maanantai 2. helmikuuta 2015

RitaOra x Adidas + Biancaneve


Moikka ja ihanaa alkanutta viikkoa ! ♥

Päätin aloittaa tämän viikon perinteisellä international chestdayllä eli tänään tuli vedettyä rinnat sekä hauikset. Huh, ku mä oon poikki, kun vedin päälle vielä 20min kestoisen intervallitreenin juoksumatolla. Tällä on hyvä aloittaa viikko ! Lisäksi sain salilla ollessani yllättäen kivan keikkatarjouksen, josta saan lisätietoa myöhemmin, mutta sporttiaiheinen promohomma olisi kyseessä.. Jee !

// Hi guys  ♥

 I decided to start of my week by training my chest and biceps since it is the international chest day. I also did a 20 min interval training on the treadmill so I'm literally dead but I love it ! I also got an interesting job offer at gym so I'd say I got a pretty good kick-off for the week. Yey !




Sain vihdoin tilaisuuden kuvata näitä popoja, jotka tilasin www.junkyard.com:sta ! Sain jo viime syksynä lahjakortin kyseiseen verkkokauppaan, mutta olen säästellyt sitä sopivaan hetkeen saakka.. Eikös ookkin aivan ihanat ! Mä oon ihan inlööv ♥

// I finally got a chance to take some pictures of my new trainers from Adidas by Rita Ora. I got gift card to www.junkyard.com already a while ago but I've been waiting for the right time to use it ! What do you think ? I'm totally in love ! ♥


Päälläni mulla myös Biancaneven BFit malliston zebra housut, jotka tilasin Miss Helsinki -kilpailussa voittamallani lahjakortilla. Ihan sairaan mukavat päällä ja korostavat muotoja todella kivasti. Biancaneve tosiaan sponsoroi kisaamme, jolloin ihastuin ihan täysin heidän sporttivaatteisiinsa. Haluaisin noita vaan lisää ! 

// I'm also wearing my new Biancaneve BFit Zebra pants that I ordered with my gift card from the Miss Helsinki competition prizes. These pants feel so good and highlight ones curves perfectly ! I wish to own more of these pants, they have so many cool designs !




Mä alan nyt valmistautuu pikkuhiljaa tän illan kuvauksia varten ! 

Pusuja, 

xx C


Now I have to get ready for my this evenings photoshoot !

Kisses,

xx C




2 kommenttia :

  1. 8 kuvaa samoista kengistä.. Laitappa vielä yks :'D

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*