keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Rannalle ! Eikun..




Heyaaa !!

Kesä. On. Vihdoin. Täällä !

Mä olen viettänyt muutamat viime päivät Hietsussa nautiskellen auringosta ja työstämässä mun rusketusta. Rannalla voisi mielestäni hengaa oikeesti vaikka koko päivän ! En viitsi kuitenkaan ihan yliannoittaa auringon saantia, vaan olen aurinkoa nauttinut muutaman tunnin kerrallaan, sillä ihoni ruskettuu hetkessä. En halua kuitenkaan olla liian tumma :D Mutta niin, olenkin jo saanut ihan kivan rusketuksen ! <3 Kai tekin olette muistaneet viettää aikaa ulkosalla ?!


Eilen mulla oli hieman erilainen ja ihan jännittävä päivä. Olimme kuvaamassa muutamaa kohtausta pariin musiikkivideoon, mukana oli muun muassa Juno. Hauska ja rento päivä takana ! Olin ihan läkähtänyt, kun pääsin kotiin, vaikka mun rooli koko päivän aikana ei ollut kovin suuri :D Siinä aurinkoa ottaessa päivä melkein meni.. Kun pääsin kotiin illalla, söin, kävin suihkussa ja sammuin melkein heti jo yhdentoista aikoihin..

Tänään näyttäisi toi helleputki jälleen jatkuvan, mutta sen sijaan, että suuntaisin nokka kohta rantaa, lähden salille vähän treenailemaan jalkoja. Olemme menossa Rosannan ja muutaman muun tytön kanssa tänään puolen päivän jälkeen nimittäin ei rannalle, vaan stadikalle ! Meitä pyydettiin TCT:n keikalle mukaan showhun tai pitämään oikeastaan hauskaa, joten olen ihan varma, että huippu päivä tulossa !  Kaikki mukaan vaan sinne ! 


No mutta, ei mulla oikeastaan muuta asiaa ollu kuin ton auringon hehkuttaminen :D Pikkusiskoni lähti eilen Oulusta Keravalle isäni luo käymään ja pääsen näkemään häntä sitten viikonloppuna, jolloin otan Chiaran myös varmaan mun luoksi hoitoon pariksi päiväksi ! :) Olen todella innoissani ja siskonikin on hehkuttanut miten kivaa on päästä näkemään taas isosiskoa :') Edellinen taukohan oli 7kk, nyt vain muutama viikko...

Pusuja, xx C


Miss Helsinki semifinaalien päivänäytöksestä.
Kuva by Mirja Halonen, Tyra Thermanin bikinit. 

6 kommenttia :

  1. Olet kyllä todella kaunis :) ja paljon tsemppiä Miss Helsinkin finaaliin!

    VastaaPoista
  2. Ostatko bikinisi ihan peruskaupoista, esim. hennesiltä vai joudutko ostamaan biksusi esim. alusvaatekaupoista joissa on enemmän kokoja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostan normikaupoista jtn superisoja kokoja noi yläosat erikseen ja alaosay sitten pienempänä:) tulee liian kalliiksi mulle muuten ja muutenkin tuntuu, että alusvaateliikkeissä myydään pareittain, niin mulle ei koskaan tunnu löytyvän sit niistä kivoja:/

      Poista
  3. Ovatko nuo alaosat malliltaan sellaiset että menevät "vakoon" vai ostatko ne kenties pienempänä?
    Vai kuinka saat ne tuollaisiksi brassityyppisiksi?

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*