perjantai 4. heinäkuuta 2014

So exciteeeed !!!




Ayeeee !!

En malta oottaa tän päivästä !! Oon herännyt tänään jo seitsemän jälkeen, kun jännitys hieman on kouristellut vatsassa ja aamu on menny sit aamupalaa syödessä ja valmistautuessa. Tai no, eihän tässä oikeen oo paljoa valmistautumista, koska en voi meikata yms, koska meikki ja muut hoidetaan vanhalla, mutta oon popittanut Aleksin kanssa tota Ariana Granden biisiä varmaan jo toista tuntia tässä ja vaan tanssinut ja fiilistellyt.

Eilisen päivän käytin täysin tän päivän valmisteluun. Kävin salilla aamupäivästä ja lenkillä illemmalla. Solkussa kävin hakemassa pientä päivetystä, sillä kuten kaikki ovat varmasti huomanneet, kesä ei ole näyttänyt vielä parasta puoltaan. Sit olen vaan käveskellyt peilin edessä uusissa kengissäni, jotka hankin karsintoja varten, hoidin kynnet kuntoon, kävin suihkussa ja sen sellasta henkistä valmistelua :') Tää on niin iso juttu mulle ! Oon niin innoissani !

No nyt mun pitää lähtee juoksee kohta ratikkapysäkille, halusin vaan tulla avautumaan tänne, miten innoissani olen :DDDDD WEEEEEEEEEEEEEEE

Vanhalle ylioppilastalolle voi siis tulla tänään illalla kannustamaan Summerheatin merkeissä ! Toivottavasti siellä nähdään !

Pusuja <3
xx C


Lisää kuvateksti


6 kommenttia :

  1. Eks sä ollu jostai landelt oikeesti? Miks sul lukee et oot stadist? Ymmärrän kyl et asut siel mut vähä huijauksen makuu tos silti on :/ kirjottasit sit ees et tytteli joka asuu stadis. Tai hesas niinku sä varmaan kasvoit sitä kutsuen xD

    VastaaPoista
  2. Öm XD oon kyl syntyny helsingis ja asunu isois kaupungeis suurimman osan elämästäni :D

    VastaaPoista
  3. Kemissä olet asunut joskus. Fakta. I know u.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurimman osan ajasta sanoin :') kemissä ei viivytty kuin reilu pari vuotta..

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*