perjantai 3. huhtikuuta 2015

Skinny dip when the Sun come Up ♪




Ciao !

Viime ajat ovat olleet aika bookattuina menoja: töitä, oman toiminimen perustamisen haasteet (tapaamisia työeläkevakuutusyhtiön ja kirjanpitäjän kanssa, verohommia, laskutus yms.), kuntosalilla treenaamista, omien projektien edistämistä, palsuja, ystäviä, treffejä.. Ei nyt treffejä sentään, se oli vitsi. ;) Ei mulla ole tommosille aikaa ja miehet ovat muutenkin kusipäitä.


Kiireen aiheuttamaa stressiä olen lievittänyt kas kumma pienillä shoppailuilla. Heti, kun saa vähän uutta kehiin tulee niin paljon parempi olo, en sitten tiedä mistä johtuen, materialismionnellisuudesta ? :D

Tällä viikolla mulla on hieman höllempi viikko, mutta olen silti koko viikon ajan menoissa. Torstaista sunnuntaihin päivät menevät Messukeskuksessa Miss Hot Rod -kisojen merkeissä, josta ylimmän kuvan pin up mekko -kuva on otettu. Tulee olemaan ihan kiva kokemus.. :)

Viikonloppuna mun on käytävä Keravalla jälleen isäni luona hieman harjoittelemassa parkkeeraamista, sillä ensi torstaina mulla on nimittäin AJOKOE. Eikä kuulkaas ole ensimmäinen kerta :D Tämä tyttö nimittäin unohti vuosi sitten suorittaa kakkosvaiheen ja tässä sitä ollaan, hemmetti. Mutta ei se mitään, pitäkää mua vaikka varoittavana esimerkkinä :D ÄLKÄÄ UNOHTAKO KÄYDÄ KAKKOSVAIHETTA. Se, mikä sai mut suorittamaan tämän nyt pois alta on se, että mulla on luvassa paljon kivaa keikkaa, jossa ajokortti on välttämätön, hih.. ;)


Treenit rullaa hyvin. Välillä ahdistaa, että haluais tän nestepöhnän ja ylimääräsen jo pois, mutta yritän kovasti vain pysyä ohjelmissani. Ruokailujen kanssa on ollut hieman ongelmaa, kun tuntuu, että ruoka ei vaan enää mene kunnolla alas. Ruokahalu on kadonnut ties minne, mikä on johtanut siihen, että ainakin kulunut viikko on mennyt pakkosyömisessä ja tuskaillen onko taas pakko tehdä ruokaa.. D: Sitten toisaalta muistan omat motivaation lähteeni ja muistan, miksi treenaan ja miltä haluan näyttää ja se saa sitten puskemaan kahta kovemmin. Olen ollut todella iloinen kuullessani ympärillä oleviltani, miten kehitys oikeasti näkyy. Siitä tulee niin hyvä fiilis ja kertoo siitä, että kova työ kantaa tulosta. Yes sir !

Eipä tässä muuta, nauttikaa pääsiäisestä ja muistakaa käydä äänestämässä mua suosikiksenne Miss Hot Rod -kisassa, kun äänestykset aukeavat, tiedotan siitä varmasti täällä;)

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015040319464956_vi.shtml

siitä äänestämään !

xx C

8 kommenttia :

  1. Äänestin sua Miss Hot Rodiksi! Alunperin mun piti tulla acs huomenna, mutta en nyt sitten pääsen ollenkaan sinne... harmi, ois ollu siisti nähä sutkin sielä! :)

    VastaaPoista
  2. Miksi laittelet ympäri nettiä puolialastomia kuvia itsestäsi, tissi ja persekuvia jatkuvasti ja osallisut tällaisiin tyrkkybimbokisoihin? Kaunis ja varmasti fiksu tyttö menee ihan.. pilalle:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se riippuu miten sen piloille menemisen ottaa. Itse olen onnellinen kun pääsen kokemaan kaikkea kivaa, tutustumaan paljon uusiin ihmisiin, tekemään kivoja duuneja.. Kaikilla on se oma juttunsa ;) näin mä haluan ja tykkään tehdä.

      Poista
  3. Vau! Mistä noi ihanat alusvaatteet? :) Mukavaa pääsiäistä!

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*