torstai 18. syyskuuta 2014

Pikapäivitykset viikonlopulta




Hey murut ! <3

Alunperin mulla oli tarkoitus postata jo maanantaina lentokoneessa matkalla Lontooseen, mutta mulla kävi tuurista paskin, kun puhelimeni unohtui lentokentän vessaan ja jäi matkalta. Kyllä, niin kävi. Kaikista mahdollisista asioista mun puhelin maksukortteineen vieläpä unohtui Suomen puolelle. Onneksi Jussilla nyt oli rahaa niin ei sillä lailla ollut hätää, mutta sain mä siinä paniikkikohtauksen, jonka jälkeen vitutti ihan suunnattomasti :D 

Tilanne siis meni niin, että olimme rauhassa vessassa, minä meikkaamassa, kun yhtäkkiä meitä kuulutettiin portille. Laitoin toista ripseä silmään, kun kuuluu "Tämä on viimeinen kuulutus matkustajille Karttunen ja Järvinen, saapukaa välittömästi lähtöportille". En ymmärrä miten siinä tuli niin kiire, mutta lähdettiinmpä sitten juoksujalkaa kentän toiseen päätyyn ja koneessa sitten huomasin, että ei hitto, puhelin. Onneksi oli ihania ihmisiä, jotka yrittivät hoitaa puhelinta talteen ja kännykkä löytyikin aika nopeasti ja sain sen eilen illalla heti palattuamme Suomeen.



Mutta joka tapauksessa, kerron matkastamme lisää seuraassa postauksessani mahdollisimman pian ! Viikonlopusta riittää sen verran postattavaa, että haluan sen pois alta ensin :D

Eli kuten huomasitte varmaankin, mulla on ollut vähän valokuvaus meininkiä sunnuntaina ! Allerin valokuvaaja Mika Pollari lähestyi minua jokunen viikko sitten siitä, jos haluaisin tehdä pientä projektia hänen kanssaan ja vastasin kyllä. Sunnuntaina koitti photoshooting day ja voi miten kivaa ja ihanaa mulla oli ! Meillä oli ihan paras tiimi ! 

Mika ja meikkaaja Pinksu saapuivat mun luokse puolilta päivin, jolloin aloitimme tietty meikeillä ja lavastuksen (mikä siis ei ollut muuta kuin lähinnä huonekalujen siirtelyä :D) suunnittelulla. Musta on vaan niin ihanaa olla meikattavana ja kun oli tuttu meikkaaja mukana, tunnelma oli todella rento. Musta on niin ihanaa miten Pinksu nimensä mukaan on niin crazy about pink, koska kaikki meikkitarvikkeet olivat niin söpöjä ja muutenkin Pinksu ihmisenä on niin pinkki eli miten sen nyt sanois, avoin, sosiaalinen, pirteä höpsö :') 


Ennen meikkiä :)




Ja tällainen lopputulos ! Pinksu teki kyllä aivan ihanaa jälkeä <3


Hieman esimakua siitä, mitä on tulossa ! Mä olin ainaki itse ihan sairaan yllättynyt, miten hyvännäkösiä kuvia musta sai. Ihan uskomatonta, vaikka itse sanonkin, koska tosiaan, en oo varsinaisesti koskaan ollut mitenkään kuvattavana professionally ja olen kyllä todella tyytyväinen ja ylpeä itsestäni :)

Nyt vain valmiita kuvia odotellessa !



Ai niin, mulla oli lauantaina myös toiset kuvaukset XModelille, jossa kuvattiin mainosvideot iityyli.com:n nettisivuille ja samassa tilaisuudessa kerrottiin myös tämän alkavan malli- ja promotoimiston toiminnasta yms. Meitä oli siis varmaan koko pvn aikana muutama kymmen tyttö, joita suurinta osaa todennäköisesti oli kuvauksiin pyydetty Instagramin kautta. Muutaman muidun tiesin etukäteen, mutta suurin osa oli tuntemattomia. Kun päästiin pikkuhiljaa vauhtiin, niin tunnelma oli tosi rento ja kaikki tytöt olivat tosi mukavia eli hauska pv takana ! 

Nyt sit purkamaan matkalaukkua ja hoitamaan asioita muutaman päivän edestä..

Ciao !

xx C


13 kommenttia :

  1. vitsit miten upee nainen sä ootkaan!! aivan loistavia kuvia otettu susta :)

    VastaaPoista
  2. hei älä ota tätä väärin, oon utelias vaan, mutta jos joku valokuvaaja lähestyy sua ja haluaa ottaa susta tälläsiä kuvia, niin mihin nää kuvat sitten päätyy? eiks sua pelota et sun "alastonkuvat" löytyy ties mistä? hyvän näkösiä kuvia, ei sillä :----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo alastonkuvia;) Mut siis tästä keskusteltiin pitkään ja suunniteltiinkin ja mentiin mun ehdoilla :) En siis sinisilmäsesti oo hyppäämässä mukaan mihin tahansa !

      Poista
    2. okei, kiva kuulla! :))

      Poista
  3. sähän vasta päivitit siitä, kuinka erositte jussin kanssa?

    VastaaPoista
  4. Kauniita kuvia :) onko sulla muuten silikonit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joudut varmaan usein vastaamaan tuohon kysymykseen? :D itsekin miettinyt samaa mutta en ole kehdannut kysyä :)

      Mutta monelle kelpaisi varmaan sama "ongelma", että joutuisi vastailemaan samaan kysymykseen ;D

      terveisin toinen anonyymi :)

      Poista
  5. Hei, pakko kysyä että mistä nuo valkoiset alushousut on jotka ovat näissä kuvissa ja myöskin tossa blogin etusivulla. Ihan älyttömän hienot! Ja oot tosi kaunis ja mun lempi bloggaaja :))

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*