tiistai 30. syyskuuta 2014

Uusi Viikko, Uudet Kujeet




Heippodei !

Uusi viikko on alkanut ja tähän viikkoon mahtuu kaikenlaista. Eilen kävin Ronjan kanssa kuvaamassa Kevin Tandun Naked Monkey Kingsien Blääf vaatteita, tänään olen käynyt opinto-ohjaajalla hoitamassa opiskelukuviot kuntoon, huomenna meillä finalisteilla on tapa- ja esiintymiskoulutus Meslewillä heti aamusta ja illalla sitten saan hieman muutosta ulkoasuuni, siitä sitten lisää myöhemmin.

Torstaina saamme Shock Absorberilta urheiluliivit ja kuulemma myös muuta kivaa sälää. Perjantaina hampaat valkaistaan GLOSS:lla, jossa kävin aikaisemmin hampaitten tehopuhdistuksessa ja kerroinkin siitä myös täällä blogin puolella. Ihanaa, että saa valkoisemman hymyn ! Pepsodent smile on it's way, toivottavasti :'D Olen odottanutkin tuota todella kovasti ! Perjantaina mulla on lisäksi aamusta lääkäri, josta myös kerron lisää mahdollisesti täällä blogin puolella myöhemmin, kun tuntuu hyvältä... Ei mitään supervakavaa, mutta pidetäämpäs se mysteerinä vielä jonkin aikaa.. :)

Viikonloppuna meillä alkaa personal trainingkin vihdoin ja viimein Jari ja Heidi Sorsan kanssa boothcampin merkeissä. Mittausta, luentoa, kovaa treeniä. Olen kuullut, että luvassa on erittäin kovat ja hikiset treenit, oh ouu :D Mutta ihana saada joku, joka puskee äärirajoille ja suoriutumaan yhä paremmin. Odotan innolla. Varsinkin, kun saamme treeniohjelmat ja ruokavalio ohjeet, odotan tuota jälkimmäistä erityisesti. Olen ollut niin hukassa ruokavalioni kanssa jo pitkän aikaa ja uskon, että noista ohjeista on mulle erityisen suurta apua.. :)





Kävimme kuvaamassa siis Naked Monkey Kingsin Blääf vaatteita ja kuvat tulevat http://www.blaaf.bigcartel.com/ nettisivustolle, josta voit käydä vaatteet checkaamassa ja ostamassa myös itsellesi ! Laitan blogiin kuvia myös myöhemmin, kunhan saan kuvat myös itselleni. Noi kledjut on tosi kivoja ja sainkin pitää itselläni tuon Nakedin pipon, johon ihastuin sekä tuon mustavalkoisen Blääf paidan. Kuvauksissa oli todella kivaa ja oli kiva nähdä Ronjaakin pitkästä aikaa <3 Muistakaa käydä seuraamassa häntä instagramissa ronjalumioksa <3 

Mä lähden tästä nyt salille käymään, ennen kuin pitää lähteä duuniin kahdeksaksi. Mä hölmö olin ottanut inventaario vuoron Martinlaaksoon 20-00 ja aamulla pitäisi olla 7.30 koulutuksessa, go Saikku ! :D

pusuja ihanat, 

xx C








2 kommenttia :

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*