perjantai 5. syyskuuta 2014

Chillaxing Evening




Hey <3

Istuskelen tässä keittiössä jalat pöydällä, kuuntelen musiikkia ja otan rennosti. Tää viikko on mennyt tosi nopsaan, vaikken mitään olekaan oikeastaan tehnyt :DD Viikon alussa irtisanouduin Lidlistä ja keskiviikkona kävin sen Kontulassa vielä tekemässä kirjallisesti. Työvuorot eivät oikein natsanneet koulun kanssa, liikaa vuoroja ja koulun päällä ja vuorojen vaihtaminen kävi raskaaksi, onneks mulla on kuitenkin Extraajat.. :) Toi lidl oli muutenkin mielestäni ei niin mukava työpaikka, tai ainakin tuolla Kontulassa meitä oli koko ajan liian vähän, mikä oli sitten stressaavaa ja emmä tiiä, ehk hieman negatiivinenkin ilmapiiri ?

Anyway.. Extraajilla pystyn tekemään tosi joustavasti vuoroja milloin haluan ja lyhyemmälläkin varotusajalla ja niin usein tai harvoin kuin haluan ! Tosi näppärää opiskelijoille,,

Mitäköhän tällä viikolla on tapahtunut :D Missasin fuksiaiset keskiviikkona, kun olin töissä, mutta loppupeleissä ei se oikeastaan kauheasti harmita. En vaan osaa olla innoissani koulun tollasista jutuista :D varsinkaan, kun kyse on haalareissa hengailua ja dokaamista ja sen sellasta, just not my thang.. 

Töitä on ollut aika paljon tällä viikolla, mutta ens viikolla ei sitten tarvii tehdä paljoa vuoroja.. Osaakohan kukaan mun lukijoista sanoa, että vaikuttaako mun tulot, mitä olen saanut ennen koulun alkua, noihin tukien määrään ? Kauhean epäselvää, miten toi asia nyt oikeasti on :D

Huomenna sitten onkin jännittävä päivä, kun Tigerissa käydään viimeinen Miss Helsinki semifinaali, iiiks !! Sitten onkin finalistit valittu ja 6.10 on kai finalistien julkistaminen medioille, oh my ! En malta odottaa, että nää jutut lähtee käyntiin !


Tänään mulla oli koulua 8-11.30 ja suuntasin himan kautta solkkuun ja salille. Halusin hieman päivetystä ja salilla käynti alkanut taas rullaamaan, mulla on nimittäin ollut melkein viikon tauko ajanpuutteen ja väsymyksen takia.. Salille päästyä huomasi taas, miten tuli niin paljon freshimpi ja parempi fiilis, joten pyrin välttämään näitä pitempiä taukoja :D Nyt olis ihan hyväkin käydä salilla, koska mulla on yhdet valokuvaukset ensi viikon sunnuntaina ja silloin pitäisi näyttää hyvältä, mutta niistä sitten myöhemmin;)



Ihan uskomatonta ! 
Just ku olin keskustellut Aleksin kanssa pitäiskö harkita Freddyen ostamista niin tuo pamahti seinälleni ! Eli voitin ilmaiset vapaavalintaiset Freddy WR.UP pökät ja odottelenkin tässä nyt paluuviestiä FreddySuomelta, että millon mä saan noi, lucky me ! En nimittäin ikinä koskaan milloinkaan voita mitään :D

Reilun viikon päästä sitten Londonin, YES SIR ! En malta sitäkään odottaa, haluun niin paljon kaikkea :3 

Ihanaa viikonloppua kaikille <3

xx C




6 kommenttia :

  1. Aww vaikutat nii ihanalle ihmiselle:) onnea sun kisoihin! Ihanaihanaihana!

    VastaaPoista
  2. Tohon opintotukijuttuun , ni mun mielestä siitä voi tulla selvityspyyntö mut sit näytät vaan sun palkkakuitit et oot tienannu ne enne opiskeluitas ni ei pitäis mitää tulla:D tosin aina kannattais kysyy niit kelaihmisiltä suoraan ettei tarvi jännittää joutuuks maksaa jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Soitan huomenna kelalle ja varmistan asian XD

      Poista
  3. Mistä noi ihanat harmaat housut on? 8)

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*