tiistai 1. heinäkuuta 2014

Mikä viikon aloitus !




Heyaa !

Tää viikko lähti käyntiin paremmin kuin olisin voinut kuvitellakaan ! Tai noh, aamu ei ehkä niinkään, sillä en löytänyt tarvikkeita, mitä lähdit keskustasta metsästämään Miss Helsinki karsintoja varten, mutta päästyäni kotiin sain ensimmäiseksi tietää, että olin läpäissyt pääsykokeeni ! Eli mä lähden todennäköisesti siis lukemaan liiketaloutta Haaga Helian ammattikorkekouluun ! Jeiiiiij !! Olin todella helpottunut ja onnellinen tiedosta, sillä olen viime aikoina kyllästynyt niin pahasti mun tämän hetkiseen tilanteeseen tai oikeastaan työhön, että musta ihanaa, että nyt on aivan varmasti tulossa syksyllä uusia tuulia ! Ja olen oikeastaan aika innoissani paluusta koulun penkille ! Koulussahan en siis ole ollut lähes kahteen vuoteen paitsi muutamat kirjoitukset kirjoittamassa.. Saapi nähä sitten, et miten händlään koulun ja sitten, jos (toivottavasti !!!) pääsen Miss Helsinki finalistiksi ja sit, kun on noita muitakin juttuja, mutta uskon, että asiat tulevat järjestymään. :)

Puolen päivän jälkeen kävin leffassa kämppikseni, Aleksin, poikaystävän Jussin kanssa katsomassa Transformers 4 tuhon aikakausi leffan ! Leffa oli mielestäni törkeen hyvä ja full of action, just how I like it ! Leffa oli tehty tosi hyvin ja oli täynnä menoa ja actionii, että tuntu siltä, että sen kolmen tunnin aikana ei oikeen ollut kunnon hengähdystaukoa. :D Suosittelen leffaa kaikille, jotka on nähny aikasemmat osat ja pitänyt niistä ja niillekin, jotka pitävät tollasista toiminta leffoista !

Leffan aikana sain sitten työtarjouksen mallinhommista pariin lehteen ja tulen saamaan lisätietoa myöhemmin heinäkuussa tästä keikasta. Jos tarjous kuulostaa hyvältä niin sitten olis kuvausjuttua heinäkuun lopusta.. How fun is that ! Lisäksi mulla on tapaaminen ehkä tänään promokeikasta Blockfesteilla, katotaan miten seki sitten menee !


Eilen mulla oli siis vapaapäivä kaikesta liikunnasta ja sellaisesta, minkä takia mulla oli aikaa tehdä vaikka mitä päivän aikana. Illalla näin pitkästä aikaa erään kaverin, jonka kanssa oli aivan ihana päivitellä kaikkea ja jutella vähän syvällisempiäkin juttuja. :') Olin missannut lauantaina kyseisen kaverin tuparit, niin kävin tsiigaamassa ensin miltä uusi kämppä näytti ja sitten päätimme käydä vähän safkaamassa vapianossa. 

Tässä, kun oon pyrkinyt elämään terveellisesti ja just välttänyt roskaruuan syömistä, niin mulla on monesti tullu jotenkin ahdistava olo, jos joku kaveri pyytää ulos syömään, sillä monesti aikasemmin se on päätynyt siihen, että ottaa mitä se kaverikin päätyy ottamaan. Mua on vähän myös pelottanut kavereiden reagointi siihen, että mitä jos sanon, että en halua syödä samaa kuin he tai esim. myös baarissa, jos en oikeasti haluaisi juoda. Oon kuitenkin pyrkinyt nyt, että en lipsuilisi ja olin todella ylpeä itsestäni eilen, kun otin tuon ylläolevan annoksen. Basilikaa, rucolaa, mozzarellaa ja kirsikkatomaatteja. En olis ikin uskonut itsestäni, et söisin joskus mielelläni tomaatteja tai ton näköstä annosta XD Kuulosti ehkä hölmöltä, mutta tuli sellaiselta ihmiseltä, joka on ollut varmaan maailman nirsoin lapsena. En mä kotona koskaan syönyt kasviksia ja vihanneksia. Vihasin ajatustaki niiden syömisestä :D Hassua nyt, kun ajattelee. :DDD Nyt vanhemmalla iällä olen kyllä pyrkinyt syömään kaikkea ja musta on ollut ihana löytää uusia reseptejä ja panostaa ruuanlaittoon ja siihen, että ruoka olisi monipuolista ja terveellistä !

Sellaista tän viikon alkuun. Muutenkin on jännittävä viikko tulossa, sillä nää muutama päivä menee oikeasti vaan noihin karsintoihin preppaillessa. Salia, lenkkiä, henkistä valmistautumista ja voiko sanoa fyysistä valmistautumista :D U know, käyn ehkä solkussa vähän päivettymässä ja sheivailut sun muut girly girly thingies :D Perjantai tulee niin nopeasti, hui !!!! Mutta odotan kyllä päivää todella innoissani ja luottavaisin mielin ! :)

Ihanaa viikon JA heinäkuun alkua teille kaikille ! <3 
xx C

Ps. Päätimme Aleksin ja Jussin kanssa haastaa itsemme hissittömään viikkoon (asumme 6:ssa kerroksessa), are you with us ? ;) 


Lauantaina pääs aurinko paistamaan kirkkaalta taivaalta pitkästä aikaa ja mähän päätin mennä Hietsuun pariksi tunniksi loikoilemaan, vaikka ei nyt ollutkaan kuitenkaan mikään lämpimin päivä.. ARGH missä kesä on ?!?!??!

5 kommenttia :

  1. Hei! Vaikka elämme täysin erilaista elämää (oon naimisissa, 1v3kk ikäisen tytön äiti, asun omakotitalossa maalla - toisaalta, vielä viisi vuotta sitten elin sinkkukesää Helsingissä ja biletin ahkerasti, paljon voi siis viidessä vuodessa muuttua!), niin minusta on ihanaa lueskella sun blogia ja kuulumisia, vaikka ei tunnetakaan! Sulla on mahtava positiivinen asenne, onnea ja menestystä Miss Helsinki kisaan! Itsekin aikoinani erilaisissa kisoissa mukana olleena, tiedän miten henkisesti rankkaa ne on, joten muista nukkua hyvin! :)
    Ps. Teen kans promokeikkoja, tosin Joensuu-Kuopio-Lappeenranta akselilla, ties vaikka törmätään joskus!

    http://ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, ihana saada tällaista kommenttia ! Kiitos paljon ja yritän muistaa nukkua hyvin :) ja eihän sitä tiedä koskaan, jos vaikka törmäisikin !

      Poista
  2. Miksi valehtelet ettet ole kemissä asunut? Se ei ole edes iso kaupunki ;) Hävettääkö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enhän mä missään ole sanonut, ettenkö ois siellä asunu :D eikä me asuttu siellä reilu pari vuotta:)

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*