maanantai 4. elokuuta 2014

Fancyeh



Girl cruuuuuush !!


Heissulivei <3

Kävin eilen hieman leikkauttamassa ja värjäämässä tukkaani, freshiintymässä, sillä ensi viikolla alkaa koulu ja muutenkin tukka kaipasi jonkinlaista muutosta ! Kävin ensimmäistä kertaa kampaamo-parturi Voxyssa Porthaninkadulla ja voin sanoa, että musta tuntuu, että ekaa kertaa lähdin kampaajalta täysin totaalisesti tyytyväisenä ! Vaikkakin pituutta lähti taas se 10cm melkein, niin oon tosi happy ja tyytyväinen tulokseen. Vaaleita osioita tasoitettiin (itse värjättynä, niin löytyi hieman tummia läiskiä sieltä täältä, heh :D), ja kellertävyys lähti aika hyvin pois vaalentamalla sekä sävyttämällä kylmemmäksi :)) Suosittelen lämpimästi Voxya kaikille ja varsinkin Jereä, joka mun tukkani duunasi :) 


Lainassa Aleksin catit, kohta saan mun omat versiot Jeffrey Campbellinä, sillä toissa päivänä sain kenkäni tulliin eli they're here any day, yayyyyyyy :3


Mitäköhän kaikkea tässä on viime aikoina duunailtu.. Viime viikolla mulla oli töitä reilu 40h, minkä vuoksi olin pitkälti puhki koko viikon ajan. Sunnuntai oli viikon ainoa vapaapäivä ja tuolloin vietimme Jussin kanssa kuukausipäivää, kun ollaan nyt tapailtu taas reilu kuukausi :D Aamupäivästä menimme Hietsun rannalle brunailemaan, josta suuntasimme keskustaan hakemaan Starbucksista caramel frappuccinot, nam ! Haimme myös pizzat Barbarossasta ja menimme syömään niitä Kallioon Jussin talon takapihalle ja illalla sitten kävimme katsastamassa elokuvateatterissa Cameron Diazin elokuvan Sex Tape. Elokuva oli hyvä ja hauskasti tehty ja sai siinä kyllä naurut :') Leffa loppui ehkä hieman leimisti, mutta suosittelen ehdottomasti elokuvaa kaikille komedian ystäville ja niille, jotka kaipaavat hieman piristystä päivään !


Ens viikolla mulla alkaa koulu, iiiks !! Hieman jännittää, jos rehellisiä ollaan.. Oon vaihtanut koulua niin monesti peruskoulun aikana, että sieltä ajoilta on jäänyt pieni ahdistus uudessa koulussa aloittaminen, mutta nyt tilanne on kyllä aika erilainen, onneksi :) 

Kävin muun muassa kolmea eri ala-astetta sekä kahta eri yläastetta ja lukio oli ihan erillään yläasteen kuvioista. Alkoi pikkuhiljaa tuntua kouluja vaihdellessa, että turha niitä kavereita on tehdä, koska pian ne kuitenkin menettää.. Varsinkin seiskaluokalta eteenpäin mulla oli noita vaikeuksia ja ongelmia kotona, mikä loi mun kohdalla sen, että oli vaikea tehdä ystäviä ja tutustua muihin, eikä se oikeestaan silloin kiinnostunutkaan, vaan olin omissa oloissa viihtyvä. Johtune siitä toki, esim. että pelotti tutustua ihmisiin, koska en halunnut jakaa mun maailmaa silloin ja muutenkin mun family life oli niin out of this world, että vähän hävettikin.. Sama koskien syömishäiriötäni ja kokemuksiani kiusaamisesta, niin olinhan mä noina aikoina aika arka ja itsetunnoton, täysin epävarma itsestäni :D On se jännä kyllä, miten asiat voi muuttua niin radikaalisti.. En olisi ikinä uskonut muutama vuosi sitten olevani tässä pisteessä. Oon toitottanu tota varmaan aikasemminkin, mutta niin se vaan on, että mikä tahansa on mahdollista ja elämä voi johtaa vaikka mihin :)

Pitäkää usko itseenne, älkääkä luovuttako. Unelmoikaa ja tavoitelkaa niitä <3


Kuva ennen kampaajaa..


