torstai 6. marraskuuta 2014

Wangalyzed sekä Vuoden Tähtityttö -kilpailun äänestys käynnistynyt !




No niin, Vuoden Tähtityttö -kilpailun äänestys on alkanut ja minua voi käydä äänestämässä TÄSTÄ

Elikkä äänestysnro on 3 ja Cheyenne. Muistakaahan äänestää, jokainen ääni merkitsee, ISO KIITOS äänistä ♥ Äänestäjien kesken arvotaan muuten iPad mini, eli äänestää kannattaa myös, jos haluaa tuollaisen itselleen arvonnassa voittaa ! :P




Tänään tulivat myyntiin Helsingin Aleksanterinkadun HM:n Alexander Wangin suunnittelema mallisto ja voi itku, miten ihania vaatteita siellä olikaan !! Siis mä sekosin ihan täysin. TÄYSIN. Ja varmaan kaikki muutkin. Olimme paikalla juuri ennen kahdeksaa ja jono oli jo silloin mieletön. Ensimmäiset taisivat olla paikalla jo kuudelta aamulla..

Kello löi kahdeksan, musat pärähtivät soimaan ja lähes kaikki päästettiin sisään, hitto mikä kaaos silloin oli ! Oli vain napattava kaikki, mistä tykkäsi ja itse jäin pukukopilla kärkkymään vaatteita, joita muut eivät halunneet. Suoraan sanoen I got #Wangalyzed and #Wangzy omg !!

Mukaan nappasin nuo pari toppia, hameen ja collegen ja voih oikeesti toi takki. Oli varmaan isoin virhe ikinä laittaa tuo päälle, koska mä rakastuin tuohon aivan totaalisesti. Päivän aikana aloin hieman epäillä ja mietin aika vakavastikin takin palauttamista (Wangin vaatteilla on vain yhden vrk:n palautusoikeus), mutta sitten mä tein sen. Testailtiin salamavalolla kuvailua and I was sold. Mä en voi luopua tosta. Mä en vaan voi :DDD Toi on musta vaan aivan liian överimakee !! Kaiken lisäksi takki on untuvaa, joten se on oikeasti todella lämmin ja heijastuspintansa vuoksi en kyllä varmasti jää autoilijoiden huomaamatta talven pimeinä hetkinä !



Tiistaina tosiaan kävimme kuvaamassa näitä Wangin vaatteita Iltalehdelle ja artikkelin voi käydä lukaisemassa TÄSTÄ.

Mä taidan pitää nyt pienen venyttelytuokion, sillä mulla oli tänään ihan mieletön jalkatreeni Jari Sorsan kanssa tuolla Forever Töölössä ja voin sanoa, että en ole koskaan treenannut niin kovaa kuin tänään. Itku siinä melkein pääsi ja jalat tuntuvat ihan hyytelöltä ! Oli kyllä sellanen hiki, et huhhuh, hyvä fiilis jäi, kintut kuntoon ! 

TÄSTÄ vielä äänestämään mua Vuoden Tähtityöksi !!

Öitä ja pusuja murut ♥

xx C

4 kommenttia :

  1. hyvin sä twerkkaat...

    VastaaPoista
  2. Ännestetty! Olet kyllä ehdottomasti ansainnut voiton, en tykkää laittaa ihmisiä paremmuusjärjestykseen mutta olet kaikilla osa-alueilla selkeästi kaikista sopivin tähtitytöksi. :)

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*