sunnuntai 20. syyskuuta 2015

What A Week




Heipsuli veissuli !

Mulla on ollut ihan hullu viikko takana ja töitä on painettu lähemmäs 14h päivässä. Ehdin tänään  vasta ensimmäistä kertaa tällä viikolla käymään salillakin ja nyt tuli myös viimein hyvä hetki istahtaa hetkeksi alas blogin ääreen. 

Vaikka en olekaan koko viikkona muuta tehnytkään kuin töitä, niin onneksi tällä viikolla tapahtui sen verran huikeita juttuja, että ne kompensoivat ihan satavarmasti. En osaa edes vielä käsitellä, mitä kaikkea hyvää kulunut viikko on tuonut tullessaan ! Kaikki, jotka ovat olleet osana tätä viikkoa ja mukana tulevaisuuden kuvioissa, kiitos teille ! 


Vaikka salilla ei olekaan ehtinyt käymään, niin onneksi mulla on ollut toi waist traineri käytössä koko viikon. Se on ollut hyvä pitää päällä toimistolla istuessa: ryhti pysyy hyvänä ja ainakaan lounasbuffalla ei tule syötyä yli. ;) Lisäksi tunnen ja näen, miten keskivartaloni on selkeästi kaventunut.

Muutamassa viikossa, kun waist traineriä on tullut käytettyä, on painoni tippunut pari kiloa ja suureksi yllätyksekseni olen nähnyt myös vatsalihakseni pitkästä aikaa ! Tästä olen superiloinen, sillä kesän aikana tuli juotua muutama Frappuccino liikaa sekä herkuteltua hieman enemmän. Näinä muutamina viikkoina olen vaihtanut kahvin teehen sekä välttänyt roskaruokia. Salilla on käyty muutaman kerran viikossa ja lisäksi aamuisin olen pyrkinyt käymään 30-60min reippailla kävelylenkeillä ennen aamupalaa.  


Tuossa huikea mekkoni, joka saapui torstaina postissa ! Olin aikaisemmin kokeillut samaa punaista mekkoa, mikä Sara Siepillä on ja ihastuin siihen totaalisesti ! Kalliin hintansa vuoksi jätin mekon ostamatta, joten ette arvaakaan miten iloinen oli, kun löysin lähes samanlaisen mekon mun rahapussiini sopivalla hinnalla.

Snapchatissa mua voi muuten seurailla nimimerkillä cheyennecj. Sieltä voi seurailla päivittäistä meininkiä, kun tuntuu, että blogissa on pientä hiljaisuutta. Lisäksi snäpissä pääsee näkemään myös lisää ja lähempää, heh !

Eikun hyvää sunnuntaina ja ihanaa alkavaa viikkoa kaikille !  

xx CC

ps. Mitäs mieltä olette uusista piilareistani ? Ne ovat nyt hieman vaaleammat kuin mitä olen tottunut käyttämään ja lisäksi peittävät todella hyvin mun oman ruskean värini !

pps. Onko lukijoillani kiinnostusta saamaan alennuskuponkia waist traineristä ?

ppps. Blogiini tulossa arvontaa I Love Me -messulippuja, kiinnostuneet stay tuned ♥


21 kommenttia :

  1. ehdottomasti alea waist trainerista, vaikuttaa nimittäin sen verran hyvältä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, pistetään korvan taakse, jos saisin koodin ensi viikolle !

      Poista
  2. joo alekuponkeja kiitos, tota waist traineria haluun vielä kokeilla! :) mulla olis kysyttävää noista hyena empiren pidennyksistä; aion siis tilata sieltä hiusta ja haluaisin myös ompelupidennyksellä sen kiinni. asun tampereella ja ainakaan tähän mennessä en ole löytänyt kampaamoa täältä jossa ompelutekniikalla pidennyksiä tehtäisiin. eli osaatko sanoa missä päin esim helsinkiä (tai ylipäätään pk-seutua) saisin hiukset ommeltua päähäni? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi waist traineri on huippu ! Ompelutekniikka on paras omalle hiukselle ! Laitatko viestiä myös asiakaspalvelu@hyenaempire.fi. Koitan selvittää huomenna mahdollisen ompelupaikan Tampereelta ja tuolta asiakaspalvelusta palataan asiaan, jos Tampereelta ei löydy ! :)