Oon viime aikoina ollut hieman känkkis enemmän tai vähemmän syystä jos toisesta ja voin myöntää olleeni varmaan kauhea välillä Jussille.. :D Sain tällaisen lappusen kampaajan jälkeen ja se vain sulatti sydämeni <3 Jussi osaa olla niin huomaavainen ja hellyyttävä ja onnistui piristämään kaikesta huolimatta <3

Anyway, reilu kuukausi Lontooseen, en malta odottaa ! Mun vaatekaappi niin kaipaa uusia vaatteita, että melkein ahdistaa :D can't wait <3

xx C




12 kommenttia :

  1. sä oot kyllä kokenut elämäs aikana tosi paljon, mut hei se on tehny susta sen mitä oot tänä päivänä :) Ja ei kantsi yhtään jännää uutta kouluu, saat varmaan sylillisen uusia kavereita ihan heti!!! :)

    heyy mikä pvä oot lähdössä siis Lontooseen? :D Mä oon itseasiassa _muuttamassa_ Lontooseen 14.9. mun poikaystävän kanssa!! arvaa jännittääkö SE....! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä varmasti ! :))

      Ollaan menossa päivä teidän jälkee, eli 15.pv ja ollaan muutama pv ! Oi ihanaa <3 varmasti jännittää muutto toiseen maahan ja ihanaa, että bfn kanssa !!! Tsemppiä sinne <3

      Poista
  2. Wautsi tosi makeet noi sun hiukset :)

    VastaaPoista
  3. Hei! Missä päin Helsinkiä asustelet ja tykkäätkö alueesta? :) mitkä muut aluuet Helsingissä on sun mielestä hyviä asuttavia? Itse olen kotoisin Turusta ja nyt pitäis parin kuukauden sisällä löytää kämppä Helsingistä. Tuntuu että oon ihan pulassa koska en tunne Helsinkiä ennalta. Kalliossa tuntuu olevan paljon ihania kämppiä mutta osa tutuistani sanoo että sillä olis huono maine? Helsinkiläiset tuttavani taas sanovat että juu huono maine on ollut ennen muttei enää. Mitenkä, onko turvallisen oloista seutua? Itse mietin että onko se hirveän kaukana. Kouluni on siis ihan keskustassa töölössä. En jotenkin hahmota noita Helsingin mittasuhteita.
    Anteeksi sekava kommentti ja mutta ajattelin että olis ihana jos vastaisit kun tuota Helsinkiä tunnet. Eli mitkä on hyviä alueita ja minne et ainakaan muuttais :D
    Jos vaan jaksat vastata niin kiitos etukäteen tuhannesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heyaa !

      Asun itse Taka-Töölössä ja tykkään tosi paljon asua täällä ! On rauhallista (eli ei kauheasti baareja ja spusseja :D), hyvät yhteydet ja kaikki on lähellä:)

      Voisin asua myös Etu-Töölössä, Punavuoressa ja Ullanlinnassa näin keskusta alueista ja lisäks voisin myös asua Hakaniemen puolisessa Kalliossa ! Se on kivaa aluetta, mutta en missään nimessä muuttaisi Helsingin- ja Vaasankadulle tai sille alueelle :D myöskään Sörnäinen ei houkuttele... Muita hyviä alueit sit on varmaan Katajanokka, Ruoholahti, Jätkäsaari ja Lauttasaari.. :))

      Toivottavasti vastaus auttoi :)

      Poista
    2. Kiitos tosi paljon kun jaksoit vastata! :) kaikki apu on nyt tarpeen. Toivon niin että sopiva kämppä löytyisi. Saako udella että minkä kokoinen asunto teillä oikein on? :) meillä on poikaystävän kanssa hintatakarajana se 1050. 1100 on ihan maksimi, jos sisältää vedet ja netit. Tuntuu vaan ettei tuolla summalla saa kun juuri ja juuri 40 neliöisen asunnon keskustan alueilta.

      Poista
    3. Eipä mitään :)) Asun kämppiksen kanssa 56 neliöisessa kaksiossa, 1200€/kk :) kyl noit kämppii löytyy ainakin, kun itse katoin oikotiestä !

      Poista
  4. Eikö tolla sun Jussilla ollut jossain vaiheessa juttua ton Lindahhin kanssa? Eiks sulle tuu alemmuus kompleksia kun sillä on niin täydellinen kroppa? Oot kyllä paljon nätimpi naamasta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaahas :D Jokainen on täydellinen omalla tavallaan eikä mulla ole mitään tarvetta vertailla itseäni nykyisen entisiin juttuihin :) vertailu olisi vain epätervettä ja päähän siinä vaan räjähtäisi. Olisihan se kai myös omalla tavallaan epäluottamuksen osoittamista :D

      Poista
  5. heippa! :) voisitko tehä postausta sun syömishäiriöstä? itse kamppailen saman ongelman kanssa ja olisi kiva kuulla oma tarinasi ja miten siittä selvisit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. en ole varma haluanko vielä sen tarkemmin julkisesti puida syvällisesti aiheesta, koska asiaan liittyy niin paljon henkilökohtaista asiaa.. Voit toki laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen cheyenne.jarvinen@hotmail.com niin voin siellä esim. kuunnella ja jakaa ehk vähän yksityisemmin ajatuksia:)

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*