tiistai 3. helmikuuta 2015

Innostuksen purkua !



Moikka moi !

Mun oli tarkoitus tulla kirjoittelemaan tänne mun suhteesta supermarjoihin (juu :D), kun kävin vähän tankkailemassa varastojani ja tulla höpisee löpisee jtn ihan muuta kuvien kera, mutta mä en pysty pitämään tätä innostusta sisälläni ! Lisäksi Aleksilla on tällä hetkellä kamera maailmalla, jossa kuvat, joita mun piti postailla, on :D

Mutta siis mä olen ihan mielettömän innoissani ja onnellinen. Ja erityisesti kiitollinen. Olen niin onnellinen ja kiitollinen kaikista niistä ihmisistä, vanhoista ja uusista kasvoista, jotka ovat tupsahtaneet elämääni. Ihmisistä, joilta olen saanut mielettömästi tukea ja kannustusta. Kun ympärillä on ihmisiä, joilla on kova usko sinuun, niin tulee siinä kieltämättä ihan mieletön fiilis itselle. Tekisi mieli mennä tonne kadulle tuulettamaan tai vaan kiljua onnesta. Hymy on nyt herkässä. ♥ Olen myös kiitollinen vaikka mistä asiosta, mutta jos lähtisin kaikki tässä kohtaa nimeämään, postaus olisi romaanin pituinen. Kiitos ystävät, kaverit, tukijat, lähipiiri ja kaikki muut tsempparit ♥

Jotenkin viime aikoina varsinkin on tuntunut, että omalle kohdalle on sattunut paljon uskomattomia juttuja. Mielenkiintoisia projekteja, kivoja yhteistyökuvioita, duunitarjouksia ja kaiken kaikkiaan omasta mielestäni mielettömiä mahdollisuuksia ! Tänään mm. lähti käyntiin mulle erittäin iso ja tärkeä projekti, josta tulen kertomaan mahdollisimman mahdollisimman pian täälläkin, sillä sain ihan mielettömän yhteistyökumppanin !

Mutta meitsie lähtee nyt vähän pumppailemaan olkapäitä salille,

Seuraavaan kertaan,

xx C


What a feeling !

I was supposed to come and write to u about my relationship to super berries but unfortunately Aleksi, my roomie, has the camera so I'm unable to post about it. :D Anyway I'm now so excited that I had to come and relive some of excitement here with you guys !

I'm just feeling extremely happy and grateful. I'm so grateful for all the supportive people around me. Without you I wouldn't be where I am. Friends, family, all the good people around me who have a grate belief in my and support me no matter what. I love u ♥ 

Lately I've got some awesome job offers, awesome projects going on and getting started. Today for example I got a huge partner and started a-year-long project that I'll be sharing with you guys asap.

Now I'll head to the gym to pump some shoulders !

Until next time, 

xx C

1 kommentti :

  1. Voi tulee iha hymy korvii aina ku kuulee, et joku oikein kunnolla onnistuu jossain asiassa ja on erittäin tyytyväine elämäänsä :) Onnea sulle :) Nätti kuva <3

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*