maanantai 22. syyskuuta 2014

Makeover Day




Eilen oli osalla meistä Miss Helsinki typyköillä makeover päivä ja ylläolevasta kuvasta näette mun muutokseni. Vaalea ombre tukkani vaihtui suklaiseen long bobbyyn.


Kampaamo sijaitsi yllättäen Nurmijärvellä, jonne ajoimme yhdessä Jannan ja Sanian kanssa aamu yhdeksäksi, huh, kun oli väsy ! Perillä meitä odotti pieni aamiastarjoilu sekä lisäksi kahvit ja teet. Alkuun pääsimme hiustenvärjäyksellä ja jo ennenkuin saksiminen ja värjääminen alkoi, oltiin me tytöt jo ihan kauhuissamme, sillä luvassa oli jokaiselta huonojen latvojen napsiminen pois, eli monelta lähti se 10-15cm, mulla varmaan yli 20cm.




Paikalla oli myös Taisto Lindemanin ihana doggy Repsu..



Ja niin mä sitten tulin meistä kolmantena kampaajan penkille ja ensimmäinen kuva on juuri ennen leikkausta ja toinen välittömästi ekojen saksien napautuksen jälkeen. Purshkahdin kyllä sellaseen itkuun ! Mulla ei ole ollut tällaista lyhyttä tukkaa ainakaan kahdeksaan vuoteen. Pääs mulla itku moneen kertaan vielä tuonki jälkeen ja vielä kotona. Tuli niin järkytyksenä toi ero :D



Väri on mielestäni ihan täydellinen, I love it ! Mä vaan en oikein diggaa tästä lyhyestä, vaikka se ihan tyylikäs onkin. Mulla ei ole yhtään seksikäs olo, en halua nähdä itseäni peilistä ja jos näen suutun ihan hirveästi. Sovitin kaikkia vaatteitani ja tuntuu, ettei hiustyyli millään istu vaatetyyliini D: En haluaisi kuulostaa liian vinkuvalta, mutta tukka on niin osa naisen persoonaa ja identiteettiä, että kyllä tää hieman mua huolestuttaa..

 Ei tästä tuu kyllä yhtikäs mitään, jos mun itsevarmuus romahtaa tässä, ei mitään, argh. Ei tähän varmaan auta muu kuin pidennysten ottaminen. Mä en vaan kestä :D Mulla olis mahdollisuus promopidennyksiin, saa nähdä mitä käy ja miten asia otetaan.. 

Ciao !

xx C



3 kommenttia :

  1. Voin hyvin samaistua tuohon hiuskriisin tuomaan epäseksikkääseen oloon, itsellä kun anemian takia tippui, katkeili ja haurastui pois pituudesta n 15 cm ja tuuheuttakin jonkun verran. Silloin kun ei tukka ole hyvin, ei koko kokonaisuus voi tuntua hyvältä. Uskaltaisin väittää, että sulla kasvaa tuo kuitenkin takaisin aika nopeasti, koska kuvien perusteella uskaltaisin sanoa hiuslaadun olevan tummemmille piirteille ominaista ihanan vahvaa ja paksua tukkaa, ei perinteistä suomalaista lirulettiä. :D (kuten allekirjoittaneen tukka)

    Mutta joka tapauksessa täytyy sanoa, että toi sun uusikin tukka näyttää tosi hyvältä! Olet kuitenkin niin kaunis, että vaikka sulle millaisen reuhkan iskisi päähän niin näyttäisit hyvältä. :D

    Tsemppia kisaan hiusjärkytyksestä huolimatta! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi ! Kyllähän se kasvaa, mutta vie sekin aikaa kuitenkin :/ Kiitos vielä tsempeistä <3

      Poista
  2. En oo vielä koskaan kommentoinu sun blogiin, mutta voin kyllä täysin tuntea nahoissani kuinka hirveeltä tuntuisi jos multa leikattaisiin tollasiksi "lyhyiksi" hiukset! Etenkin jos olisin osallistumassa kauneuskilpailuun niinkun sä. "Kaikilla" muilla olisi liehuva upea kiharapehko ja itselle ei saisi mitään seksikästä kampausta.. Olisi todella alaston olo :/ Sun onni että ne sopii sulle :)

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*