maanantai 14. heinäkuuta 2014

Ihanaa viikonalkua kaikille < 3




Hyvää huomenta vaan kaikille ! <3

Päiväni alkoi tänään melko aikasin, heräsin jo kahdeksalta, vedin puurot poskeen ja rupesin hommiin. Oon tässä koko aamun laittanut papereita, jotka mulla kasaantuu aina syystä tai toisesta (laiskuudesta) laatikoiden pohjalle, kansioihin, maksanut laskuja, ja hoitanut paperiasioita sun muita hommia elikkä asioitten hoitopäivä tänään ! 

Alkaa olla tässä vähän kiire, kun sain onneksi pitkästä aikaa duunia tälle päivälle ja pitäisi ehtiä ennen kahta vielä salille, sit kotiin syömään, laittamaan eväät valmiiks ja muutenkin valmistautumaan töihin menoon. Pitäisi käydä postittamassa nuo muutamat kirjeet, mutta taitaa mennä huomisaamulle tän kiireen takia.. Käyn muun muassa postittamassa opiskelupaikan vastaanottoilmoitukseni ! Vieläkin jännä fiilis siitä, että on aloittamassa syksyllä koulun ! Syksyllä on todellakin tulossa uusia tuulia ja olen siitä niin innoissani, mitä kaikkea tuleekaan. Koululainen, sellanen musta taas tulee... Kuinka hauska ajatus :')

Toppi Monkista, Housut BikBokista, kengät Dr. Martens. Oon taas alkanu tykkää käyttää noita kenkiä paljon kesälookissa !

Tän ihanan pitkähihasen ostin Monkista, housut ja biksujen yläosa BikBokista:)

Viikonloppu meni aika sutjakasti, aika paljon tuli brunailtua mm. stadikalla, josta ylempi kuva minusta ja kämppiksestäni Aleksista. Törmäsin (suunnitellusti vahinkonäkemisen jälkeen) myös vanhaan tuttuun torstaina, jonka kanssa tuli vietettyä hupsista keikkaa lähes koko viikonloppu. Meillä synkkas niin hyvin, ehkä vähän hämmentävänkin hyvin, että ajatukset ovat ehkä hieman sekaisin, mutta saa nähdä mitä tästäkin tulee.. En osaa kyllä yhtään sanoa, mutta ehkä asiat tapahtuvat syystä, dunno, päivä kerralla tässä eletään :')


Tuli tässä viikonvaihteessa urheiltuakin ! Juoksin ensi kertaa n. 7,5km lenkin, ja tuntui kuin olisin voinut juosta pidempäänkin ! Olen niin ylpeä itsestäni <3 Juoksu, kun ei aikaisemmin oikein ole ollut se juttuni, mutta näissä säissä luonnonhelmassa lenkkeily on oikeastaan todella rentouttavaa ja stressiä lievittävää puuhaa ja musta on ihana saada pikkuhiki päälle :') 

Salilla oon normaalisti taas käynyt ja treeni luistaa hyvin. Oon huomannut taas hieman muutoksia kropassa, kun oon verrannut itseäni vanhoihin kuviin.. Jaloissa esim. näkyy lihakset selkeemmin ja muutenkin on sellanen sirompi olo :D

Mutta joo, mun pitäis oikeesti nyt juosta salille ! Tällä viikolla muuten ilmestyy mun seiskan tähtityttö kuvat ! Sain kuvat sähköpostiini viime perjantaina ja vaikka itse sanonkin, niin kuvat olivat kyllä melko onnistuneet ja hyvännäköiset, itse olen niihin aika tyytyväinen ! 17.7 eli torstaina ne on sit muillekin nähtävillä :') 

Eipä muuta <3 
xx C

Kävin eilen ostamassa tätä maapähkinävoita, ah, oon oikeesti niin in love with peanut butter <3

2 kommenttia :

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*