perjantai 12. joulukuuta 2014

Meslewi, Lavakävelyharjoittelua sekä Finaaliesitysmekon Metsästystä






Holaa ♥

Eilen kävin katsomassa mekkoa juhlapukuliike Meslewillä Leena Meslewi-Jaakkolan opastuksella, Miss Helsinki -kilpailun finaalin talentesitykseen. Leena oli jo valinnut toivomuksieni mukaisen mekon, ja mekko passasi täydellisesti ! Mekkoa on vielä kavennettava ja hieman lyhennettävä, jotta se on juuri täydellinen minulle, en malta odottaa nähdä valmista mekkoa ! Enkä malta odottaa, että pääsen mekko päällä harjoittelemaan tanssia ! Enkä varsinkaan sitä, että pääsee finaalipäivänä esiintymään, vaikka päiviä onkin kauhistuttavan vähän jäljellä ! En paljasta esitystän, mutta sen voin sanoa, että kovasti olen harjoitellut ja tehnyt töitä esitykseni eteen: 3-4 kertaa viikossa tanssiessa parini kanssa jo ainakin kuukauden ajan ja edistystä tapahtuu koko ajan. Sanotaan niin, että olen itseoppinut tanssimaan ja nyt olen koreografiaa itse luomassa, hui ! Olen tuntikausia tuijotellut eri tanssivideoita ja vain antanut rytmin viedä, katsotaan, mitä finaaliesityksestä tuleekaan ! Hihhi ♥  




Leena Meslewi-Jaakkola tosiaan 20 vuoden kokemuksella juhlapukukoodaa ja suunnittelee täydellisen asukokonaisuuden juuri Sinulle. Upeiden pukujen lomasta Meslewiltä löytyvät myös kauniit ja yksityiskohtaiset asusteet niin tiaroista, hiuskoruista, laukkuihin ja kenkiin sekä koruihin. Tästä tutustumaan Meslewin asustemaailmaan sekä ideologiaan !


Ja olihan se napsittava kuvia myös itsestäni catwalkilla. Erityisesti halusin laittaa tämän kuvayhdistelmän, koska tässä näkyy hyvin mun treenaamisen tuloksia, miten jalkoihin on tullut muotoa, ah ! Salilla mulla onkin noussut painot hyvää tahtia ja voin sanoa, että jalkapäivän jälkeen ei paljoa naurata. :D

Anyway, tuo catwalk on ihan huippu ! Missään muaalla en ole yhtä hyvin päässyt lavakävelyä harjoittelemaan, Kiitos siitä Leena ! Tällä 10-metrisellä lavalla on kaiken lisäksi niin ihana kävellä edestakaisin, sillä liike on kuin oma prinsessamaailmansa: kauniit puvut koristelevat ympärillä ja kaunis yksityiskohtainen prinsessasisustus luo aivan oman tunnelmansa, love it !



Meslewiltä löytyy niin ihania mekkoja ja värimaailma on sanoinkuvaamaton. Meslewiltä tulee muuten jälleen mekot huomiseen Joulushowhumme Tigerissa sekä tietenkin finaaliimme Apollossa 9.1.2015 ! 

Oijoi, olen välillä miettinyt, miten onnekas olenkaan, kun olen päässyt mukaan tälle matkalle ja päässyt kokemaan kaikkea ja elämään omaa unelmaa. Aivan upea mahdollisuus ja meidän sponsoritkin ovat niin mahtavia, en voisi olla kiitollisempi ♥ Tuossa alla klippi Glamour-koulutuksestamme Meslewillä sekä lisäksi ensimmäinen jakso Miss Helsinki 2015 -minisarjastamme. 

Enjoy !

xx C





Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*