sunnuntai 13. joulukuuta 2015

Puhtaalta Pöydältä




Heipsan pitkästä aikaa !

Nyt, kun olen saanut aika lailla asiat aloilleen ja elämäntilanne semi rauhoittunut, niin ajattelin, että olisi hyvä hetki tulla takaisin päivittelemään blogia !


Tosiaan mulla on takana ehkä mun elämäni hirveimmät pari kuukautta, enkä viitsisi hirveästi lähteä niitä enää vatvomaan täällä. Tärkeintä on, että olen saanut oman rauhani sekä tilani. Kaikessa myllerryksessä löydän itseni nyt Sörkästä. Uusi koti sekä uudet kujeet. Kornisti sanottuna. Oikeastaan jatketaan samojen kujeilujen parissa ja on selkeä määränpää, jota kohti kuljetaan. 


Uudesta kolosta alkaa muotoutua pikku hiljaa koti ja sellainen paikka, jossa on hyvä olla. Lukuunottamatta sitä, että täällä on ihan pirun kylmä eikä netti toimi. :D Joku on tulossa tsekkaamaan noi patterit ja sitten mun pitäisi ilmeisesti hommata jonkin sortin reititin wifiä varten. Missä mies silloin kun sitä tarvitaan ? Vitsi vitsi. Oonhan mä sentään itse kätösilläni rakentanut huonekaluni ja vielä ainakin näyttäisivät olevan pystyssä !


Mitä on tullut kodin sisustamiseen, niin oon pitänyt tosi simppeliä ja mustavalkoista linjaa. Tykkään olkkaritilastani erittäin paljon, vaikka muutama juttu vielä täältä uupuukin. Kuvia keittiön puolelta ette saa, sillä sinne tungin sohvan, jonka ostin erehdyksissä eikä se sopinutkaan tänne. Hups, pitäisi päästä siitä eroon..


Meikkipöytä oli yksi ehdoton, jonka halusin hankkia asuntooni ja oonkin ton saanut näyttämään tosi kivalta. Ainoa probleema on, että miten hitossa noi Ikean lamput asennetaan ??? Meinaa, mä en käsitä ! :D Siis kattokaa noita. Jos siellä ruudun toisella puolella on joku fiksu ja osaava henkilö, please help me !



Tässä vaiheessa haluan kiittää Jenna Mäkikyröä sisustus avusta ! Oon ihaillut Jennan kotia niin hirveästi, että oli tosi ihanaa, kun Jenna halus mukaan Ikeaan valkkailemaan kaikkia jutskia. Vaikka budjetti ylittyi (mikä oli odotettavissa), niin en olisi yksin saanut kotia toimimaan sisustuksen puolesta näin ihanasti. ♥


Sellasta stooria ! 

Mitäs mieltä olette mun tukasta ? Ajattelin repäistä ja kokeilla jtn ihan erilaista ja päädyttiin sitten ombre letteihin. Mua pelotti niiin paljon näitten laittaminen, sillä mulla ei ole ollut mitään vastaavanlaista saati sitten sinistä päässä.. Mut pakko sanoa, että toimii !

Muistakaas seurailla myös igssä: hyena.cc, snapchatissa: cheyennecj ja periscopekin löytyy :D cheyennecc

xx CC



20 kommenttia :

  1. Noihin menee sellaiset lamput, jotka saa vain ns. "klikattua" kiinni, eli ei mitään hehkulamppuja tai loisteputkia. Oliskohan ne jotain halogeeni-kohdelamppuja tms. Lisäksi tarviit rautakaupasta pistokkeen, jonka saa kytkettyä ton lampun sokeripalaan. Jos sokeripala epäilyttää, kannattaa pyytää ammattilaista, ni ei tule oikosulkua :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lamput on ostettu ! Mutta sokeripalat..... Ei sano mitään :'DDDD pitääpi kysyä rautakaupasta !

      Poista
  2. Jos tilaa hyena empire pidennykset, kuinka usein huoltoväli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huoltoväli on noin 1,5-3kk riippuen miten omat hiukset kasvaa eli miten nopeasti letit löystyvät.. :)

      Poista
  3. Beibi, mä voin tulla kytkemään liittimet sun sokeripalaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää iskulause oli niin häiriintyny, et se on jopa jossain mieles oudon söpö :D

      Poista
  4. hei miten noi ombre-letit tehdään? lisätäänkö lettiin erikseen se haluttu väri vai onko pidennys valmiiksi värjätty? :) ja paljon tollaset maksais? mulla oli vuos sitten pikkuletit ja ai että rakastin niitä, nyt himoitsen niitä takaisin mutta kukaan ei suostu mulle niitä enää tekee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli valmiiks värjättyä kuituhiusta ! Mulle laittoi ystävä nämä ja sit voit tsekkaa IGstä sellasen kun emanuellamangani, hän tekee lettipidennyksiä myös. :) Nää ombre lettihiukset tulee ehkä ens vuoden puolella Hyena Empiren valikoimaan !

      Poista
    2. jee ihana kuulla! osaatko yhtään sanoa että koska mahdollisesti nää ois sitten tulossa valikoimaan mukaan? :)

      Poista
  5. Kiva, kun kirjoittelet blogia jälleen! Kuvista päätellen ihanan näköinen kämppä! Ite meinaan kans pysyä valko/musta/harmaa-linjalla sisustuksen suhteen, siihen voi sit lisätä vuodenajan mukaan väriä jos tahtoo :3

    VastaaPoista
  6. Huomasin itse kanssa noissa lampuissa saman ongelman. Mun ymmärtääkseen pitäis kai seinän sisälle asennella sähkökaapeleita ja sokeripaloja, mulla oma mies hoitaa :D :D kannattaa hommata suoraan joku asentamaan :)

    VastaaPoista
  7. Ei kauaa kestäny sulla noi letit.. Miks otit pois? :0

    VastaaPoista
  8. Heippa! Kyselisin vaan tosta pöydästä että onks se mistä ja paljon oli hinta ? Ihana meikkipöytä

    VastaaPoista
  9. Mistä oot ostanu noi sun ihanat turkkis/karva takit? Oot aivan ihana ja oon sun suuri fani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. valkonen ja burgundy ovat hmstä, harmaa bikbokista ja musta weekdaystä :)

      Poista
  10. Hyvännäköisiä nuo lampaantaljat ! Onko aitoa vai keinonahkaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Penkillä oleva on aito ja sängyllä teko.. :)

      Poista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*