sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Asiat voisivat olla huonomminkin




Ciao bellat ♥

Mulla on ollut actionin täyteläinen viikko takana enkä voisi olla kuin supertyytyväinen kuluneeseen viikkoon. Palattuani Oulusta, olen miettinyt  paljon asioita elämässäni, mikä on minulle tärkeää, mihin kannattaa sijoittaa aikaa, mikä tekee minut onnelliseksi. Olen huomannut, että asiat voisivat olla paljon huonomminkin, minkä vuoksi olen alkanut nähdä enemmän hyvää huonossakin, hymyillyt enemmän, löytänyt positiivisuuden negatiivisistakin asioista. Olen pyrkinyt olemaan kiitollinen kaikesta, unohtamaan turhanpäiväisen valittamisen ja vain nauttimaan joka hetkestä. Välillä helpommin sanottu kuin tehty, mutta kyllä kaikki tuntuu helpommalta ja positiivisemmalta jos pyrkii uskomaan ja näkemään kaikki positiivisemmin.

Kuten sanoin, mulla on ollut ihan huippu viikko takana. Olen päässyt treenaamaan Miss Helsinki -kilpailun finaalin talent-osiotani toden teolla. Visio esityksestä mulla on ollut jo pitkään, mutta harjoittelut on aloitettu vasta nyt. Salitreenit luistavat hyvin, olen huomannut näkyviä muutoksia kropassa ja olen kaiken lisäksi päässyt mukaan supermukavaan duuniin promoilemaan !

Madre mia

Kaikkea hyvää luvassa ja hei, finaaliinkin on enää vain 46 yötä !! Aika vain sujahtaa silmissä ! Vielä on luvassa kovaa treeniä yhdessä Sorsien kanssa, muutamat kuvaukset ja muuta kivaa, apuva !

xx C



2 kommenttia :

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*