maanantai 21. maaliskuuta 2016

Kiitos



Hei kaikille,

Halusin tulla nopeasti sanomaan isot kiitokset kaikille, jotka ovat antaneet tukensa sekä tsempanneet minua. Se merkitsee mulle ihan älyttömästi. KIITOS. Vastaan henkilökohtaisesti viesteihin, kunhan kerkeän.

Halusin tulla kertomaan, että edellisen tekstin kirjoittaminen vaati multa paljon. Ei se ollut helppo teksti. Kokosin tekstiä monta päivää. Luin sitä yhä uudelleen ja uudelleen läpi. Kysyin mielipidettä monelta ihmiseltä. Monet itkut on itketty. Sorruin kyyneliin julkaistuani tekstin. Luotin intuitioon tällä kertaa ja koin, että mulle oikea tapa tässä asiassa oli kirjoittaa asiasta blogipostaus, jotta pääsen eroon tosta helvetistä.

Niinkuin myöskin kirjoitin tekstissäni. Tätä asiaa oli vaikea kirjoittaa mustana valkoiselle niin, että asiani varmasti ymmärrettäisiin. 

Olen saanut muutamia viestejä, että olisin tekeytynyt uhriksi ja olen sysännyt tekoni muiden niskoille. Taisin tekstissäni mainita, etten yritä tehdä itsestäni enkeliä. Tiedostan täysin, mitä olen tehnyt. Olenhan minä kuitenkin se, joka on lopulta päästänyt esim. artikkelit ulos. Yksi pääasia tekstissä oli se, että tämä ihminen, Ola, on vaikuttanut ihan hirveästi mun tekemisiini. Miksi mä olisin keksinyt tuollaisen tekstin ? 

Sellainen ihminen, joka ei ole ollut, sanotaan narsistin uhri, ei tule koskaan välttämättä ymmärtämään kokemaani. Sitä, miten joku ihminen voi muka manipuloida ja ohjailla toisen ihmisen tekemisiä niin paljon. Olen saanut narsistien uhreilta erittäin paljon viestejä ja haluan kiittää teitä kaikkia. Monet fiksutkin ihmiset ovat joutuneet narsistin uhreiksi. Vaikka saatankin vaikuttaa pinnalliselta typerältä bimbolta väliltä, niin muistakaa, että näette vaan pinnan. Onneksi ne, jotka tuntevat mut, tietävät, etten ole sitä ja se on ainoa asia mikä merkkaa mulle.

Joka tapauksessa. Etenen keissini kanssa ja Ola tulee vastaamaan vielä teoistaan. Todisteet ja todistajat löytyvät. Jos olisin valehdellut edellisessä tekstissäni yritykseen liittyvistä asioista, miksi Ola on tyhjentänyt Hyena Empiren instagram tilin ? Miksi hän on kuulemani mukaan karannut Puolaan ? Jos mitään hätää ei olisi, hän olisi puolustamassa yritystään. Vannon, mä oon valmis vaikka valheenpaljastustesteihin. Mulla ei ole enää mitään piilotettavaa. Oon nyt oppinut sen, että on parempi olla rehellinen. Rehellisyys voittaa aina. 

Haluan myös antaa tukeni eräälle henkilölle, joka on kokenut lähes saman kuin minä, Sephora Ikalaba, tutuille Sefku. Häneen on kohdistunut paljon vihaa ja negatiivisia viestejä blogipostaukseni jälkeen, mutta sanon, hän on myös yksi Olan uhreista kuten minäkin. Sefkulla on samalla tavalla kokenut saman kuin minä, etteiOlan kynsistä ole pakokeinoa. Hänkään ei ole uskaltanut puhua asiasta aikasemmin, sillä on pelännyt yhtä lailla kuin minä Olaa. Sefku ei ole osallinen valheisiin tai huijauksiin, joita Ola on tehnyt, vaan Sefku on yksi meistä, joille on valehdeltu. Sefku, sä olet vahva nainen ja aion antaa tukeni 100% sulle. Sulla löytyy puolustajia täältä iso kasa. Et ole yksin.

Ei tähän hätään muuta. Mukavaa viikon alkua kaikille.

xx CC  

9 kommenttia :

  1. Kovan koulun olet käynyt läpi. Jokaiseen vastoinkäymiseen liittyy henkistä kasvua, sinä jouduit nuorena naisena tekemään sen vaan hyvin nopeasti. Tästä kokemuksesta, vaikka se kuulostaa typerältä, voi olla elämääsi iso vaikutus, positiivinen sellainen. Ainakin ajan jälkeen.

