tiistai 10. helmikuuta 2015

Aamu kanssani / A morning with Me




Hola chicos !

Heräsin tänään hieman ennen yhdeksää ilman herätyskellon soittoa ja katsoin ulos ikkunasta, ai ihana mikä sää tänään onkaan ! Koska tänään on salilta lepopäivä, tarkoittaa se mulla aamuaerobista ja venyttelypäivää. Sää oli mitä parhain aamulenkkiä ajatellen ja suuntasinkin Seurasaareen tunnin reippaalle kävelylle.

// Hola !

Today I woke up fresh just before 9 am. I looked out the window and the sun was shining, a perfect day for outdoors ! Today I have a rest day from the gym that means I have a morning aerobic and a stretching day. I headed to for a one hour walk to Seurasaari that I often go jogging to when there's not too much snow. 


Lenkiltä kotiin ja aamupalan aika. Aamupala on mulle pyhä asia. Haluan nauttia sen rauhassa ilman kiirettä. Aamupala on myös päiväni herkkuhetki, jota oikeasti odotan aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa !

Kerroin toissa postauksessani ensimmäisestä BodyCampin online pt tunnista ja iltaan mennessä sain räätälöidyn ruokavalioni sekä vastaukset kaikkiin kysymyksiini. Kaloreita nostettiin ja saan kyllä syödä melko tuhdisti seuraavat muutama viikko ja katsellaan sitten tilannetta uudestaan. Olen saanut paljon tsemppia valmentajilta ja mulla on myös kova usko itseeni sekä motivaatiota, joten eiköhän tää tästä !

Joka tapauksessa, haluatte varmaan tietää tässä vaiheessa, mistä aamupalani sitten koostuu, jos kerran odotan sitä kuin kuuta nousevaa :D Aamupuuroni koostuu 60g kaurahiutaleita, raejuustoa sekaan 100g, maapähkinävoita (♥♥♥ !!!!!) 30g eli ruokalusikallinen sekä sellanen 75g goji- ja mulperimarjoja. Noi marjat on aivan älyttömän hyviä puuron seassa, siis aivan käsittämättömän hyviä ja suosittelen kaikille ! Huomenna postaan teille lisää vinkkinä, mistä löydätte nämä herkulliset ravinnerikkaat marjat edullisemmin kuin mistään muualta !

Puuron lisäksi syön banaanin sekä yhden kananmunan ja kaksi valkuaista. Heti herättyäni muuten, ennen kuin teen mitään muuta, juon puoli litraa vettä tyhjään mahaan. Päivän aikana vettä tulee juotua 3-4 litraa..

// Breakfast is a very important thing to me and if I cannot enjoy my brekkie in piece without a hurry it feels like my all day is gonna be ruined. Breakfast is also something that I wait for every evening before going to sleep because enjoying my morning porridge is the sweetie moment of the day for me. Like candy or chocolate to someone else.

So what does my breakfast consist of ? I eat about 60g oatmeals, 100g cottage cheese, 30g peanut butter and 75g of goji- and mulberries. These superberries are the best I know and taste so delicious in porridge !! Lovelovelove ! Tomorrow I'll post where you can find the cheapest berries here in Helsinki.

In addition to my porridge I eat a banana and one egg and two egg whites. Right after getting up I always drink a half a liter of water and throughout the day about 3-4 liters.. 


Eli ihan perus kaurahiutaleita käytän. Maapähkinävoini ostan Ruohonjuurelta (missä se on mielestäni halvinta kilohinnaltaan) ja yleensä kyllä Bionan kilon purkin crunchy versiota, mutta halusin maistaa tuota smoothia.. Taidan kyllä palata crunchyyn seuraavaksi.. ;) Maapähkinävoi on kyllä parasta mitä tiedän (luomuna ja sokeroimattomana) ! Lisäksi käytän päivän aikana noin 2 teelusikallista suolaa ja mä suosin tota Kalaharinsuolaa. Se on tosi hyvää ja sisältää 84 eri hivenainetta ja mineraalia.

// So just basic oatmeals. I buy my peanut butter from Ruohonjuuri since I think it's the cheapest there. I also use about two teaspoons of Kalahari salt a day. This salt has over 84 minerals !


Lisäksi popsin kaikenmaailman vitamiineja päivän alkuun sekä näiden lisäksi vielä illalla muutamia muita pillereitä ennen nukkumaanmenoa (omega, magnesium, B). Aamulla otan Biotiinia hiusten ja kynsien hyvinvointiin ja voin kyllä suositella ! Olen itse kokenut, että tukka on kasvanut nopeammin tuon myötä ja olenkin käyttänyt sitä jo varmaan viime kesästä. Biotiinin lisäksi syön omegaa, sinkkiä, kalsiumia, cromia sekä D- ja C-vitamiinia.

