perjantai 27. maaliskuuta 2015

Ei hitsi....

Moikka moi muruset ! 

Mä just väsäsin tässä pari tuntia teille aika pitkääkin postausta, mutta arvatkas mitä ! Mikään ei tietenkään tallentunut ja tässä ollaan sitä ollaan vailla postausta. Hitsi mua ärsyttää :DDDDD 

MUR !!!

Mä teen sen teille huomenna illalla uusiksi. Hitto, miten ärsyä ! Tänään olen herännyt jo viideltä vetääkseni aamusalin ennen kuin olen mennyt kympiksi töihin ja kun pääsin kotiin kuudelta sammuin heti ja tuli nukuttua sellaset kolmen tunnin "päikkärit". Just just, niin tyypillistä.

Mulla olis niin paljon asiaa, mutta en ole mitenkään kerennyt tällä viikolla postailemaan kunnolla. Ensi viikolla mulla on tulossa höllempi viikko, sillä to-su menee aika lailla American Car Showssa Miss Hot Rod -kilpailun merkeissä. Sitten pääsenkin postailemaan hyvin ja tekemään valmiiksi postauksia ja ensi viikolla avaankin sen uuden blogiosion, josta puhuin, hihii !!

Kaikkea kivaa ja mielenkiintoista luvassa ! 

Haluaisin kiittää kaikkia Teitä ihania lukijoita, jotka olette jaksaneet blogiani seurailla ! Vaikka aika paljon kirjoitankin oman itseni vuoksi ja pidän tavallaan "julkista päiväkirjaa", niin te erityisesti innostatte mua ylläpitämään tätä hommaa, onhan tästä bloggailusta tullu jo isohko osa mun arkea. Uuden blogiosion myötä vielä enemmän.. Musta on myös hienoa, jos joku löytää blogini kautta inspiraatiota ja/tai motivaatiota omaan elämäänsä ja toivonkin koko ajan enemmän, että voisin olla esimerkkinä ja olla jonkinlainen "hyvinvoinnin lähettiläs"..

Nyt hyviä öitä, 

xx C



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*