maanantai 25. elokuuta 2014

Furrrrlicious




Voi, kun olisi jo talvi !!

Ihan vain sen vuoksi, että pääsisin käyttämään uutta ihanaa takkiani :P

 Alunperin mulla oli eilen tarkoitus käydä Weekdayssä hakemassa vain yksi kiva t-paita, jota olin jo alkuviikosta ihastellut.. Oh well, satuin mielenkiinnosta kiertämään kauppaa ja mukaan tarttui muutaman muunkin paidan lisäksi tämä ihana musta tekoturkis, johon olen aivan rakastunut ! En malta odottaa, että pääsen käyttämään takkia, alla hieman lisää kuvia.. :)




Ainoa kuva takaapäin... Tykkäsin tukkani väristä tässä :DD 



Aikaa ei kuvailuille ollut kauheasti, ehkä reilu 10 minuuttia, sillä halusimme katsoa BigBrotherin avausjakson Jussin kanssa. Jussi toimi mun kuvaajanani ja emmä tiiä, mulla oli ehkä sisällä hieman sellanen akward fiilis tai sellanen pikku ujo just poseraa Jussille, niin hieman hajotti ja ujostutti poseraa kunnolla, mutta ihan kivoja kuvia onnistui tulemaan !


Kuinka moni sattui katsomaan ton BB:n jakson ? Voin kyllä sanoa, että en ole koskaan ennen katsonut kokonaista jaksoa tota sarjaa ja ihmettelen kyllä, miten pystyin eilen sen katsomaan :DD Jussi vain vaati sen katsomista XD Musta toi on vaan niin uskomaton sarja ja noi asukkaat... Voi voi voi.. No jos on valmis menemään sinne sekoilemaan, niin mikäs siinä, ihan viihdyttäväähän toi kai on, mutta myötähäpeä........ :DD Propsit sinne meneville !


Eilen tuli myös MTV:n Video Music Awardsit !! Päätettiin Aleksin kanssa valvoa/herätä katsomaan red carpetia kolmelta ja show jatkui sitten kuuteen asti aamulla. Mun valvomisyritys päätyi parin tunnin uniin ja voi miten pöllähtäny mä olin, kun heräsin 2.50 katsomaan telkkaa :DDDD väsymys meni yllättävän nopeasti ohi ja eikä siinä sitten nukuttanut kauheasti, mutta en kyllä aamulla muista nukahtamista, joten aika nopeasti uni kuitenkin maistui aamukuuden jälkeen. 

Viime vuonna yrityksemme katsoa VMA:ta päätyi siihen, että juuri kun olimme Aleksin kanssa saaneet herkut pöydälle ja aseteltua itsemme mukavasti sohvalle, päätti telkamme hajota eikä se käynnistynyt millään. Nyt kävi toisin ja ah noita awardseja on aina kiva katsoa ! Tänä vuonna petyin kuitenkin hieman, sillä gaalassa ei tapahtunut mitään liian shokeraavaa ja muutenkin shown rakenne oli mielestäni hölmö. Nooh, tulipa silti valvottua :DD 

Onnekseni, tai ainakin luulin niin, koulu alkoi vasta kahdeltatoista, joten sain vielä reilun neljän tunnin unet aamulla ja eipä mua oikeastaan tällä hetkellä kauheasti väsytä. Kouluun tultuani ihmettelin, miten kaikkea oli jo tehty ja mun kauhukseni olin katsonut lukkaria ihan väärin ja koulu olikin alkanut jo kymmeneltä, hups XD Ei ollut kuitenkaan mitään kauhean tärkeää mennyt ohi, joten kaikki ok... Tilasin tänään muuten itselleni tietokoneen ! Tartuin Soneran tarjoukseen, jossa saan itselleni Acer Aspire V5 koneen ja Microsoft Office Home and Student sekä netin. Mä en oikeen osaa noist koneista mitään, joten otin vain tuon ja kun äiti lupasi auttaa koneen hankinnassa, niin mikäs siinä. Olisin kauheasti halunnu Applen koneen, mutta siitä on tulossa uusi versio ensi vuonna kai, niin en halunnut nyt sellaista hankkia... Saisin äitini kannetavan Macin, mutta joutuisin lentämään Ouluun hakemaan konetta, mutta sinne ei ole pääsyä nyt vielä ja koneelle on todellista tarvetta. Toivottavasti toi Acerin kone on ihan hyvä ! Voittaa ainakin tämän Aleksin ainakin 7 vuotta vanhan koneen, joka hidastelee niin paljon, että tekisi mieli heittää kone vain ikkunasta ulos :DDDDD

Mä lähden tästä nyt lenkille, taikka oikeastaan salin juoksumatolle juoksemaan :D

Hejdå ja ihanaa viikonalkua kaikille <3

xx C

4 kommenttia :

  1. Tosi hyviä kuvia susta !! :)

    VastaaPoista
  2. Moi! Onko sulla miesystävä ko näin sut kaupungilla pussailemassa jonku reilusti sua vanhemman kädet sun pyllyä puristelemassa:);) voisit kirjottaa sun blogissa jos on;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen mä täällä jtn kirjoittanut tossa aikaisemmin:) Ja ei hän ole kuin kaksi vuotta mua vanhempi :D

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*