// I take all kinds of pills in the morning too. I use Biotin for hair growth and nails and I really do recommend this product ! Then I take Omega3, Sink, Calcium, Chrome, D- and C-vitamins. 


Sellasta tällä kertaa ! :)

Nyt mulla ois pari päivää töitä Stockalla promootioissa + salia, joten ei tuu paljoa ehdittyä tekemään muuta. Perjantaina mulla on luvassa kahdet siistit kuvaukset, joista kerron varmasti lisää heti kun, ja jos saan onnistuneita kuvia ;) :P Viikonlopun olen sitten venemessuilla töissä ! 

Ihanaa viikon jatketta kaikille ! ♥

// This for now.. :)

I'll be working the next two days and I have to go to the gym so I won't be having much time for anything else. On Friday I have two cool photo shoots and you'll hear about them and hopefully I'll get some awesome pics here ! 

Have a lovely week guys ! ♥

xx C


17 kommenttia :

  1. Oi miten herkun näköinen aamupala!!♥ Maapähkinävoi on kyllä ihan sairaan hyvää puurossa! Itse en viitsi kyllä sitä kotiin ostaa, kun se ihan huomaamatta katoasi parissa päivässä, hehe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo.. Oon iteki yrittäny pitää kurisssa tota ongelmaa haha !! :DDD

      Poista
  2. Miten sä jaksat syödä ton kaiken aamulla ? Mun ruokavaliossa oli 40g kaurapuuroa,100mustikkaa mehukeittoa 1dl ja siihen vielä päälle 100g rahkaa ja 100 mustikoita.Aina kun alotin rahkaa niin jouduin syömään sen väkisin kun en millään meinannu saada sitä kurkusta ales.Oon ollu aina tosi huono aamu syöjä..
    Nyt en oo kyllä millään kuurilla vaikka tuolla kaapissa uusi ruokavalio odottaakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis nyt, ku sain kaloreita lisää, must tuntuu et mä oon vaa syöny koko päivän :D Mul kesti aika kauan saada toi setti alas D: Sen takia haluanki just rauhalliset aamut, koska jos sattuu vaikka nukkumaan pommiin niin en kyllä ehtis millään syömään :D

      Poista
  3. Onpa terveellinen aamulala ja ihana inspis postaus <3!

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Vitamiineista sen verran, että mitkä otat aamulla ja mitkä illalla? Ja onko siinä jotain suositusta? On muuten kaikki samat kun mulla, paitsi että otan vielä maitohappobakteeri tabletteja. Ja on muuten tosi kiva lukee just treeni ja ruokavalio juttuja. Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamulla otan siis 2omegaa, C, D, sinkki, kromi, kalsium ja biotiini. Illalla otan yhden omegan, B, sinkki ja 2magnesiumia. Noi illan vitamiinit kuulemma parantaa unen laatua, mutta voi siis varmaan ottaa päivälläkin:)

      Poista
  5. Vois itekki kokeilla jotain biotiinia näille kynsille ja hiuksille. Lähinnä kynnet on aika helposti lohkeilevat, mutta hiukset on sitte iha hyväs kunnossa. Ehkä joskus saan aikaseks senkin että ostan jotain biotiinijuttua :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oikeesti auttaa, vannon ton nimeen:) Löytyy ihan apteekista tai Lifemyymälöistä :)

      Poista
  6. Mäkin rakastan yli kaiken kiireettömiä aamupala hetkiä<3 Ja ps. toi lenkkisää<3

    VastaaPoista
  7. Voi miten hyvännäköinen aamupala! Näyttää hyvältä :3

    VastaaPoista
  8. Ostin kerran Lidlistä maapähkinävoita ja voi että se oli pahaa! Uskaltaakohan tota sun mainitsemaasi ostaa, näyttää niin hyvältä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lidlin maapähkinä voi on aika todeennäköisesti sokeroitua eli enemmänkin hiilaripommi kuin proteiinin ja hyvien rasvojen lähde. Suosittelen kyllä Bionan tai Utekramin maapähkinävoita. Ne on luomua, sokeroimattomia ja aitoa, hyvää tavaraa ;) Amona, jota myydään myös useimmissa pikkukaupoissa (alepa, k- ja s-market) ei ole mielestäni hyvää..

      Poista
    2. Ja Utekramin maapähkinävoita löytyy myös aika monesta, ainakin k-marketin liikkeestää:)

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*