoo tätä tykitystä :DDDD Mutta niin siis, ihan vikaksi voisin kertoa, että mä pääsin Miss Helsinki 2015 karsintoihin ja hell yeah I'm going to the finals :D 4.7 Vanhalla ylioppilastalolla, tulkaa sinne kannustamaan <3 Oon niin superinnoissani, että housut oikeesti repee :D Mä tiedän, että tää on niin mun juttuni ! Oli kyl niin mahtava fiilis, kun Martina soitti mulle ja sanoi ottavansa mut mielelläni mukaan kisaan ! Fingers crossed bitcheees !

Pusuja, xx C

Ai niin, mun piti kirjottaa viel niist mun tulevaisuuden plääneistä, mut säästetään se seuraavaan kertaan, koska en yksinkertaisesti jaksa enää kirjottaa ja olihan tässä taas tekstii vaihteeks XD Ja hey, jos jollain lukijalla sattuu olemaan mitään kysymyksiä tai jtn ehdotuksii mist haluis, et kirjotan niin kommentoikaa toki rohkeasti :)


10 kommenttia :

  1. Wouuu sul on tosi kivoi vaatteita ja varsinkin noi kengät, korkoahan siinä olla pitää!! ;)
    Sä oot kyllä kaunis ja rohkea tyttö, tsemppiä kovasti Miss Hki kisaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korkokengät on pure love <3 Ja kiitos paljon ihana <3

      Poista
  2. Vau, tuijotan kuvias suu auki :O

    Pakko kysyy mutta onko sulla silarit vai luonnostaan tuollaiset tissit? :)
    Olisi myös kiva tietää kuinka reenaat tuota peppuasi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :') ja ihan omat boobsit on ! :D voisin laitella vaik juhannuksen jälkeen jonkilaisen "mun pepputreeni" postauksen :')

      Poista
    2. Voi eeei! Löysin tän blogisi kun poikaystävä vahtas sun egorazzikuvias ja väitin sille kivenkovaa etteivät tuollaiset melonit voi olla luomut. Anteeks, nyt hävettää :'D

      Kiitos että jaksat nähdä vaivaa ja tehdä sellaisen postauksen! Ehkä minäkin saan sen postauksen jälkeen vähän motivaatiota ja muotoo mun lättäpyllyyn! :D

      Go Girl! :)

      Poista
    3. Heheh ei tarvii hävetä, I get that a lot ! :')

      Poista
  3. mites sille suomen seksikkäin kisalle kävi? ja oot kyl just sellasta tyyppiä, jonka kuvittelisin voittavan miss helsinki kisat. onnea! :) ja kiva et oot taas ruvennu kirjottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ! <3 ja juu löysin taas inspistä kirjottamiselle :') ja en tosiaan tiiä XD ne järjestäjät on lykänny sitä koko ajan ja noh mul on täs jo muuta tulossa niin katotaan teenkö sitä ollenkaa...

      Poista
  4. Mistä toi ekan kuvan toppi on? I love it <3

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*