lauantai 18. lokakuuta 2014

I Love Me -messut Selättimen osastolla ja matkalle valmistautumista !




Hellou !

Tänään tuli vietettyä aamupäivä I Love Me -messuilla Selättimen osastolla, jossa osallistuimme FitDiamondsien Jari ja Heidi Sorsan sekä Martinan vetämään Selätin jumppaan. Lisäksi meidät tietenkin esiteltiin messukansalle ja pääsimme vapaasti kiertelemään messuja. Huomenna muut tytöt ovat jälleen paikalla, käykää ihmeessä tutustumassa Selättimen osastolla ! Jari vetää myös niin hyvin nuo jumpat, että ujommatkin rohkenevat testailemaan yllättävän tehokasta Selätin treeniä. Paikalta voi myös ostaa matkaansa vuoden 2013 liikuntatuotteen ! 
Tyttöjen kanssa oli aika paljon vapaata ja tuli hieman napsittua kuvia. I love these girls <3 Mä en oikeesti voi uskoa, miten ihanaa porukkaa meillä on !


2. Taru Kalenov, 1. Janna-Juulia Vuorela, 6. Janette Lahtinen

Vitsi, jos saan rusketusta matkallani, voin kuvitella miten mä ponnahdan esiin tyttöjen joukosta. Jo hieman alle puolen tunnin solkkukäynti sai mut näyttämään megaruskeelta.. :D


3. Rosanna Kulju

Mun blondie bestie kilpasiskoni <3


Hitto näitä pakkailuja ! Oon lähdössä melkein täydellä laukulla ja pelkään ihan tosi, että ylipainoa on jo ennen matkaan lähtöä.. Kuudet kengät vähintään, mekkoja useampi, hameita, toppeja, shortseja, hygienia stuffit.. Oopsie.. Toisaalta, mulla on iso kasa Fastin proteiinismoothieta mukana varmistaakseni proteiinipitoiset välipalat ja ne vievät aika lailla tilaa tuolla. Okei, mut on mul silti varmaan liikaa kaikkea apua ! Eikä tossa ole vielä edes kaikki, hyvä mä ! 

En malta odottaa !! Vitsi mä luulin olevan viisas, kun heräsin tänään ennen kuutta, jotta väsyttäis nyt illalla, jotta menis ajoissa nukkumaan. No ei. Kello on yksitoista, jumituttiin kattelemaan Aleksin kanssa BB:tä ja saatiin kunnon naurut pitkästä aikaa, naputtelen samalla tässä koneella tätä postausta. Alrighty, nyt menen harjaamaan hampaat ja menen unten maille. Herätys about neljältä, kentällä oltava kuudelta, mein Gott.

Öitä !

xx C

Kuvat risteilyalukselta näyttävät muuten ihan mielettömältä tossa alla ! Toivottavasti vastaa todellisuutta !


4 kommenttia :

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*