tiistai 15. maaliskuuta 2016

Kuhan Fiilaa




Heipsan.

Nyt on blogin osoite päivittynyt:


Painakaapahan mieleenne !


Pääsimpä vihdoin koneen äärelle nyt, kun alkaa olla semipalauduttu viikonlopun reissusta. Oltiin mun erittäin hyvien homoystävien kanssa risteilemässä ja viettämässä synttäreitä ja herttinen sentään, mä vannon, näitten bileet on semmoset, että niistä ei selviä. Musta tuntui lauantai sekä sunnuntai päivänä kuolemalta ja musta tuntuu, että teen edelleen palautumista. Myöskin mun puhelin sanoi itsensä lopullisesti irti perjantaina, joten oon ollut puhelimeton siitä lähtien. Mutta niin, mä en ensinnäkään hirveen usein juo. Viimeksi oon ollut ulkona ehkä tammikuun alussa. Se ei vaan sovi mulle. Se olotila jälkeenpäin, miten ruokavalio menee ihan päin honkia plus se, et en oo kyenny vieläkään menemään salille, jossa käyn tosiaan sen 5-6 kertaa viikossa. Huhhuh mä sanon. Ei kyllä taas hetkeen kiitos.


Anyway. Päätin nyt tässä samalla vihdoin julkaista täällä bloginkin puolella näitä Ville Paasimaan ottamia kuvia, jotka napsittiin juuri ennen Dubain matkaa. Kuvasimme Villen studiolla ja pakko sanoa, että Ville on yksi mukavimmista kuvaajista, joiden kanssa olen kuvannut ! Fiilis oli läpi kuvausten superrentoutunut ja olo itsevarma. Kuvausfiilis lähteekin mun mielestä tosi paljon kuvaajasta ja kuvaustilanteen kemiasta: Mikäli sulla on vaivautunut olo kuvattaessa, etkä tule toimeen kuvaajan kanssa, niin se näkyy myös kuvista. Ja Ville onkin niin ihana, kun se kehuu niin hirveästi ! Kuvia otetaan Villen kanssa PALJON ja kaikennäköistä kokeillaan ja tunnelmaa viritellään myös musiikin avulla. Niin kivaa !


Kuvia räpsittiin tosiaan paljon ja olen itse ihan supertyytyväinen näihin kuviin. Sain niin paljon onnistuneita kuvia, mistä olen todella tyytyväinen. On niin ihanaa saada itsestä omasta mielestä kauniita ja seksikkäitä kuvia.

Meikkini näihin kuviin taikoi Senay Coco ja vaatetukset yms. ovat omasta takaa: Sukkanauhat ja stringit Patricia, stay upit Stocka, rintsikat Funky Lady, body HM, kengät Nike Huarache. Juoksentelin oikeesti ympäri stadia kokoakseni tuon sukkanauhasetin. My god. Tietäisittepä sen tuskan kun olet pieni tyttö ja sulla on omasta takaa isot rinnat. Rintsikoita ei vaan löydy noin vaan ja jos löytyy ne maksaa yleensä 50-100€ tai enemmän. Olkaa te vaan onnellisia, jotka voitte kävellä perus HM:ään ja napata matkaanne kivoja rintsikoita noin vaan maksamatta maltaita. Ei sillä, ettenkö olisi iloinen, että on rintavarustusta, mutta sillä on huonot puolensa, jos omaa luomurinnat. Ne mm. eivät ole täyteläiset ja niihin sattuu etkä voi käyttää mitä tahansa vaatteita. Onneksi on keksitty kohotusleikkaukset, jolla asiaan saa helpotusta. Aiheesta lisää myöhemmin. 



Ripseni ovat muuten semmoisen kuin Golden Eyelashes:n käsialaa ! Heiltä saa yksilöllistä palvelua ja ripset räätälöidään aina omaan silmään ja toiveiden mukaan korostamaan silmiä parhaalla mahdollisella tavalla. En ole törmännyt vastaavanlaiseen ripsipaikkaan ja suosittelen kyllä lämmöllä. :) Tästä vielä linkkiä heidän sivuilleen, CLICK.

xx CC


4 kommenttia :

  1. Sä oot jo valmiiks taideteos, mut jos Sä itse näet itsessäs juttuja , joita haluat ehostaa ollaksesi täysin tyytyväinen, niin siitä vaan.Mut sä näytät nyt jo siltä et sut ois Fotoshopattu !!! Oikeesti !!! She´s not 4 real !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kuvat on täysin käsittelemättömät. :)

      Poista
  2. Upeita kuvia kaikki! Toi eka on mun suosikki, jotenkin niin ihana fiilis siinä <3 Ja kiva kun päivitit taas blogia :)

    VastaaPoista
  3. Onko sulla muuten minkä pituiset ripsipidennykset ? ovat niin upeat. Juuh itselläni myös ongelmaa noiden rintsikoiden kanssa, mistään ei meinaa löytää 60-ympärysmittaisia rintsikoita, varsinkaan isommille rinnoille. Normaalista kaupasta on ihan turha lähteä etsimään, erikoisliikkeissä myöskin aika suppea valikoima.

    VastaaPoista

Jätä alle kommenttisi, niin vastaan mahdollisimman pian, kiitos ! :)

Please leave your comment below and I will answer asap, thanks ! :*