perjantai 10. lokakuuta 2014

Kuulumisia :)




Iltaa ihanuudet <3

Tää viikko on mennyt aika lailla pötköllen ja rauhallisesti kotioloissa. Ei meikin meikkiä varmaan maanantain jälkeen, hyvät yöunet monta yötä putkeen ja vain keskittymistä salilla käyntiin ja ruokavalioon. Ohjelmamme FitDiamondsilta ovat niin tehokkaita, että mulla sattuu takareidet ja pakarat sekä vatsat ja varmaan kaikki paikat, toisin kuin yleensä ! Tänään tehtiin kahvakuula HIIT (high intensity interval training) ja huhhuh uskomatonta, miten reilun puolentunnin treeni voi olla niin tehokas ! Olen myös syönyt reilusti enemmän kuin yleensä ja pysynyt säännöllisessä ruokarytmissä. Riittävästi proteiinia, hiilihydraatteja sekä hyviä rasvoja. Uskokaa tai älkää, täällä on mimmi, joka ei yleensä syö saldee, vihanneksia, mitään vihreetä ! Mä en oikeesti yleensä omaehtoisesti syö mitään kurkku tai tomaatti yms. mutta nyt mä oon lounaalla ja päivällisellä syönyt lämpimiä kasviksia ja lisännyt vihreetä reilusti ruokavaliooni, mistä olen itsessäni todella ylpeä. Haluan todella kovasti olla niin hyvässä kunnossa kuin vaan mahdollista tammikuun finaalissa ja aion sitoutua niin hyvin kuin vain mahdollista ohjelmaamme sekä ruokavalioon ! Olenkin huomannut nyt viikon ajan, että olo on jo energisempi eikä ole tullut ongelmia ahmimisen kanssa :)


Tässä mä vaan au naturel :')


Unohdimpa mainita edellisessä postauksessani, että saimme sponsoriltamme Iberolta aivan mahtavan ja erittäin tarpeellisen survival kitin !  Settiin kuului nuo lukuisat meikkisiveltimet, joille mulla onkin ollut tarvetta, ponnareita, pinnejä, kampa, takkuharja, sieniä, ripsientaivutin ja koruja. Kiitos paljon Ibero ! 

Huomenna lähdetäänkin tyttöjen ja Miss Helsinki tiimin kanssa Tallinaan kauneusmessuille sekä sunnuntaina meillä on myös couture valokuvaukset Svetlana Puzorjovan kanssa ! Vitsi kuinka kivaa ! Matkalla pääsemme myös kokeilemaan myös Cloustrophobia peliä, jossa pitää yrittää selviytyä uppoavasta sukellusveneestä 60:ssä minuutissa. Vitsi me luultiin aluksi tyttöjen kanssa, että joudutaan vielä veden varaan (ainakin mä luulin) ja moni heitti läppää, että hukutaanko, jos ei selviydytä pelistä.. Ei ehkä ihan XD

Palaillaan ensi viikolla !

PusPus

xx C



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*