tiistai 20. lokakuuta 2015

Kun taas hymyilyttää



Tänään hymyilytti. Tänään oli hyvä päivä.

Takana on kiireinen viikonloppu I Love Me -messuilla ja pakko sanoa että, vaikka messut eivät alkaneet ihan toivomalla tavalla, saimme loppupeleissä paljon aikaiseksi ! Team Hyena kiittää kaikkia, jotka kävivät pyörähtämässä pisteellämme !

Viikko alkoikin todella valoisissa merkeissä ja koko päivän on ollut fiilis, että mikään ei voi pysäyttää mua. Mulla on ollut hyvä, positiivinen energia ja vaikka todella moni asia on tällä hetkellä elämässäni ihan päin mäntyä, tunsin tänään ensimmäistä kertaa vahvasti sen, että kaikki tulee kääntymään vielä parhain päin. Asenteestahan se on kiinni (and karma is a bish). 
Elämä iskee kovilla, mutta isken kovempaa.

Viime viikkoina olen joutunut kokemaan todella kovia ja olenkin hyvin kiitollinen kaikille, jotka ovat tukeneet ja tarjonneet apua. Puhuminen on auttanut ihan hirveästi ja avaan asiaa varmasti blogin puolella heti, kun on oikea aika. Puhuminen on ollut aina se tärkein konsti helpottaa fiilistä ja bloggailu on auttanut siinä.


Tänään tapahtui paljon hyviä asioita. Messuilla avautui paljon mahdollisuuksia ja olen todella innoissani niistä. Messuilla tapahtui myös eräs kohtaaminen, joka tuntui olevan kohtalon tekosia, sillä sain todella hyviä vinkkejä jatkoa varten, kun sitten tapasimme vielä tänään uudelleen pikaisesti. Huomenna onkin aika sitten kipaista kirjakauppassa ja napata mukaan pari kirjaa luettavaksi.

Mua on harmittanut todella paljon tämän tilanteeni alla, että olen erkaantunut omista jutuistani. Bloggaaminen on ollut vähäistä, en ole käynyt salilla kuukauteen, olen syönyt huonosti. En ole pitänyt kunnolla huolta itsestäni. On ollut pelottavaa, miten ahdistunut olo mulla on voinutkaan olla ja kuinka pohjalla itsetuntoni/varmuuteni on käynyt. Sen takia olen luvannut itselleni erkaantua elämäni negatiivisista asiasta niin paljon kuin vain on mahdollista.
Heti kun tilanne alkaa olla hallussa, otan taas kaiken haltuun kunnolla. Eräs herättävä hetki oli, kun hyvä ystäväni sanoi, etten ole ollut oma itseni. Tiedostin asian pääni sisällä. Sen takia se on auttanut taistelemaan olemaan taas se kuka haluan olla ja mitä haluan näyttää ulospäin ja antaa muille. On ollut vaikeita hetkiä, mutta musta on ollut vahvuutta pystyä myöntämään, ettei kaikki ole hyvin.

Olen vahva likka ja tiedän selviytyväni mistä tahansa mitä elämä tuokaan eteen.

Nyt on aika mennä unten maille. Huomenna luvassa uusia jänniä juttuja !

xx CC




4 kommenttia :

  1. Moikka Cheyenne! Oliskohan ihan hirveen paljon liikoja pyydetty, jos aina oletusarvosesti laittaisit kuvien alle, että mistä siinä kuvassa näkyvät vaatteet on ostettu? Esim. Tämänkin postauksen molemmat paidat ja takki ovat kaikki upeita :) ei siis väliä vaikka olisi vanhempikin vaate/asuste/kengät/laukku

    VastaaPoista
  2. Ihanan positiivinen postaus! :) tsemppiä

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*