    Nauti vapaudesta,
    Kimmo

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä edellisessä postauksessa et millään tavalla tekeytynyt uhriksi, sä kerroit avoimesti sen mitä kaikkea pahaa jouduit käydä läpi. Oon seurannut sun blogia pitkään ja en voi kun vaan antaa kaikki mahdolliset tsempit ja tuet täältä! Elämässä tapahtuu kaikkea mitä ei edes pitäisi, mutta kaiken tän jälkeen oot 100 kertaa vahvempi kun koskaan! Toivon sulle kaikkea hyvää ja että tulevaisuus tuo uusia parempia asioita eteen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä olisi parasta, jos lopettaisit asioiden julkisen pyörittelemisen. Miksi pitää jakaa? Vetäydy. Pohdi. Harkitse. Lopeta blogi. Älä anna haastatteluja. Kaikki voittavat!

      Poista
    2. Oon eri mieltä. Vetäytymällä C alistuu lisää ja tämä Ola + muut C:n ikävyyksistä nauttivat henkilöt voittaa. Olet C mielestäni perustellut valintasi sen suhteen miksi kerrot ja mitä kerrot tilanteestasi julkisesti. Julkisuudessa olo tämän asian kanssa myös vähentää osaltaan asiaan liittyvää yhteiskunnallista kollektiivista tabua. Kuka tahansa, missä elämäntilanteessa tahansa voi päätyä toisen vallan alle hyvinkin salakavalasti. Suurin suoja on kai asioiden tiedostaminen ja aito itsevarmuus ja vahvuus.

      C, etsi erilaista vahvaa naiseutta kuin minkä tiedät. Todellinen vahva nainen on itsevarma ilman et sitä tarvitsee korostaa. Todellinen vahvuus ja rohkeus huokuu ihmisestä, niin ettei kenellekään jää epäselvyyttä asiasta. Vahvan naisen ei tarvitse polkea muita alas tullakseen siksi mitä/mikä on.

      Poista
  3. Oot kaunis ja fiksu nuori nainen ja sussa on paljon potentiaalia hyviin asioihin. Ota nyt aikaa itselles, lepää ja kuuntele omaa sisintäsi. Asiat järjestyy ja menee varmasti parempaan suuntaan :) Voimia Cheyenne!! xx

    VastaaPoista
  4. Tsemppiä C! Ota itsellesi ja rakkaillesi aikaa ♡

    Paljon ikäviä tapahtumia on sulle kasaantunut. Toivon todella onnen kääntyvän ja asioiden lutviutuvan ♡
    Jos sinulla on halua, niin suosittelen lukemaan kirjan "Sata tapaa tappaa sielu". Asian käsitteleminen auttaa tuskaan, mutta mikään ei tuo kokonaan takaisin sitä menetettyä aikaa ja luottamusta ihmisiin. Kaikki menee vielä parempaan päin :)

    JA te epäilijät jotka ette ymmärrä narsistisuutta suosittelen teidänkin hakevan edes tietoa siitä, ennen kuin avaatte sanaisen arkkunne narsistin uhreille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Narsisti on henkilö, jolla psykiatri on diagnosoinut persoonallisuushäiriön (narsistisen). Diagnoosia ennen voidaan puhua esim. että jonkun narsistiset piirteet ovat ylikorostuneet tai että joku käyttäytyy narsistisesti. Se on kuitenkin eri asia kuin diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Puhuminen jostakusta narsistina voidaan nähdä ehkä jopa kunnianloukkauksena tai virheellisen tiedon levittämisenä.

      En väheksy C:n tilannetta enkä kenenkään, joka on joutunut persoonallisuushäiriöisen tai narsistisen käytöksen uhriksi, mutta termin kanssa kannattaa olla tarkka. Mielestäni sama kuin jos psyykoottisesti käyttäytynyttä nimittäisi skitsofreenikoksi.

      Poista
  5. Hei! onko sulla tietoa rasvakudoksen siirrosta
    huuliin? Minun elimistö on sen verran harvinainen
    että kirurgi sanoi että täyteaineet eivät kestä
    minulla ja kokeiltu on myös juvederm volumea.

    VastaaPoista
  6. Hyvä kirjoitus, tyylikäs vastaus. Paskaa ei tarvitse sietää kenenkään keneltäkään. Provoon ei kannata lähteä mukaan vaan hoitaa homman ammattimaisesti tyylillä himaan. Varsinkin kun tietää ettei vastapuoli kykene siihen ;) Classy Cheyenne strikes again. Tsemppiä ja muista että aina joku siivoaa tuollaiset side riderit josta blogissasi puhut, pois silmistä. Be good or be good at it.

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*