torstai 30. lokakuuta 2014

Smile, Stay Positive


Heyaa babes ♥

Ajattelin vain tulla kertomaan, mikä ihana fiilis mulla on ollut koko alkuviikon ja miten ihanaa elämä onkaan. Pienetkin asiat ovat saaneet minut hymyilemään ja esimerkiksi kävellessäni salille kurjassa, harmaassa, viileässä säässä, on tehnyt mieli vain hymyillä. Niin paljon otetaan asioita itsestäänselvyytenä ja unohdetaan olla kiitollisia siitä, mitä on. Keskitytään liikaa negatiivisiin asioihin ja valitetaan ties mistä. 

Välimeren matkalla sain kuulla eräältä henkilöltä, joka oli sairastanut syöpää ja selviytynyt siitä, miten kiitollinen hän on jokaisesta hetkestään ja miten hänen mielestään jokaisen pitäisi elää sellaista elämää kuin haluaa ja elää hetkessä. Liikutuin suunnattomasti hänen tarinastaan ja olenkin matkan jälkeen miettinyt, että hei, mullahan on loppupeleissä kaikki erittäin hyvin. Vaikka tietenkin on kaikenmaailman huolia ja vastoinkäymisiä, niistä selviytyminen ja niiden selvittäminen käy paljon helpommin, jos on vain positiivisella mielellä negatiivisuuden ja itsesäälin sijaan.  

Ihan kuin pääni sisällä oli klikannut jokin Välimeren jälkeen.. On jotenkin sellanen tyyni olo. Hyvä olo. 
Onnellinen olo.
Hymyilyttää.


Tää viikko on tosiaan lähtenyt hyvillä fiiliksillä liikkeelle. Musta on ihana, kun lihakset ovat kipeinä treenien jäliltä, olen viettänyt enemmän aikaa keittiön puolella harjoitellen tekemään herkullista kotiruokaa, olen saanut hoidettua asioita koulujutuista raha-asioihin ja sain Miss Helsinki -kilpailun Talent-osioni viimeisen puuttuvan palasen, mistä olen suunnattoman helpottunut ! Seuraava askel olisi vain suunnittelu, harjoittelu ja hiominen to perfection. Olen niin innoissani koko projektista, hihii ! 


Viikonloppuna on jälleen edessä FitDiamondsien Jari ja Heidi Sorsan vetämä bootcamp nro 2 ja kyllä vähän jännittää tulevat Inbody-mittaukset ! Painonihan nousi ensimmäisten viikkojen jälkeen lähes neljä kiloa kuin tyhjästä ja sehän tuli minulle tietenkin shokkina, vaikka olikin odotettavissa jatavoitteenakin. Jari kuitenkin kehui, että painonnousuni on tietenkin vain hyvä asia ottaen huomioon tilanteeni ja painotti, että paino on vain numero. Tärkeämpää on keskittyä vain siihen, mitä peilistä näkyy. Eli toisin sanoen pitäisi jatkaa vain samaa rataa, keskittyä ruokavaliosuunnitelman mukaiseen syömiseen ja täysillä treenaamiseen.

Haluaisinkin tästä sanoa oman kokemukseni pohjalta, että se paino tosiaan on vain numero. Jos haluaa saavuttaa terveellisen kropan ja hyvän olon, paino on se, mihin tulisi vähiten keskittyä. Ruokavalio, lepo ja liikunta ovat tärkeimmät tekijät. Minulla on toiminut erittäin hyvin säännöllinen syöminen: 5 kertaa päivässä 3-4 tunnin välein sisältäen kaksi lämmintä ateriaa, Lisäksi käyn salilla viitisen kertaa viikossa. Oloni on energinen, ei ole jatkuvaa nälkää ja olen jo kuukauden jälkeen omalla kohdallani huomannut selkeitäkin muutoksia. Painonnousu, mitä olin aikaisemmin pelännyt, johtuu lähinnä siitä, että kehooni on palautunut nestetasapaino.


Ensi viikolla meillä on muuten sporttihenkiset kuvaukset Iltalehdelle HM:n Alexander Wangin mallistossa, niin siistiä ! Mä olen ihaillut noita vaatteita todella paljon ja haluaisin päästä niihin jo käsiksi. :D Tässä linkkiä mallistoon, click !

Palaillaan taas, pusuja,

xx C




8 kommenttia :

  1. vau mikä kroppa! kauanko oot treenannut? :) sitä vaan ihmettelen, että miten ehdit syömään niin "usein"? tai siis käytkö jossain "normi" duunissa tai opiskeletko? :D kun normaalissa työpäivässä on vain yleensä yks ruokatauko.
    ps. ota toi kommentti robotti kirjotus juttu pois :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! No siis salillahan mä oon käyny enemmän tai vähemmän jo puolentoista vuoden ajan.. Nyt meillä on ollut kuukauden personal trainerit Miss Helsinki kilpailun myötä FitDiamondseilta Jari ja Heidi Sorsa ja heidän neuvoillaan olen jo saanut aika paljon aikaseksi:)) mä en tiiä mikä robotti siel on D:

      Poista
  2. Mun on ihan pakko kysyä että mitä mieltä oot kun J meni bb taloon? Millaiset välit teillä on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla oikeastaan ole siihen mitään sanottavaa.. :D
      Suhde päättyi juuri ennen taloon astumista, joten yhteyksissä ei olla luonnollisesti oltu, mutta en kyllä usko, että jatkossakaan tullaan pahemmin olemaan yhteyksissä..

      Poista
    2. Kuka J ?? :D JUSSI K VAI? :D

      Poista
    3. Kauan olitte yhessä? Miks erositte?
      Jussi on just kuuma! :D

      Poista
    4. Olisi aika pinnallista olla vain ulkonäöllisistä syistä yhdessä :D Toiset suhteet toimii, toiset ei.

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*