      Poista
    2. hei ihanaa, isot kiitokset! :)

      Poista
    3. www.hiusjakauneusidea.fi Tuolla tehdään Tampereella ommelpidennyksiä ! :) Riitta on laittaja ja ajanvaraus on 03 233 6346 :*

      Poista
    4. jeee hei isot kiitokset vielä, oot ihan huippu! <3

      Poista
  3. Joo ale waist traineriin olis ihan mahtava, olen jo pidemmän aikaa pohtinut sen ostamista! :) Pohdin kanssa, että minkä koon otan, otitko itse ihan sen kokoluokituksen mukaisen koon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, olen valinnut kokoluokituksen mukaan, eli olen mitannut vyötäröni päivällä kapeimmasta kohdasta laihistelematta. Noi on aika piukkoja ja niissä on kuitenkin 3 riviä kiristämisvaraa.. :)

      Poista
  4. moikka! voisitko sä joskus tehä oman postauksen noista piilareista? oon AINA unelmoinut vaalean sinisistä silmistä ja tollaset ois ihan täykyt:) itselläni on sellaset ruskeen vihreet tosi tummat silmät luonnostaan. ois kiva kuulla sun kokemuksii yms mitä merkkii käytät ja uskon et monta muutakin kiinnostais. kivaa viikon alkua sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, voinhan mä tehdäkin ! :) yritän saada sen vaikka ensi viikolla, kun olen käynyt ripsihuollossa, heh :*

      Poista
    2. jeeeeee<3 jään odottelemaaan!!!

      Poista
  5. Mäkin haluaisin kuulla lisää noista piilareista! :) kuinka usein yleensä käytät niitä ja onko niistä tullut mitään haittavaikutuksia jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän piilareita joka päivä ja käyttänyt viimeiset 4 vuotta ! :D teen ens viikolla piilaripostauksen

      Poista
  6. Ostin aikoinaan paril eurol waist trainerin eikä laatu kestäny.. Alekupongit siis tervetulleita :) Oon kiinnostunu ostaa HairCrownin, missä itse kävit kiinnittämässä? Jos joku tuttu kiinnitti sulle nii osaatko sit sanoo mikä kampaamo kiinnittelis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyena Empiren waist traineri on the real thing ja se on ihan huippu ja laadukas tuote ! Ja parempi kuin mitä olen itsekin kokeullu.. :) www.hyenaempire.fi löytyy ompelutekniikan osaajia ja lisäks voi laittaa viestiä asiakaspalvelu@hyenaempire.fi ja kysyä lisää paikkoja !

      Poista
  7. Pohdin juuri ankarasti tämän ja biancaneven ipanema- waist trainerin välillä. Kumpikohan olisi parempi tälläiselle salilla käyvälle ja paljon liikkuvalle? Ja eikö tuo materiaali tunnu epämukavalta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Biancaneven tuotetts kokeilleena, voin sanoa, että Hyenan waist trainer on paljon mukavampi sekä tukevampi päällä. Materiaali ei tunnu epämukavalta ja lisäksi Hyenan traineri ei rullaanu samalla lailla kuin Biancaneven ja luut ovat kipeät myös. Itse olen käyttänyt traineris salilla sen verran, että ei ainakaan epämukavalta tunnu. Esim. Jos jossain liikkeessä traineri estää liikeradan, hapensaanin yms niin en silloin tietenkään ole käyttänyt !

      Poista
  8. Kuinka kauan sulla kesti päästä noin upeeseen kuntoon?:) Ite oon alottanu nyt urheilun ja alkanu syödä vähän terveellisemmin ja enemmän, mut jotenki tuntuu niin turhalta kun tuloksii ei näy (tiiän et voi olla hidas prosessi mut silti:D). Sul on kyl niin unelmakroppa! Ja ihana blogi, jäin seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, on tässä töitä tehty vuoden kaks kropan eteen ! Nyt tosin oon syöny huonosti enkö ole päässyt salilla käymään:// pientä on offia mulla on silloin tällöin päällä, et pitäis kyl jaksaa pitää sitä onnia päällä, haha !

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*