keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Good News




Ciao ! ♥

Hyviä uutisia mun osalta: sain kutsun Fitnessmalli 2015 -kilpailun semifinaaliin enkä voisi olla yhtään onnellisempi ! Hakuaika päättyi 7.4 ja sen jälkeen olen odottanut kuin kuuta nousevaa tuleeko kutsua vai ei. Olen kaivannut niin hirveästi uusia tavotteita ja kun tästä saliharrastuksesta, itse asiassa elämäntavasta on tullut niin tärkeä mulle, niin en voisi keksiä mitään upeampaa kuin päästä tuohon kisaan mukaan. Toivottavasti en nyt manaa itseäni julistamalla iloani täällä blogissa :D Tää kisa olisi vaan niin huippuhyvä tie päästä vielä lähemmäs fitneksen maailmaa ja haluaisinkin työskennellä tulevaisuudessa enemmän ja liikunnan ja hyvinvoinnin parissa:) 

Treenit saivat nyt ihan uuden merkityksen ja seuraavat kaksi kuukautta vedetään täysillä ! Ensi viikolla mulla on tapaaminen Jari Sorsan kanssa, jos saatais mulle kehiteltyä jotain treeniplääniä, mutta siitä myöhemmin, hih ;)


Viikonloppu meni Lastenmessuilla HIPP:n osastolla edustaen. Lauantai yönä mulla sitten nousi 39 asteen kuume ja sunnuntai ja alkuviikko menikin vuodelevossa. Muita oireita ei oikeastaan tullut ja huomenna pitäisi päästä ja hyvissä voimin takaisin salille ! Tää viikko meneekin sitten Ruoholahden Cittarissa, jossa olen jälleen edustamassa Lavazzaa, tervetuloa maistelemaan espresso juomia sinne !


Snapchatissa mun arkea voi seurailla nimimerkillä cheyennecj. Viime aikoina on muutamat kerrat käyty sushilla, nam ! Juuri eilenkin kävin buffetissa herkuttelemassa, mutta susheiluun taitaa nyt tulla pikkuinen tauko.. :)

Eipä tässä muuta tältä erää, ruokaa pitäis alkaa valmistaa ja siitä sitten töihin ! Mukavaa loppuviikkoa kaikille !

xx C

6 kommenttia :

  1. Ihania kuvia! <3 Ja mahtavaa että pääsit, näen niin sut siellä! :) Ihan sun juttu! Tsemppiä hurjasti<3

    http://xoxosarita.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. et oo kertonyt minkä merkkiset noi piilolinssit on/mistä ostettu/ mitä maksoi:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nissenin verkkokaupasta, air optix colors:)

      Poista
    2. voisitkos vielä kertoa et mikä väri sulla on :) ku mulla on melkeen yhtä tummat ku sulla ja samaa tulosta hakisin. aivan upeat <3

      Poista
  3. moi! löysin sun blogin juuri äskön googlettaessani sanaa "pääsykoe" hahah noh jäin lukemaan ja luin postauksia samantien monelta kuukaudelta!
    täysin blogin perusteella olen susta `kuvan´saanut mutt täytyy sanoa että vaikutat ihanan aidolta, jalat maassa-tyypiltä ja toivon sulle hirveästi tsemppiä treeneihin ja uuteen elämäntapaan! ps. noi mealprepping ja treenaus-postaukset kolahti ja niitä lisää! <3

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*