torstai 28. elokuuta 2014

Acer Apire V5 ja pari muuta ostosta




Heyyy ! <3

Täs mä vaan himas istuskelen ja leikin mun uudella koneellani. <3 Aleksi lukee tossa vieressä Madonnan elämäkertaa, josta inspiroiduimme kuuntelemaan Blondie:a ja melkosii ahaa elämyksii on tässä tullut !

Maanantaina tilaamani kone siis saapui eilen illalla kotiin postin saattelemana ! Paketti pöydälle ja kone ulos. Päälle immediately ja kruisailemaan, täydellistä <3 Ei ihan kuitenkaan. :D Ensinnäkin koneessa piti olla sim-kortti asennettuna, mutta kappas, jouduin sen itse asettamaan tuohon nettitikkuun, niin se meni tietty väärinpäin enkä saa sitä millään ulos. Asiakaspalvelusta vain neuvottiin menemään lähimpään asiakaspalvelupisteeseen. Nice. No, ei se mitään, olen yhdistänyt tän puhelimeni nettiin, niin pystyn tätä hyvin käyttämään, mut tosi ärsyy, kun asiat eivät voi mennä niin kuin olisi pitänyt ja niin kuin Sonera oli luvannut, vaan pitää kaikenlaista säätää. Okei, toisaalta en lukenut ensin ohjeita, vaan toimin heti muka kaikkitietäväisenä omatoimisesti. Tarinan opetus: lukekaa ohjeet ennen kuin teette yhtään mitään. :DDD


Ai niin, mullahan ei ole mitään kokemusta Windows 8:n käytöstä, joten sekin tuo mulle haasteita tässä.. :D Koko ajan löytyy uusia juttuja ja kun kosketan tota kosketushiirtä jollain uudella tapaa, niin koko ajan paljastuu jtn uusia ominaisuuksia ja mulla tulee sellanen awe fiilis, heh :') Pitäis katsoa ja tutustua joihinkin oppaisiin, että tän koneen käyttö tulisi helpommaksi ja saisi kaiken mahdollisen irti tästä !



Jaaaa heti selfieitä napsimaan webcamilla... :D


Mitä olen kuullut, moni ei ole ajatellut ostavansa amk kirjoja, vaan lainaavat ne esim. kirjastosta tai ovat ilman niitä ja turvautuvat tuntien materiaaliin ja muistiinpanoihin.. Mulla tuli kuitenkin sellainen fiilis, että olisi hyödyllistä hankkia noi ja muutenkin, must on kiva, kun oppimisen tukena on koulukirjat ja kyl mä itse asiassa tykkään lukea ja itseopiskella..



Kirjojen ostoreissulla mukaani tarrautui Lifestä Cocovin Super Mix purnukka sekä Equan vesipullo. Olen ihan hullaantunut kaikista Superfoodeista (niin kuka ei olisi) ja haluisin niin paljon kaikkea lisää, mutta ainoa este on kova hinta. Halusin kuitenkin tuon, koska se sisälsi aika paljon kaikkia eri Cocovin tuotteita, joita olen halunnut kokeilla. Super Mixistä löytyy kuorittuja hampunsiemeniä, chian siemeniä, banaanijauhetta, psylliumia, mehiläisen siitepölyä, mustikkajauhetta, tyrnijauhetta, marja-aroniajauhetta, acai-jauhetta, goji-jauhetta sekä raakakaakaojauhetta. Aamulla sekoitin tuota puuron sekaan ja ei toi maultaan ainakaan kauheasti erottunut puurosta, mikä oli hyvä juttu, sillä tällä mixillä on aika vahva haju :D 

Equan pullon halusin, koska luin joku aika sitten artikkelin kertakäyttöisistä juomapulloista, missä kerrottiin niistä irtoavan juomaan jtn haitallista ainetta ja varoiteltiin bakteereista. Mä tietty kauhistuin ja lähdin heti etsimään kunnon pulloa. Mulla on muutenkin ollut hakusessa hyvä juomapullo, joka sopisi hyvin toho laukkuuni. Equan pullo ei sisällä haitallista BPA:ta ja 10% tuotoista lahjoitetaan ympäristön ja luonnon suojeluun.:) Lisäksi pullo on mielestäni aika tyylikäs ja mahtuu juuri sopivasti laukkuun. 

Jotenkin mulla on läkähtynyt olo. Aleksi on ollut monta päivää kipeenä, eikä itsellänikään ole ollut mikään paras fiilis. Toivottavasti en kauhean kipeäksi kuitenkaan tulisi.. 

Se tältä erää, pusuja <3

xx C

5 kommenttia :

  1. Moi! :) ootko ikinä ollut sängyssä tytön kanssa? :) t epävarma lesbo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ollut ! :D ihan miehistä olen kiinnostunut ja miehissä aion pysyä:)

      Poista
  2. Heippa!
    Mihin haaga-helian toimipisteeseen pääsit opiskelemaan?

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*